این بار به روش کیت میداتون Kate Middleton شیک پوش شوید.
بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کنید شیک پوشی قابل دست یابی است.

از کمربند استفاده کنید

کیت میدلتون Kate Midlleton از هر کمربندی و با توجه به همخوانی رنگی استفاده می‌کند تا به خط کمر جلوه بخشد. اگر نیم‌ تنه‌ بزرگی دارد آن را با فاصله از کمرتان قرار ندهید.

بیشتر بدانید : رموز شیک پوشی برای خانم های ریز نقش و لاغر اندام

 

از یک ژاکت تیره برای مشخص کردن لباس استفاده کنید
کیت میدلتون Kate Midlleton یک پیراهن روشن را به همراه شلوار جین قرمزی پوشیده بود که با افزودن یک ژاکت کلاسیک جلوه‌ی زیبایی به آن بخشیده بود. او همین کار را با لباس خال خالی خود انجام داده بود.
 

لباسی خیره کننده
کیت میدلتون Kate Midlleton همیشه دامن‌ها، لباس‌ها یا کت‌هایش تا بالای زانو قرار دارد. شکل این لباس‌ها، به خوبی پاهایش را به نمایش می‌گذارد و در عین حال به عنوان یک ملکه سنت‌‌ها را حفظ می‌کند.
 

لباس‌های روشن
این خانم از رنگ‌های روشن بسیاری در لباس‌هایش استفاده می‌کند. گاها تمامی بخش‌های لباس را یکرنگ انتخاب می کند و برخی اوقات هم از طیف‌های مختلف رنگی یکسان استفاده می‌کند. او همیشه از رنگ‌هایی استفاده می‌کند که با رنگ پوستش همخوانی داشته باشد.
 

کفش‌های پاشنه بلندی که با هر چیزی می‌آیند
کیت میدلتون Kate Midlleton از سال 2011 کفش های پاشنه بلند را می‌پوشد. هر خانمی باید در جاکفشی اش یک کفش پاشنه بلند چند منظوره داشته باشد.
 

از طرح‌ها نترسید
ملکه‌ی جدید در عین حال که از لباس‌های تک رنگ استفاده می‌کند می‌داند که چه لباس‌های طرحداری را نیز بپوشد. او لباس‌هایش همیشه دقیقا اندازه بدنش است.
 

کت‌های دوخته شده
یک کت اختصاصی دوخته شده ظاهر زیبایی به شما می‌بخشد. کت‌های که این خانم زیبا بر تن می‌کند واقعا خیره کننده هستند.
 

اگر لباسی به نظرتان خوب می‌آید باز هم آن را بپوشید
در اینجا به ترتیب کیت میدلتون Kate Midlleton را در سال‎های مختلف 2013، 2012 و بار دیگر در 2012 می‌بینیم که یک لباس را بر تن کرده است. با وجودی که یک بار از بلوز راه راه و بار دیگر از بلوز چیندار استفاده کرده است ولی ساختار کلی یکسان است. او از ترکیب یک کت سورمه ای رنگ، جین چسب و کفش‌های پاشنه بزرگ استفاده کرده است.




بیشتر بدانید : 6 مدل کت و شلوار برتر کیت میدلتون در دنیای مد



تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ