علیرضا تغابنی متولد 1356 تهران است و ورودی 1374 دانشگاه گیلان در رشته معماری بوده ، که پس از اتمام آن در 1381 ، با رتبه اول در آزمون دکتری دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات پذیرفته شد .
علیرضا تغابنی متولد 1356 تهران است و ورودی 1374 دانشگاه گیلان در رشته معماری بوده ، که پس از اتمام آن در 1381 ، با رتبه اول در آزمون دکتری دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات پذیرفته شد و در سال 1386آنرا به اتمام رساند. بعد از حدود 8 سال کار در مهندسین مشاور مختلف در سال 1383 بصورت مستقل به طراحی و تمرین معماری پرداخت و در سال 1387 با مشارکت، دفتر رازان را تاسیس نمود و به مدیریت آن پرداخت.


 در سال 1388- با حفظ امتیاز و مالکیت معنوی طرح های گذشته خود - دفتر معماری "دیگر "را پایه کذاری کرد و هم اکنون دفتر وی با این نام مشغول فعالیت است. حاصل این دوره هشت ساله،طراحی بیش از چهل پروژه وجوایز متعدد معماری بوده که از جمله آنها دو بارکسب رتبه اول در جایزه بزرگ معمار (ویلایی برای یک دوست در سال 87 و ویلای امیر در سال90)، رتبه دوم جایزه بزرگ معمار(ویلای کوهسار در سال 91)، رتبه اول مسابقه طراحی نما(ساختمان 93 تهرانپارس در سال 88 ) و فینالیست شدن در فستیوال معماری بارسلونا (ساختمان نظام مهندسی قزوین در سال 90) بوده است. او از سال 1381 به تدریس در دانشکده های مختلف معماری از جمله دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز و همچنین داشگاه فردوسی مشهد، مشغول بوده است. و نمایشگاه های انفرادی و جمعی نقاشی برگزار کرده است.

خانه متحرک دروس



سازمان نظام مهندسی قزوین



ساختمان شماره 93 تهرانپارس



ویلای امیر



ویلای دروس



ویلایی برای یک دوست



گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : www.etoood.com



مطالب پیشنهادی :
ایده هایی جالب برای استفاده مجدد از وسایل دورریختنی خانه تان
جاروزنامه هایی که منزل تان را جذاب تر می کنند
دکوراسیون هایی جالب با وسایل آشپزخانه تان
با این شمع های زیبا شب هایتان را نورانی تر کنید
جالب ترین مدلهای سینک در دنیای دکوراسیون