امروزه عملکرد و زیبایی وسایل در هم ادغام شده و هر وسیله ای حتی اگر دستشویی و یا حمام هم که باشد از این قاعده مستثنی نیست. پس هنگام خرید به هر دو جنبه آن دقت کنید.
 

امروزه عملکرد و زیبایی وسایل در هم ادغام شده و هر وسیله ای حتی اگر دستشویی و یا حمام هم که باشد از این قاعده مستثنی نیست. پس هنگام خرید به هر دو جنبه آن دقت کنید:

1- دستشویی چینی شیشه ای
 
یک مدل شطرنجی شکل می‌تدستشویید دیوارهای داخلی دستشویی را تزیین کند، اما دکوراسیون استاندارد آمریکایی این دستشویی شیشه ای چینی را به شکلی آرایش می‌دهد که هیچ کثیفی و آلودگی نتدستشویید در بین درزهای آن رخنه کند. رنگ سفید این دستشویی زیبا به قیمت 149 دلار به فروش می‌رسد.
 
 
2- دستشویی استیل ضدزنگ
 

"دکولاو" یک دستشویی استیل ضدزنگ 1201 را به آشپزخانه مورد علاقه شما می‌آورد؛ می‌تدستشوییید این دستشویی زیبا را که 15 اینچ ضخامت دارد به همراه یک ماهوت پاک کن و یا یک روغن جلا به قیمت 99 دلار بخرید.

 

3- دستشویی کاسه ای سه بعدی
 
این دستشویی زیبا که به شکل گلبرگ‌های سه بعدی است، یک دستشویی ایسلندی است که در سایزهای مختلف موجد می‌باشد، دستشوییی است که می‌تدستشوییید به شکل‌های مختلفی از آن استفاده کنید؛ دیواری،‌زمینی یا یا بصورت معلق! این دستشویی 18 اینچ عرض و 34 رنگ دارد. قیمت پایه این دستشویی 275 دلار است.
 
 
4- دستشویی چندلایه ای چدنی
 
سطح کابینت آشپزخانه خود را تمیز کنید. "کوهلر" این دستشویی 14 اینچی را در 24 رنگ به شما عرضه می‌کند. قیمت رنگ سفید این دستشویی 165 دلار وفرم‌ها و رنگ‌های خاص این دستشویی زیبا به قیمت 247 دلار به فروش می‌رسد. 
 
 
5- دستشویی‌های شمارشگر
 
"پالادیو" ، از مجموعه "متروپولیس سدستشویی استون" یک دستشویی با دستورالعمل شمارشگر ابداع کرده است. این دستشویی مورد توجه 34 رنگ دارد و جنس آن چدنی است که در مقابل گرما، ضربه ، و زنگ زدگی مقاوم است.قیمت اولیه این دستشویی 18 در 22 اینچی 420 دلار است.
 
 
6- دستشویی پایه مجسمه ای
 
"دیکولوا" با الهام از مجسمه شیشه ای چینی 3615 این دستشویی زیبای مجسمه ای را ساخته است. این مجسمه 34 اینچ بلندی دارد وتنها برای یک شیرآب ظرفیت دارد. این دستشویی یک رنگ دارد و رنگ منحصر به فرد سفید این دستشویی مجسمه ای 289 دلار قیمت دارد.
 
 
7- دستشویی سکو مانند
 

این دستشویی که به شکل یک سکوی شیشه ای طراحی شده باعث می‌شود در فضا صرفه جویی شده، آلودگی را به خود نگرفته و کثیف نشود . این دستشویی تنها برای یک شیرآب طراحی شده ، اندازه آن 30 در 12 اینچ است و 280 دلار (رنگ سفید) و 322 دلار (رنگ قهوه ای روشن) قیمت دارد.

 

8- دستشویی چینی فواره ای
 

 "کاروما" از آمریکا با ایجاد تعادلی بین یک دستشویی لبه دار و یک دستشویی با یک مجرای آب ، این دستشویی زیبا را طراحی کرده که به رنگ سفید یا شیشه ای چینی است.رنگ سفید این دستشویی هوشمند که 17 اینچ عرض دارد، 344 دلار و رنگ بیسکویتی آن 354 دلار به فروش می‌رسد.‌  

 

تهیه و ترجمه: گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اخصاصی سیمرغ 
 
مطالب پیشنهادی:
جدید ترین و زیباترین مدلهای استپ در! 
جديدترين مدل هاى درب باز كن 
تازه ترین طرح‌های فرش 
مدرن ترين و تازه ترين فرم هاى آينه 
كليد و پريز هايى هنرمندانه!