این درکوب ها می توانند فضای ورودی خانه شما را متحول کنند تا میهمانان نوروزی شما از همان ابتدای ورود متوجه سلیقه و حسن انتخاب خانم خونه باشند...
اینها چند مدل از درکوب های بسیار زیبا هستند که شما می توانید با توجه به سبک چیدمان منزلتان و اینکه تهیه وسایل مورد نیاز برای آماده کردن کدامیک  برایتان آسانتر و سریعتر است یکی را  انتخاب کنید و به درب ورودی منزلتان آویزان کنید .
 



 
این درکوب ها  را می توانید به دستگیره درب ورودی ویا وسط خود درب آویزان کنید . شما می توانید از شاخ وبرگهای خشک شده داخل حیاط منزلتان برای تهیه حلقه آنها استفاده کنید ویا این شاخه ها را از گل فروشی تهیه کنید وبعد با خرید مرواریدهایی که سوراخهایش متناسب باضخامت شاخه هایتان باشد و دو پرنده کاغذی و چند متر روبان رنگی که می توانید آنها را از خرازی تهیه کنید این درب کوب های  زیبا و منحصر به فرد را بسازید .  
 


 

خیلی از خانم ها عادت به خشک کردن انواع میوه ها در فصل پاییز و زمستان و استفاده از آنها در فصل بهار دارند . شما می توانید با انواع میوه هایی که خشک کرده اید مثل پرتقال ، لیمو ، خرمالو ، گلابی و ... و مقداری چوب دارچین که می توانید آن را از نزدیک ترین عطاری تهیه کنید و مقداری روبان ویا کاغذ کشی و خرید یک حلقه حصیری که باید از گل فروشی تهیه کنید این درب کوبها را آماده کنید و علاوه بر زیبایی از عطر خوشبوی آنها هم لذت ببرید .
 
 


این درکوب ها را می توانید با تهیه یک حلقه حصیری و مقداری میوه مصنوعی ویا حتی طبیعی و چند برگ درخت کاج که باید به دور حلقه بپیچانید وبعد میوه ها را روی آن بچسبانید بسازید.
 


 
این درب کوب ها را می توانید با خرید مقداری روبان رنگی ، تعدادی مروارید رنگی در سایزهای متفاوت و مقداری برگ از هر درخت یا گلدانی که علاقه مند هستید ویک حلقه حصیری بسازید .
 



 
این درب کوب ها کمی به لحاظ شکل و یا موادی مورد استفاده با بقیه متفاوت هستند . امیدوارم بتوانید از آنها ایده های خوبی بگیرید .
 
 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 


مطالب پیشنهادی :
تابلوهای مدرن بسیار زیبا با نقشمایه های اسلامی(2)
صندلی زیبا و رنگارنگ به شکل گل
طراحی یک میز نهارخوری مدرن و زیبا
میزهای تحریر دونفره فانتزی برای کودکان