مطالعات جدید دانشمندان نشان می‌دهد که تغییر دادن عادت‌های رفتاری آقایان بسیار سخت‌تر از تغییر برخی از رفتارهای خانم‌هاست و آقایان شخصیتی قابل نفوذی عمده‌ای ندارند.
مطالعات جدید دانشمندان نشان می‌دهد که تغییر دادن عادت‌های رفتاری آقایان بسیار سخت‌تر از تغییر برخی از رفتارهای خانم‌هاست و آقایان شخصیتی قابل نفوذی عمده‌ای ندارند.

تلاش زیاد برای بهبود وضعیت مالی، علاقه زیاد به برخی از ورزش‌هایی مانند فوتبال و زود از کوره در رفتن و عصبی شدن و احساس ناامیدی در بازه‌های زمانی خاصی از ماه و علاقه به برخی از وسایل شخصی از جمله عادت‌هایی محسوب می‌شوند که تقریبا در تمامی آقایان مشترک هستند و تلاش برای تغییر آنها بسیار سخت و طاقت‌فرساست.
    
بررسی‌ها نشان می‌دهند اگر همسر شما به ماشین و یا موبایل و ادکلن و برخی از وسایلش بسیار حساس است و از آنها به سختی دل نمی‌کند شما نباید میزان نارضایتی خود را بیش از حد اعلام کنید زیرا واکنش و میزان علاقه آنها به وسایل خصوصی‌شان بیش از پیش اهمیت پیدا می‌کند.
    
اگر همسر شما هم شب‌ها تا ساعت‌های طولانی را در محل کارش سپری می‌کند و در صورت بیان نارضایتی‌تان صدها دلیل منطقی (تامین مخارج زندگی، بهبود اوضاع اقتصادی و ...) می‌آورد و شما از وضع موجود به شدت ناراحت هستید باید با اشخاصی که بیش‌ترین تاثیر را روی او دارند صحبت کنید و از آ‌ن‌ها بخواهید که روی روحیات و رفتار همسر شما بیشتر تاثیر بگذارند و ناراحتی‌های شما را به شیوه‌ای دیگر به او گوشزد کنند.
    
نتایج مطالعات نشان می‌دهند خانم‌ها برای ابراز بیان ناراحتی از همسرشان نباید با جر و بحث و سر و صدا با او به صحبت بپردازند و مطالعات اخیر نشان می‌دهد که صدای زنانه با تن بلند به ندرت تاثیری معکوس دارد و بهترین زمان برای صحبت با همسرتان زمانی است که او در آرامش کامل است و توجه زیادی به شما و صحبت‌هایتان دارد. 




گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : yjc.ir



مطالب پیشنهادی :
همسر مطلوب مردهای ایرانی چه زنی است؟
فوت های کوزه گری برای حل دعواهای زناشویی
3 حرفی که هرگز نباید به مردان بگویید
در هنگام دعوای زن و شوهری این کارها را نکنید!