شنیدن چنین جمله هایی باعث می شود که زن ها تصور کنند همه تلاشی که برای کیفیت زندگی مشترک انجام داده اند، بیهوده بوده است. لطفا شما در بیان چنین جمله هایی خساست به خرج بدهید و نگذارید به راحتی از دهان تان خارج شود.

مردها گاهی اوقات حرف هایی را به زبان می آورند که هرچند از نظر خودشان بی منظور و معمولی است اما برای همسرشان که آن را می شنود، بسیار ناراحت کننده است. برخی از جملات مردها تاثیرات بسیار بدی بر ذهن همسرشان می گذارد و ممکن است موجب از بین رفتن رابطه عاشقانه آن ها شود. شنیدن چنین جمله هایی باعث می شود که زن ها تصور کنند همه تلاشی که برای کیفیت زندگی مشترک انجام داده اند، بیهوده بوده است. لطفا شما در بیان چنین جمله هایی خساست به خرج بدهید و نگذارید به راحتی از دهان تان خارج شود.

بیشتر بدانید : 4 باور غلط زنانه درباره شوهر!!

می دانی چند تار موی سفید داری؟
سیمین 40 ساله می گوید : در تولد 40 سالگی ام ،همسرم به من گفت می دانی چند تار موی سفید داری؟ می دانم که او فقط برای شوخی و خنده این عبارت را بیان کرده اما از شنیدن آن بسیار ناراحت شدم. هر وقت به این جمله فکر می کنم، این جمله آزارم می دهد. هر بار در آینه خودم را نگاه می کنم، یاد این جمله می افتم. تا پیش از این تصور می کردم جوان مانده ام اما اکنون چنین احساسی ندارم.
 
دیگر از ما گذشته است
مهدیه 35 ساله می گوید : وقتی شوهرم این جمله را بیان کرد حس بسیار بدی پیدا کردم. درست است که او خیلی جدی این جمله را بیان نکرد اما احتمالا در دلش به آن اعتقاد دارد که به زبان آورده است! من با این طرز فکر مخالفم که علاقه و رابطه های زن و شوهری پس از مدتی در سرازیری قرار می گیرد و دیگر نمی تواند همچون روزهای اول باشد.
 
خواهرم می گوید باید دکور خانه را عوض کنی
سمیرا 30 ساله می گوید : خیلی ناراحت می شوم وقتی همسرم به من بگوید دیگران درباره چینش وسایل خانه من، نظر خوبی ندارند، البته این را می دانم که او صلاح مرا می خواهد و دوست دارد من موفق تر باشم اما این که فرد دیگری بگوید باید دکوراسیون خانه را عوض کنم برایم قابل تحمل نیست.
 
همین  که بچه ها خوشحال باشند کافی است
مهشید 45 ساله می گوید : در پاسخ این حرف دوست دارم، فریاد بکشم که «نه!» درست است که شادی بچه ها و مراقبت از آن ها برای من هم اهمیت بسیاری دارد اما خودمان 2 نفر چه می شویم؟ همه چیز که به بچه ها محدود نمی شود. دوست دارم خوشحالی من هم برای همسرم مهم باشد و این جمله به معنای واقعی موجب ناراحتی و ناامیدی من می شود.
 
به نظرم شادابی جوانی مان را از دست داده ایم
مهناز ۵۷ ساله می گوید : تا پیش از این که همسرم این جمله را به زبان بیاورد، همیشه تصور می کردم رابطه ما بسیار خوب است و همه چیز بسیار خوب پیش می رود. این جمله باعث شد تا به این فکر کنم که چه مشکلاتی در رابطه ما وجود دارد که باعث شده، همسرم احساس کمبود و فکر کند در حال حاضر ما مانند دوران جوانی شاد نیستیم.



گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : khorasannews.com



مطالب پیشنهادی :
9 اشتباه مردانه در زندگی زناشویی
در مورد رابطه جنسی چطور با همسرم صحبت کنم؟
9 دشمن زندگی زناشویی از دیدگاه روانشناسی ازدواج!
خانمها واقعاً از همسران خود چه میخواهند؟
با زیاده خواهی شوهرم در رابطه زناشویی چه کنم؟