رویاهای خود را به صورت اهدافی مشخص و روشن روی کاغذ بیاورید. شاید بزرگترین کشف در تاریخ بشر این باشد...

 

 

حس هدفمندی را در خود پرورش دهید:

رویاهای خود را به صورت اهدافی مشخص و روشن روی کاغذ بیاورید. شاید بزرگترین کشف در تاریخ بشر این باشد:« شما همان می شوید که اغلب به آن فکر می کنید.» دو عاملی که بیش از هر چیز دیگر بر زندگی شما تاثیر می گذارد یکی این است که اغلب اوقات به چه چیز فکر می کنید و دوم اینکه  چگونه به آن فکر می کنید. افراد موفق بیشتر اوقات به اهدافشان فکر می کنند، در نتیجه، مدام به اهدافشان نزدیکتر شده و اهداف نیز مرتبا به آنها نزدیک تر می شوند. هر آنچه بیشتر اوقات به آن فکر کنید در زندگی تان رشد می کند. اگر در مورد اهدافتان فکر ، صحبت و تجسم کنید ، موفقیت شما بسیار بیشتر از کسی خواهد بود که اغلب در مورد نگرانی ها و مشکلات فکر و صحبت می کند.

در اینجا یک فرمول ساده ی هفت مرحله ای برای هدف گذاری و نحوی دست یابی به آن ذکر می شود که می توانید برای میلیونر شدن از آن استفاده کنید.

1-دقیقا مشخص کنید در هر حوزه از زندگی به خصوص در مورد وضعیت مالی تان چه می خواهید؟ اغلب مردم هرگز چنین کاری نمی کنند.

2-خواسته های خود را به صورت اهدافی مشخص و روشن یادداشت کنید. با انجام این کار، واقعه ی شگفت انگیزی بین مغز و دست شما اتفاق می افتد.

3-برای دست یابی به هر یک از اهداف ، زمان خاصی را معین کنید. اگر هدفی بزرگ باشد، انرا به اهداف کوچکتر تقسیم کنید و برای انجام هر یک مهلتی تعیین کنید.

4-لیستی از کلیه ی اقداماتی که برای دست یابی  به هدفتان ضروری است تهیه کنید و ایده های جدیدی را که به فکرتان خطور می کند مرتبا به لیست اضافه کنید تا تکمیل شود.

5-لیست تکمیل شده را بر حسب درجه اهمیت، اولویت بندی کنید تا برنامه های کارتان به دست آید.

6-براساس این برنامه بلافاصله کار را شروع کنید. تعداد اهداف و برنامه های بزرگی که به علت تنبلی  و تاخیر هرگز به ثمر نمی رسند حیرت انگیز است.

7-از همه مهمتر اینکه هر روز کاری کنید  که شما را حداقل یک گام به مهمترین هدفتان نزدیکتر کند. در هر کاری که مصمم به انجام آن باشید تعهد به عمل روزانه موفقیت های درخشان به بار می آورد.

قانون جذب

قانون جذب قانونی انتزاعی است و به طور خلاصه بیان می‌کند که هر آنچه در ذهن انسان تصور شود اعم از خوب یا بد، زشت یا زیبا و ... در دنیای واقعی نمود خواهد یافت. سرعت و شدت به واقعیت پیوستن این تصویر ذهنی به شدت تمرکز روی آن موضوع و وضوح تصویر آن در ذهن بستگی دارد.

قانون جذب میگوید هر چه فکر کنی همان می‌شود

 

ایستادگی نکنید

با هرچه مقابله کنید، ایستادگی می کند.
 

به ضمیر ناخود آگاهتان دروغ بگویید.

ضمیر ناخود آگاه شما به طور شگفت انگیزی فرق بین خیال و واقعیت  و  راست و دروغ را نمی فهمد.
 

پول به آسانی در اختیار شماست...

اندیشه های خود را نسبت به ثروت و پول عوض کنید ==> (ای به قربانت تراول های من...) (فکر این که پول کافی برای همه وجود ندارد را با زباله هایتان به سطل آشغال بیاندازید.)

 

اعلام آرزو ها...

در یک هفته 100 آرزوی خود را لیست کنید و هفته ای یک بار آن ها را مرور کنید. با این کار به کائنات فرمان می دهید که چیزهایی را که می خواهید برای شما فراهم کند
 

طرز تهيه آرزو ...

براي آرزوهايتان زمان دقيق تعيين كنيد و آنها را روي كاغذ بياوريد.توجه داشته باشيد كه آرزوهاي شما نبايد دست نيافتني و غير ممكن باشد، مثلا نبايد آرزو كنيد كه دوستتان تبديل به خرس يا جامدادي شود! آرزوهاي شما بايد واضح، روشن و ممكن باشد. همچنين آرزوها نبايد به كسي آسيب برساند.

نوشتن آرزوها مراحلي داره كه در زير تعدادي از اونها رو ذكر مي كنم،حتما به اين نكات توجه كنيد تا انشاا... به هدفتون برسيد:
 

1.هدف و آرزو بايد با باورهاي شما هماهنگي داشته باشد. (براي تغيير باورها مي تونيد از تكرار استفاده كنيد... با 21 روز تمرين و تكرار،  هر چيزي ملكه ي ذهن انسان مي شه.)

2.اهداف را بايد با زمان حال بنويسيد. (مثلا: من ماهيانه 1000،000 تومان حقوق دارم.)

3.بايد دقيقا مشخص كنيد كه در چه تاريخي بايد به آرزوي خود برسيد. (مثلا: من در تاريخ: 1387/02/07 يه شغل پردرآمد دارم و يا در تاريخ 1387/07/19 من با دختر مورد علاقه ام، با فلان مشخصات ازدواج كردم.)

4.وقتي آرزوهاتون رو مي نويسيد بايد تا مي تونيد از آرزوهاتون ذوق كنيد. احساسات ما در رسيدن به آرزوهامون تاثير مستقيم دارن
 
گردآوری:گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع:persian4ugroup.com
 
مطالب پیشنهادی:
 خواندن کل اين متن بيشتر از 3 دقيقه زمان شما را نخواهد گرفت. پس لطفا بخوانيد.
 شگفتی‌های خندیدن و خنداندن !
 خلاصه ای از قانون‌های برایان تریسی!
 آنچه در زندگی از کودکان می‌توان آموخت !
برای قوی‌تر شدن، نقطه‌ضعف‌هایت را فاش کن!