آموزش آنلاین زبان با اساتید آمریکایی و انگلیسی
اولین و تنها مرکز آموزش آنلاین زبان برای کاربران فارسی زبان در سراسر جهان است.

آموزش آنلاین زبان با اساتید آمریکایی و انگلیسی در مرکز اسکایلرن

 
شما در هر کجا که باشید (محل کار، منزل، کافی نت و …)  و با پرداخت هزینه ای بسیار کم، میتوانید به یادگیری زبان مورد علاقه خود بپردازید. (انگلیسی٬ اسپانیایی٬ روسی٬ هلندی و, …)
 
مزیت بزرگ دوره های آموزش آنلاین زبان  Sky Learn  استفاده از اساتید بین المللی و محلی انگلیسی زبان است. شما با گذراندن دوره های آنلاین زبان Sky Learn علاوه بر دریافت مدارک معتبر از موسسات علمی جهان، مطمئن خواهید بود که لهجه، ساختار، قواعد و سایر جوانب زبان مورد نظرتان را به درستی یاد خواهید گرفت. در واقع محیط تمامی کلاسهای آموزش آنلاین زبان ، محیط کلاس خارج از ایران است.
اگر تصمیم خود را برای یادگیری زبان به شیوه ای جدید و جذاب گرفته اید، فرصت استفاده از اساتید خارجی را از دست ندهید .
 
 

فستیوال کلاس های آموزش آنلاین زبان با اساتید خارجی

جهت ثبت نام رایگان مراحل زیر را دنبال نمایید.
1 - شرکت در آزمون رایگان تعیین سطح
2 - توجه به حداقل های مورد نیاز در سیستم کامپیوتر خود بر اساس راهنمایی های انجام شده
3 - پیوستن به یک کلاس آنلاین آسان است (اینجا کلیک کنید) 
دوره‌های اسکایلرن زنده و آنلاین در هر زمان و در هر مکان با اساتید خارجی‌ و ایرانی برای  دانش آموزان دبیرستان ها، پیش دانشگاهی ها، کنکوری ها و همچنین شاغلین و تجارنوجوانان کودکان به دودسته تقسیم میشوند.
 

1 - آموزش آنلاین زبان اسکایلرن محاوره : جهانگردی - تکمیلی - تخصصی - عمومی

به صورت تخصصی با اساتید انگلیسی زبان و نیتیو  که در این فرم دانشجو از پکیج‌های مختلف نسبت به سطح زبان، سنّ و شغل خود می تواند استفاده کند. چنانچه سطح زبان دانشجو هیچ باشد و یا در دوره‌های ۱۲ ماهه محاوره شرکت کند، اسکای لرن تضمین می‌کند که پس از گذراندن ۱۲ ماه می تواند به خوبی‌ زبان انگلیسی را صحبت نماید.
دوره‌های ۱۲ ماهه شامل کنترلهای مختلف می باشند و دانشجو پس از به پایان رساندن موفقیت آمیز کنترلها موفق به دریافت دیپلم اسکایلرن میشود، چنانچه پس از پایان دوره های  ۱۲ ماهه ( دانشجو کلاس‌ها را نیز خود انتخاب و تغییر می دهد یعنی‌ ساعت کلاس‌ها و روز کلاس‌ها مانند کلاس‌های خصوصی  نسبت به وقت آزاد خود تغییر و یا انتخاب می‌کند  ولی‌ با هزینهٔ کلاس‌های عمومی‌ ) موفق به دریافت دیپلم نگردد ۶ ماه دیگر بطور رایگان و بدون هیچ هزینه‌ای تحت تدریس قرار می‌گیرد تا به نتیجهٔ مطلوب خود برسد، تمامی پکیج‌های ۱۲ ماهه شامل این تضمین می باشند.
 

2 - انگلیسی آکادمیک مسیر دوره های  Skylean

کسب آمادگی جهت شرکت در آزمونهای بین المللی آیلتس و تافل

تسلط بر چهار مهارت اصلی در زبان

 دانشجو همانند دوره‌های آموزشگاهی با تاریخ شروع و پایان و شکلهای سنتی‌ از این نظر ولی‌ بسیار نو‌آورانه در تدریس با اساتید ایرانی‌ و خارجی‌ مواجه می شود، با این تفاوت که در محل کار، منزل  و یا هر نقطه‌ی از جهان که بتواند به اینترنت وصل شود می تواند به کلاس خود وارد شود، بدون هزینهٔ خرید کتاب و یا اتلاف وقت در ترافیک شهری و یا استشمام هوای آلوده که یکی‌ از مهمترین ضررهای تردد در شهرهای بزرگ می‌باشد. با انتخاب کلاسهای آموزش آنلاین شما به دو گروه  کمک کرده‌اید یکی خود شما و خانواده‌تان که می توانید زمان بیشتری با آنها بسر برید و یا به کارهای خود برسید و دیگری جامعه و با آرامش خیال و در امنیت کامل  استاد خود و همکلاسی های خود را در هر جای که  بتوانید به اینترنت وصل شوید خواهید دید و بطوره زنده و رو در رو  در اختیار خواهد داشت، هزینه‌ی رفت و آمد و یا تلف شدن زمان در ترافیک به فراموشی سپرده می شود و بهترین اساتید در سطح جهانی‌ در هر نقطه که دانشجو به اینترنت وصل باشد در اختیار وی خواهد بود مهم نیست که آیا در شهرهای بزرگ قرار دارد و یا در نقطه مرزی بسر میبرد و یا زندگی‌ می‌کند تنها با وصل شدن به اینترنت میتواند از مزایای اسکایلرن برخوردار گردد و نگران کتاب و ... نباشد اسکای لرن تضمین می‌کند چنانچه دانشجو تا سه ماه پس از پایان دوره  خود در امتحانات رسمی‌ آیلتس  و یا تافل نمره ذکر شده در پایان دوره را بدست نیاورد، اسکیلرن بدون هیچ هزینه‌ی اضافی آن دوره را برای دانشجو تکرار نماید.
 
 
گردآوری: گروه خدمات و محصولات سیمرغ
seemorgh.com
منبع:ielts.uk.com