رنگ موی مناسب شما کدام است؟
افراد با پوست گرم روشن دارای چشمانی به رنگ های عسلی و میشی اند. بهترین انتخاب برای این اشخاص رنگ هایی با تن آلبالویی، طلایی، مسی و نارنجی است.

رنگ مو مناسب چهره شما

رنگ موی مناسب، چهره شما را بشاش می کند و صورتتان را سالم و با طراوت می نمایاند اما برعکس، انتخاب رنگ موی نامناسب صورت شما را رنگ پریده و بی حال نشان می دهد. یک رنگ مناسب زیبایی هنر کوتاهی را چندین برابر می کند و مدل کوپ را به بهترین نحو نشان می دهد.
برای تشخیص رنگ موی مناسب ابتدا باید تشخیص دهید تن پوستتان سرد یا گرم است. برای این کار می توانید سراغ جواهرات نقره و طلای خود بروید. آن ها را کنار صورتتان قرار دهید و دقت کنید کدامیک به پوست شما بیشتر می آیند و شفاف تر هستند و بیشتر جلب توجه می کنند.اگر فلز انتخابی شما نقره است این بدین معناست که رنگ پوستتان سرد و اگر طلا فلزی با خصوصیات بالا باشد تن پوست شما گرم است.

راه دیگری نیز برای تشخیص تن پوست وجود دارد. رنگ رگها! بله رگ ها به شما خواهند گفت که جزو تن های گرم هستید یا سرد. اگر پوستی مایل به صورتی دارید و مویرگ های صورتتان آبی رنگ اند تن پوستتان گرم و اگر پوست مایل به زرد دارید و مویرگ ها به سبزی متمایلند تن پوست شما سرد است.
طیف تن سرد از بسیار روشن تا تیره متغییراست.
در کل، افراد با پوست سرد دارای رنگ موی طبیعی مشکی، خاکستری و قهوه ای هستند. اشخاص با تن سرد روشن دارای چشمان سبز مایل به طوسی و سبز یا آبی هستند. رنگ موی مناسب برای این افراد رنگ های روشنی چون پلاتینه، بلوند زیتونی و کاهی و زیتونی اند.
خانم ها با پوست سرد تیره دارای چشمانی به رنگ قهوه ای تیره، آبی پررنگ و سبز تیره اند. رنگ موی مناسب برای این افراد رنگ های تیره ای چون مشکی و قهوه ای تیره با هایلایت های کرم روشن می باشد.
پوست های گرم نیز همچون سرد دارای طیفی از بسیار روشن تا تیره اند.
افراد با پوست گرم روشن دارای چشمانی به رنگ های عسلی و میشی اند. بهترین انتخاب برای این اشخاص رنگ هایی با تن آلبالویی، طلایی، مسی و نارنجی است.
خانم ها با پوست گرم تیره چهره سبزه دارند و رنگ چشم آن ها خرمایی و مایل به سیاه است. رنگ موی مناسب برای این افراد رنگ های فندقی، شکلاتی، نسکافه ای، شرابی و ماهاگونی است.
توجه داشته باشید که رنگ موی انتخابی شما می بایست همواره ترکیبی از پایه رنگ طبیعی موهایتان با رنگ های چند درجه روشن تر یا تیره تر باشد. تغییرات بزرگ چهره شما را مصنوعی جلوه می دهد. پس با انتخاب رنگی مناسب که با پوست و چشمانتان هارمونی دارد از زیبایی طبیعی چهره خود لذت ببرید!
 

آیا می‌دانید :

چه رنگی را برای هایلایت موی خود انتخاب کنید؟
آیا فکر می‌کنید انتخاب هایلایت مناسب کار آسانی است؟ دوباره فکر کنید. هایلایت‌های بسیار متنوعی وجود دارند اما کدامیک برای شما مناسبند؟ اگر تا به حال تجربه‌ای از هایلایت کردن نداشته‌اید مطالب این پست به شما در انتخاب هایلایت مناسب بسیار سودمند خواهد بود.

چرا هایلایت؟
با استفاده از هایلایت می‌توانید رنگ موهای خود را از حالت یکنواختی و سادگی خارج کنید و ظاهری خیره‌کننده داشته باشید. اما هر هایلایتی برای هر رنگ مو مناسب نخواهد بود. پس مهمترین مسئله موجود انتخاب رنگ هایلایت خواهد بود!
شما می‌بایست مواردی چون رنگ ضمینه مو، رنگ پوست و مدل مو را در انتخاب هایلایت دخیل کنید. 
 
هایلایت قسمت جلوی مو
این روش ابتدایی‌ترین روش است و این هایلایت‌ها دقیقاً کنار صورت قرار خواهد گرفت. در واقع این هایلایت‌ها چهره شما را در بر می‌گیرند و صورت شما را روشن‌تر خواهند کرد و بسیاری از خانم‌ها اعلام کرده‌اند که این هایلایت‌ها طراوت جوانی را به صورتشان بازگردانده‌ است.
این هایلایت‌ها در زیر مو قرار می‌گیرند تا با رشد مو زیبایی هایلایت از بین نرود و ریشه‌ها مشخص نشوند.
 
هایلایت‌های بسیار روشن
اکثراً هنگامیکه یک خانم از آرایشگر خود می‌خواهد که موهای او را هایلایت کند به این معناست که او خواهان هایلایت‌های پلاتینه و روشن است. گرچه این هایلایت‌ها لزوماً برای هر فردی مناسب نخواهند بود. 
هایلایت‌های روشن با رنگ‌های زیر بسیار همخوانی خواهند داشت:
- بلوند خاکستری
- بلوند دودی
- قهوه‌‌ای روشن یا عسلی
 
هایلایت‌های تند
این هایلایت‌ها مورد پسند هر فردی نخواهند بود اما طرفداران خاص خود را دارد. آن‌ها باعث جلب توجه هر کسی خواهند شد زیرا این هایلایت‌ها معمولاً صورتی، آبی یا نارنجی هستند.
اگر می‌خواهید از این هایلایت‌ها استفاده کنید و در عین حال غیرعادی بنظر نیایید و باعث جلب توجه نشوید از رنگ‌های نزدیک به رنگ موی خود الهام بگیرید. برای مثال اگر رنگ موی شما تیره است رنگ‌های سرمه‌ای و بادمجانی انتخاب خوبی برای هایلایت بنظر می‌رسند و اگر موی بلوند دارید تم‌های نارنجی متناسب هستند.

انجام انواع خدمات رنگ و هایلایت با بالاترین کیفیت در بانوی الوند
اگر هنوز از انتخاب هایلایت متناسب با موهای خود مطمئن نیستید می‌توانید به صورت حضوری به سالن بانوی الوند مراجعه کنید. متخصصین سالن بانوی الوند هایلایت متناسب با رنگ مو، پوست و رنگ چشمهایتان را به شما پیشنهاد خواهند داد. با امتحان کردن هایلایت در سالن ما و کسب رضایت شما مفتخر خواهیم شد. لطفاً به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
 
نکته بسیار ساده برای طولانی کردن عمر رنگ مو
 رسیدن به رنگ موی دلخواه شاید برای خانم‌ها کمی دشوار باشد و البته حفظ آن شاید به مراتب سخت از رسیدن به این رنگ دلخواه باشد. برای حفظ رنگ موی دلخواهتان فقط کافیست که به نکات زیر توجه فرمایید. 

نکته اول :
 موهای خود را با فاصله زمانی مناسب رنگ کنید :
برای حفظ کردن رنگ موی خود به صورت حرفه‌ای، شما نیاز دارید که هر شش هفته یک بار موهای خود را رنگ کنید. اما برای رنگ‌هایی که قرمزی دارند، لازم است که آنها را هر چهار هفته یکبار رنگ کنید. (رنگ موهایی که قرمزی دارند به دلیل حساسیت بیشتر نسبت به شامپو، سریعتر کم رنگ می‌شوند.)
 
 نکته دوم :
قبل از رنگ کردن از شامپوهای پاک کننده استفاده کنید :
چند روز قبل از رنگ کردن، از شامپوهای پاک کننده برای از بین بردن اثرات نرم کننده‌ها و ماسک مو استفاده کنید. یاد آور می‌شود که از این شامپوها روزانه استفاده نکنید، زیرا باعث آسیب دیدگی موهایتان می‌شود.
 
نکته سوم :
یک روز قبل از رنگ کردن حمام نروید
موهای چرب، رنگ را بهتر به خود می‌گیرند. بنابراین بهتر است تا 24 ساعت قبل از رنگ کردن، موهای خود  را شامپو نکنید.
 
نکته چهارم :
هر روز موهای خود را شامپو نکنید
 بسیاری از ما عادت داریم که هر روز موهای خود را شامپو کنیم، در صورتی که این چنین نیست. شامپو کردن روزانه، باعث پاک شدن سریع رنگ مو می‌شود. می‌توانید موهای خود را هر روز صبح با آب سرد شستشو دهید، و به ساقه‌های آن نرم کننده بزنید و یک روز در میان موها را شامپو کنید.
 
نکته پنجم : 
از شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید
استفاده از این شامپوها باعث ثبات رنگ بر روی موهای شما می‌شود.
 
نکته ششم :
از آب گرم برای شستشوی مو استفاده نکنید
آب گرم باعث پاک شدن رنگ مو می‌شود، بهتر است که از آب سرد برای شستشو استفاده کرد. اگر نمی توانید آب ولرم بهتر از آب گرم است.
 
نکته هفتم :
از اسپری مواستفاده نکنید
اسپری موهای شما را پوشش می‌دهد که، رنگ موی شما را از جلوه می اندازد. از اسپری فقط برای موقعیت‌های خاص استفاده کنید.
 
نکته هشتم :
از موهای خود در مقابل آفتاب محافظت کنید
اگر مدت‌ها زیر آفتاب هستید، از کلاه یا شال استفاده کنید، در غیر این صورت، نصف لیوان آب را با یک قاشق چایخوری ضد آفتاب مخلوط کرده و در آب پاش بریزید. این محلول را هر روز بعد از حمام بر روی موهای خود اسپری کنید.
 
اختصاصی : تهیه شده توسط بانوی الوند
آدرس: میدان آرژانتین خیابان الوند نبش کوچه 29 پلاک 42 طبقه دوم سالن زیبایی بانوی الوند
شماره تماس: 88671227 _ 88671226_ 88671225   
آدرس سایت : www.banoyealvand.com
 
 
 
گردآوری: گروه خدمات ومحصولات سیمرغ
seemorgh.com