مسابقه بزرگ و هیجان انگیز آشپزی با سولیکو ( بفرمایید سولیکو)
شما تا 15 اردیبهشت فرصت دارید، تا فیلم آشپزی تان را ارسال نمایید. پس از آن برنده اعلام خواهد شد.

 مسابقه آشپزی

دوستان عزیز برای یک مسابقه هیجان انگیز آشپزی آماده هستید؟ در این مسابقه شما بایستی با افرادی با سلایق و مهارت های مختلف رقابت کنید. مسابقه آشپزی در دنیای مجازی برگزار خواهد شد و شما از مراحل آشپزی تان که حتما بایستی با محصولات سوسیس و کالباس سولیکو باشد، فیلم برداری کرده و به سه طریق برای ما ارسال نمایید. داوری این مسابقه توسط سرکارخانم مینایی بانوی اول حرفه و هنر آشپزی در ایران خواهد بود و به برنده این مسابقه ده میلیون ریال پول نقد به همراه  تور بازدید از کارخانه اهدا خواهد شد.
 
شما تا 15 اردیبهشت فرصت دارید، تا فیلم آشپزی تان را ارسال نمایید. پس از آن برنده اعلام خواهد شد. این مسابقه در ماه بعد نیز ادامه خواهد یافت و دوباره برنده اعلام می شود و در آخر برندگان بایستی در موسسه ساناز سانیا و با حضور سرکارخانم مینایی مسابقه بدهند که به نفر اول جایزه ویژه ای تعلق خواهد گرفت.

مسابقه آشپزی سانازسانیا
 
 

شرایط مسابقه :

1 - نمایش فیلم های ارسالی شما در بخش آشپزی سایت سیمرغ ( www.seemorgh.com ) انجام می شود، لذا فیلم آشپزی خود را به آدرس Solico@seemorgh.com  و یا به آدرس دفتر سایت ( تهران- بلوار اشرفی اصفهانی -  بالاتر از میدان پونک – کوچه رمضانی – پلاک 14 – واحد 3- طبقه 2 )  ارسال می نمایید. لطفا حتما بر روی بسته خود قید نمایید مربوط به مسابقه آشپزی سولیکو) .
2 - اگر ضبط مراحل آشپزی شما شامل چند ویدئو می شود، کافی است تمام ویدئو ها را برای ما ارسال کنید تا با نرم افزار مناسب آن ها را به یک فیلم پیوسته تبدیل کنیم.
 

قواعد مسابقه :

1 - باید با محصولات سوسیس کالباس سولیکو آشپزی نمایید و قبل از آنکه بسته بندی را باز کنید، فیلم برداری را شروع کنید.
2 - لطفا با رعایت شئونات اسلامی ما را در نمایش فیلم ارسالی خود یاری نمایید.
3 - چنانچه از محصولات دیگر گروه، مانند لبنیات کاله یا نوشیدنی های شمس،کاسل نوش و..... نیز استفاده کنید، امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد. قطعا کامنتی که کاربران سایت سیمرغ و یا طرفدارن محصولات سولیکو در صفحه Facebook آن پس از مشاهده فیلم شما برایتان می گذارند، بر روی امتیازتان تاثیر خواهد داشت.
 
برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 63475555-021 تماس حاصل نموده و یا به سایت www.solico-tehran.com یا صفحه فیس بوکsolico.fans مراجعه نمایید.
 
گردآوری:گروه خدمات و محصولات سیمرغ
seemorgh.com
منبع: solico-tehran.com