جدیدترین مجموعه شگفت‌انگیز تلویزیون‌های Ultra HD و OLED ال‌جی در تیراژه تهران
رونمایی از جدید ترین تلویزیون های ال جی در پاساژ تیراژه..............  

تلویزیون‌های Ultra HD و OLED ال‌جی

ال‌جی الکترونیکس مجموعه کامل تلویزیون‌های Ultra HD و OLED سال ۲۰۱۴ خود را در پاساژ تیراژه و فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران به معرض نمایش قرار داد.
تلویزیون‌های Ultra HD و OLED ال‌جی
 
مجموعه گسترده تلویزیون‌های Ultra HD با برخورداری از کیفیت تصویر دوبعدی و سه‌بعدی و پلت‌فرم پیشرفته  webOS شادی و شگفتی را برای شما به ارمغان می‌آورند. این مجموعه استثنایی و خارق‌العاده، استاندارد جدیدی در همه زمینه‌ها ایجاد می‌کنند و مدل‌های پیشرفته و همچنین مقرون‌به‌صرفه را در نمایشگرهایی به ابعاد ۴۹ تا ۱۰۵ اینچی را ارائه می‌دهند. هر تلویزیون Ultra HD ال‌جی دارای کیفیت تصویر استتثنایی و تصاویر دقیق و دقت رنگ فوق‌العاده‌ای می‌باشد. ال‌جی، پیشگام در فناوری ۴K Ultra HD، از طریق همکاری با چند تأمین‌کننده به پیشرفت این تلویزیون‌ها کمک می‌کند.
 
OLED ال‌جی


تلویزیون‌های Ultra HD ال‌جی از فناوری پیشرفته ارتقای کیفیت تصویر برخوردارند که محتوای  SD،HD یا Full HD را به کیفیت واضح و نزدیک به Ultra HD تبدیل می‌کند. موتور پیشرفته Tru-ULTRA HD Engine Pro با ترکیب الگوریتم وضوح عالی
( (Super Resolution Algorithm و پیشرفته،‌ خطای دید را برطرف می‌کند و تجربه مشاهده واقعاً لذت‌بخشی را فراهم می‌سازند. علاوه بر این، موتور Thru-ULTRA HD Engine Pro از فناوری Motion Estimation Motion Compensation (MEMC) برخوردار است و تصاویر ۴K Ultra HD بی‌عیب‌ونقصی را تضمین می‌کند که هیچ مات‌شدگی در حرکت وجود ندارد.
 
 
تلویزیون‌های Ultra HD
 
تلویزیون‌های ULTRA HD ال‌جی با رمزگشای ۴K HEVC 60p که هم اکنون در آنها تعبیه شده است گواهی از آینده هستند. این سخت‌افزار قدرتمند می‌تواند سیگنال پخش H.264 و HEVC H.265  را در سرعت‌های ۳۰ و ۶۰ فریم در ثانیه رمزگشایی کند. همچنین، این تلویزیون‌های هیجان‌انگیز می‌توانند محتوای Ultra HD را تقریباً از هر منبع ورودی مانند HDMI 2.0، USB و LAN نمایش دهند.
 
تلویزیون‌های Ultra HD و OLED
 
تلویزیون‌های Ultra HD ال‌جی با ۴ برابر کردن تعداد پیکسل‌های که در تلویزیون Full HD وجود دارد بهترین کیفیت تصویر سه‌بعدی را فراهم می‌کنند. سینما سه‌بعدی 4K ال‌جی از فناوری Film Patterned Retarder (FPR) برای ترجمه تصاویر استفاده می‌کند تا تصاویر سه‌بعدی قابل قبولی ایجاد کند، که هیچ پرش یا اعوجاجی ندارد. تلویزیون‌های ULTRA HD بزرگتر و با وضوح بیشتر از قابلیت بدون پرش برخوردار هستند و تجربه مشاهده سه‌بعدی راحت، شگفت‌انگیز و استثنایی را فراهم می‌کند. علاوه بر این، ال‌جی یک قابلیت کنترل متمایز نیز به این تلویزیون‌ها افزوده است که با کمک آن می‌توان شدت جلوه‌های سه‌بعدی را به راحتی هر چه تمام‌تر کنترل کرد. تلویزیون‌های ULTRA HD سال ۲۰۱۴ به موتور تبدیل تصویر دو بعدی به سه‌بعدی بسیار کارآمدی مجهز می‌باشند.
 
 Ultra HD و OLED
 
تلویزیون‌های ULTRA HD ال‌جی از وضوح ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل در پنل IPS برخوردارند که رنگ‌های زنده و دقیقی تولید می‌کند. به دلیل وجود زاویه دید وسیع، پنل‌های Ultra IPS همیشه و تقریباً از هر زاویه‌ای تصویری عالی را تضمین می‌کنند. امتیازات موروثی IPS در مجموعه تلویزیون‌های ULTRA HD TV ال‌جی با نمایشگر بزرگ با وضوح بیشتر خواهد درخشید.
 
برخی از مدل‌های پیشرفته از تلویزیون‌های ULTRA HD از سیستم صدای عمیق، توانمند و فراگیر ULTRA Surround برخوردارند که نتیجه همکاری با سازندگان محصولات صوتی پیشرفته‌ای به نام هارمان کاردون 
 (Harman Kardon) تولید شده است. فناوری ULTRA Surround یک سیستم بلندگوی جلو و چندکاناله‌ای است که صدا را با وضوح چشم‌گیرتر و دقیق‌تری تولید می‌کند و حس غوطه‌ور شدن بیننده در صدا را افزایش می‌دهد. این سیستم پیشرفته و حیرت‌انگیز در دیگر مدل‌ها از تلویزیون ال‌جی نیز تعبیه شده است. (امکانات ULTRA Surround ممکن است بر حسب مدل و اندازه متفاوت باشد.)
 
ULTRA Surround sound system
 
پلت‌فرم ساده و ملموس webOS برای تلویزیون هوشمند تقریباً در بیشتر تلویزیون‌های ULTRA HD که امسال عرضه می‌شوند وجود دارد. راحتی استفاده از آن باعث می‌شود که جست‌وجوی محتوا، مشاهده، اتصال به دیگر دستگاه‌ها و روند اولیه نصب به طرز باورنکردنی روان و ساده باشد. اولین باری که کاربر تلویزیون هوشمند webOS را روشن می‌کند، یک شخصیت کارتونی متحرک به نام BeanBird روی صفحه ظاهر می‌شود و به شما در روند نصب کمک می‌کند. ساختار پلت‌فرم webOS سازگاری بین تلویزیون‌های پیشرفته ال‌جی و دیگر دستگاه‌ها را بیشتر و تولید برنامه‌های کاربردی را برای برنامه‌نویسان راحت‌تر می‌کند.
 
به گفته یکی از مدیران ال‌جی، مجموعه ۲۰۱۴ ال‌جی از فناوری‌های رقابتی زیادی برخوردار است که شامل ULTRA IPS، ULTRA HD، ۴K 3D و سیستم صدای ULTRA Surround sound system می‌شود. تلویزیون‌های ULTRA HD ال‌جی همراه با کیفیت تصویر و صدای استثنایی راحتی بی‌سابقه‌ای را با پلت‌فرم تلویزیون هوشمند webOS فراهم می‌کنند. این محصولات عالی ثابت می‌کنند که با ال‌جی همه چیز ممکن است و یقین دارند که تجربه سرگرمی خانگی به‌یادماندنی زیادی را میسر می‌سازد.
 
چندین مدل از تلویزیون‌های OLED وUltra HD  شامل UB9800، UB9500، UB9300 و UB8500 در پاساژ تیراژه تهران و فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران هم اکنون به نمایش درآمده‌اند. علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در این مراکز، کیفیت تصویر و صدای حیرت‌انگیز این محصولات را از نزدیک تجربه کنند.
 
این تلویزیون‌ها در نیمه اول امسال عرضه خواهند شد. در نیمه دوم نیز شاهد عرضه محصولات هیجان‌انگیزتری خواهید بود.

 

گردآوری: گروه خدمات و محصولات سیمرغ
seemorgh.com
منبع: روابط عمومی شرکت ال جی الکترونیکس