فروشگاه اینترنتی که وبلاگ بود
فروشگاه اینترنتی 5040، کالاهای تولیدکنندگان ایرانی و خارجی را با گارانتی مرجوع که زیر قیمت بازار است به مشتریان عرضه می کند که با توجه به نوسانات بازار در کشور، این مزیتها در نوع خود بی نظیر است.

5040 فروشگاه اینترنتی

مدیرعامل فروشگاه اینترنتی 5040 یکی از کارآفرینان جوان کشور است که توانست یک وبلاگ را به فروشگاه اینترنتی و تولید کنندۀ محصولات باکیفیت ایرانی تبدیل کند.

حسنعلی باغبانیان در سال 1379 فعالیت در حوزۀ تجارت الکترونیک را با ایجاد یک وبلاگ رایگان آغاز کرد و امروز فروشگاه اینترنتی او بیش از 300 کارمند مستقیم بیش از 1000 نفر غیر مستقیم و 5000 بازاریاب دارد.
 
فروشگاه اینترنتی 5040، کالاهای تولیدکنندگان ایرانی و خارجی را با گارانتی مرجوع که زیر قیمت بازار است به مشتریان عرضه می کند که با توجه به نوسانات بازار در کشور، این مزیتها در نوع خود بی نظیر است.
 
باغبانیان با ذکر این نکته که خرید از اینترنت مزایای متعددی دارد اشاره کرد که گارانتی مرجوع فروشگاه اینترنتی او در ایجاد اعتماد و گسترش فرهنگ خرید از اینترنت، نقش بسزایی را ایفا کرده است.
 
این کارآفرین 29 سالۀ کشور افزود: مشتریان ما حتی بعد از مصرف کالای خریداری شده می توانند جعبۀ خالی کالا را به فروشگاه اینترنتی 5040 مرجوع کنند تا مبلغ کالای مرجوعی را بدون کم و کاست دریافت کنند.
 
باغبانیان که به تازگی به جمع کارآفرینان جوان کشور پیوسته است علاوه بر فعالیت در حوزۀ تجارت الکترونیک به تولید محصولات باکیفیت ایرانی نیز علاقمند است و نیازسنجی و تحقیقات در بازار را پیش نیاز هر تولید می داند.
 
وی با بیان این مطلب که کسب تجربۀ فروش از طریق اینترنت و تحلیل بازار سرنخ های لازم را برای تولید محصولات مطلوب بازار فراهم می کند، اذعان کرد: در شرایط فعلی، تولید با چشم و گوش بسته غیرممکن است.
 
شرکت تدبیر ایده پردازان 5040 تولید کنندۀ چای سبز و چای سفید ، داروهای مختلف، محصولات آرایشی و بهداشتی و غیره است که بر اساس آمارهای فروشگاه اینترنتی 5040، استقبال خریداران از این محصولات در سطح بسیار بالایی قرار داردو تا کنون بیش از یک میلیون نفر از این فروشگاه خرید کرده اند.
 
باغبانیان به جوانان توصیه کرد در برابر سختیها و فراز و نشیب ها ناامید نشوند و موفقیت ها را نیز نه به عنوان سکوی غرور بلکه بعنوان سکویی برای صعود تلقی نمایند.
 
فروشگاه اینترنتی 5040 در سال 1379 تاسیس شده است و در عرصۀ خرده فروشی اینترنتی جزو برترین فروشگاه های اینترنتی ایران است.
 
گردآوری : گروه خدمات و محصولات سیمرغ
seemorgh.com
منبع:فروشگاه اینترنتی 5040