۵۵ دقيقه مكالمه رايگان هديه همراه اول در ماه مبارك رمضان
 طرح ۵۵+۵ همراه اول به دلیل استقبال مشترکین امسال در ماه مبارک رمضان هم برگزار می شود.

مکالمه رایگان همراه اول

در ماه مبارك رمضان، مشتركین همراه اول می توانند با ثبت نام رایگان در طرح ۵۵+۵ در هر تماس داخل شبكه خود پس از گذشت ۵ دقیقه مكالمه، دقایق بعدی را تا سقف ۵۵ دقیقه رایگان صحبت كنند.

به گزارش اداره كل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در پی استقبال مشتركین همراه اول از طرح ۵۵+۵ در سال های  گذشته، این طرح در ماه مبارك رمضان امسال نیز اجرا می شود.

بر اساس این طرح، در طول ماه مبارك رمضان سال ۱۳۹۳، مشتركین با ثبت نام رایگان می توانند در تمامی ساعات شبانه روز در هر تماس داخل شبكه(همراه اول و تلفن ثابت)، پس از گذشت ۵ دقیقه مكالمه، دقایق بعدی را تا سقف ۵۵ دقیقه در همان مكالمه، رایگان صحبت كنند. تماس پس از ۶۰ دقیقه قطع شده و یا به نرخ مكالمه جاری با تكرار شرایط طرح باز خواهد گشت.

زمان اجرای این طرح، ۸ تیر تا ۶ مردادماه سال جاری بوده و كلیه مشتركین فعال دائمی و اعتباری می توانند از مزایای آن استفاده كنند.

همراه اولی ها می توانند با ارسال عدد ۱ لاتین به سرشماره ۸۰۵۵ در طرح ثبت نام كنند. مشتركین باید توجه داشته باشند كه تا  قبل از دریافت پیامك تأیید، ثبت نام در طرح صورت نگرفته است.
مشتركین دائمی در طول اجرای طرح، امكان اطلاع از میزان تخفیف بهره مند شده را با ارسال عدد ۰ لاتین به ۸۰۵۵ یا شماره گیری #۴۵۰*۱۱۱* دارند.
مشتركینی كه همزمان با طرح ۵۵+۵، از دیگر طرح های تخفیف مكالمه استفاده می كنند، در صورتی كه مشترك از سیم كارت دائمی استفاده كند، اولویت با سرویسی است كه تخفیف بیشتر دارد و در صورتی كه مشترك از سیم كارت اعتباری استفاده كند، با طرحی است كه رایگان باشد.
تمامی مشتركین جدید كه در طول طرح اقدام به فعالسازی كنند، امكان ثبت نام در این طرح را خواهند داشت.
همچنین این طرح شامل مكالمات درون شبكه(تلفن ثابت و همراه اول) شده و مكالمات خارجه، رومینگ بین الملل و تماس با سایر اپراتورها شامل این طرح نمی شود.

مشتركین همراه اول می توانند جهت كسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و ویژگی های این طرح، به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه كنند.
 
گردآوری: گروه خدمات و محصولات سیمرغ
seemorgh.com
منبع:روابط عمومی شرکت همراه اول