نمايش مانيتورهای فوق عريض LG
شـركت LG از جدیـدترین مانیـتور IPS فـوق‌عریـض (Ultra Wide) خـود سـری UM65 در نمایـشگاه CES 2014 پرده‌برداری كرد.

 عریض ترین مانیتورهای ال جی

شـركت LG از جدیـدترین مانیـتور IPS فـوق‌عریـض (Ultra Wide) خـود سـری UM65 در نمایـشگاه  CES 2014 پرده‌برداری كرد. این مانیتورها دارای وضوح تصویر فوق العاده (2560X1080 dpi FHD) می‌باشند و تصاویر را با شفافیت حیرت‌آوری نمایش می‌دهند. این سری مانیتور در سایزهای "34 ،"29 ،"25 تولید گردیده و دارای طراحی ارگونومیک و زیبا می‌باشد.

مانیتورهای فوق عریض ال جی
 
مانیتورهای فوق‌عریض LG سری IPS با نسبت تصویر 21 به 9 به جهت كیفیت رنگ و تصویر فوق العاده ، شفافیت و همچنین زاویه دید عالی ، مناسب كار و بازی بوده و دارای شهرت جهانی و بازار رو به رشدی می‌باشند. 
این سری علاوه بر دارابودن تمام خصوصیات مدل های IPS قبلی ( شفافیت بسیار بالای صفحه نمایش و زاویه دید عالی و...) دارای ویژگی های انحصاری همچون قابلیت تقسیم صفحه نمایش به چند قسمت جهت رویت همزمان چند پنجره، قابلیت نمایش دوتصویر از دو دستگاه به‌صورت همزمان، بلندگوی استریو و ... می‌باشد.

 
 
این دستگاه علاوه بر یک پورت  DVIو دو پورت HDMI، مجهز به پورت  Display Portمی‌باشد؛ این پورت یک رابط ویدئوی دیجیتالی است، که قادر به ارسال تصویر دیجیتال با رزولوشن اچ دی و همچنین صدا به مانیـتور       می‌باشد. این پورت موفق به اخذ عنوان قوی‌ترین واسط نمایشگر برای کامپیوتر توسط اتحادیه ی VESA گردیده است.

مانیتوری مناسب كار و بازی

باتوجه به كیفیت فوق‌العاده تصویر مانیتور سری UM65، این دستگاه برای بازی‌های كامپیوتری‌، تماشای فیلم و همچنین متخصصین طراحی بسیار مناسب است. قاب متالیك براق و پایه زیبا‌، طراحی UM65 را بسیار منحصربفرد نموده‌است. از دیگر مزایای این مانیتورسازگاری با سیستم عامل  Mac می‌باشد.

ال جی
 

مانیتورهای IPS ال جی با آخرین استانداردهای جهانی

در سال گذشته مانیتورهای IPS ال جی به سبب كیفیت بالای تصویر و طراحی مناسب، موفق به اخذ جوایز معتبری همچون Plus X آلمان‌، Red Dot Design و G-Mark ژاپن  شده‌اند. مدل  IPS 23EA63نیز از دیگر مانیتورهای LG است كه به‌دلیل كیفیت استثنایی‌، دقت بالای رنگ و زاویه دید عالی، گواهینامه Quality & Performance Mark )QPM) را از موسسه  Intertek دریافت نموده‌است.  

مانیتورهای IPS ال جی
 
شرکت مادیـران به‌عنوان نماینده انحصاری محصـولات کامپیوتری LG در ایران همزمان با بازارهای جهـانی اقدام به عرضـه و معرفی مانیتـورهای فـوق‌عریض با نام سـری جهان‌نما در سبد کالای خود نمـوده‌اســت. در حال حاضر مدل 25 اینچ این سـری (25UM65) به بازار عرضـه شده و بزودی سایز 29 اینج این مـدل نیـز به بازار عرضـه  می گردد.
 
 
گردآوری:گروه خدمات و محصولات سیمرغ
seemorgh.com
منبع: روابط عمومی شرکت ال جی