اساتید اسپانیایی، روسی، آمریکایی‌ و انگلیسی زبان به طور خصوصی و نیمه خصوصی به شما زبان تدریس میکنند
آموزش زبان به صورت گروهی و نیمه گروهی

آموزش آنلاین زبان

 
دوره‌ها بصورت پکیج‌های ۵،۱۰،۱۵،۲۰،۲۵ ارائه گردیده و تاریخ شروع و اتمام بستگی به نظر خود دانشجویان عزیز میباشد. برای مثال شما پکیج ۲۵ جلسه ای را انتخاب نموده اید، این بدان معنیست که شما میتوانید در ۳ ماه و در تاریخهای دلخواهتان و در ساعتهای ذکر شده، وارد کلاس سطح خود گردید. این کلاس‌ها الزاما ربطی‌ به کلاس قبلی و یا بعدی ندارند و سرفصل های هر روز با روز قبل متفاوت میباشد.مفهوم آن این است که شما  پس از انجام تعیین سطح رایگان و آگاهی‌ به سطح خود  شما در هر زمان میتوانید برای سطح زبان خود ثبت نام کنید و وارد کلاس سطح خود شوید هر جلسه  میتواند تا ۶۰ دقیقه بطول انجامد، چنانچه تنها شما و دو دانشجو دیگری در آن جلسه کلاس باشید  زمان کلاس ۲۵ دقیقه با پنج دقیقه استراحت خواهد بود و چنانچه تعداد دانشجو بیشتر و تا ۸ دانشجو در کلاس برسد این زمان به  دو بخش ۲۵ دقیقه‌ای و ۵ دقیقه استراحت در هر ۲۵ دقیقه افزایش خواهد یافت ( مدت زمان کلاس ۶۰ دقیقه ۲۵ دقیقه کلاس + ۵ دقیقه استراحت +۲۵ کلاس +۵ دقیقه استراحت = ۶۰ دقیقه). 

در سیستم اسکایلرن آموزش زنده LIVE_LEARNING شما نیاز به خرید هیچ کتابی‌ نداشته و میتوانید مطالب مورد نیاز کلاس را از اسکیلرن بطور رایگان  دانلود کرده و یا کلاس خودرا ضبط نمائید و یا از بخش تمرین‌ها ویدئو‌ها و  فیلم‌ها و تالارهای گفتگو بطور رایگان و شبانه روزی استفاده نمائید. 

 پکیج Speaking & Listening W289

 
آموزش زبان
 

دوره های محاوره مکالمه  ثابت :

 
 این دوره با اساتید مجرب انگلیسی زبان (نیتیو)،‌ در ساعاتی که اسکای لرن مقرر نموده( مدت زمان کلاس ۶۰ دقیقه ۲۵ دقیقه کلاس + ۵ دقیقه استراحت +۲۵ کلاس +۵ دقیقه استراحت = ۶۰ دقیقه) و با سطح‌های تعیین شده   هیچ- A1 -A2برگزار میگردد (جهت تعیین سطح رایگان اینجا کلیک کنید).
 
روزهای دوشنبه و چهارشنبه صبح  ساعت : ۱۰:۰۰ - ۱۱:۰۰: سطحA1-A2  
روزهای سه شنبه و پنجشنبه صبح ساعت: ۱۰:۰۰ - ۱۱:۰۰ : سطح هیچ
 

 پرداخت شهریه از داخل کشور

 
برای رفاه حال دانشجویان عزیز ایرانی و با توجه به مشکلات ارسال پول به خارج از کشورSkylearn با همکاری سیمرغ حساب سیمرغ در بانکهای ایران این امکان را برای ایشان فراهم نموده تا بدون دغدغه از کلاسهای Skylearnاستفاده نمایند.
جهت اطلاع از نرخ روز ارز  لطفا  اینجا را کیلیک کنید و پرداخت پکیج خود را  در این صفحه به صورت آنلاین انجام دهید  و کد رهگیری را  به ایمیل : info@ielts.uk.com  ارسال نموده تا در مورد ثبت نام شما اقدام گردد.
فرصت استفاده از اساتید خارجی‌ را از دست ندهید مبلغ ثبت نام 29,500 تومان است. باید این مبلغ را نیز به شهریه اولین دوره انتخابی خود اضافه نمایید.این مبلغ را از طریق شماره حساب یا کارت زیر واریز نموده و مشخصات پرداخت و ثبت نام خود را به آدرس info@ielts.uk.com ایمیل نمایید .

حساب شماره برای واریز مبلغ ثبت نام : Bank account:02-01342778-003 شماره شبا shaba:00290540202280021342778003 شماره کارت shomare cart: 6221 0610 3260 8285 به نام طاها اولیائی دلارستاقی.
 
گردآوری:گروه خدمات و محصولات سیمرغ
seemorgh.com