آغاز عرضه تلویزیون 105 اینچ Ultra HD منحنی ال‌جی با نسبت تصویر 21:9
جدیدترین تلویزیون ال‌جی با وضوح 5K روانه بازار شد.

تلویزیون Ultra HD منحنی ال‌جی با صفحه‌نمایش LCD

تلویزیون ۱۰۵ اینچ Ultra HD منحنی اولین بار ژانویه امسال  در نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی (CES) به نمایش گذاشته شد. این تلویزیون از همین هفته برای پیش‌سفارش در کره جنوبی در دسترس می‌باشد. مدل ۱۰۵UC9 با وضوح بیش از ۱۱ میلیون پیکسل (۲۱۶۰×۵۱۲۰) و نسبت تصویر CinemaScope 21:9 تجربه مشاهده تصویر حیرت‌انگیز، شفاف و زنده به همراه کیفیت صدای فراگیر و واقعی را میسر می‌سازد.
تلویزیون Ultra HD منحنی ال‌جی با صفحه‌نمایش LCD و نسبت تصویر سینمایی ۲۱:۹ از ۱۱ میلیون پیکسل برخوردار می‌باشد و ۵ برابر وضوح تصویر بالاتری نسبت به تلویزیون Full HD را دارا می‌باشد. با چنین تراکم پیکسلی، شفافیت و وضوح بی نظیر این محصول تنها پس از تجربه  تماشای تصویر، باور کردنی است. تلویزیون ۱۰۵UC9 از طریق موتور پیشرفته True 4K Engine Pro و پنل IPS 4K به کیفیت تصویر عالی دست یافته است. موتور True 4K Engine Pro خطاهای بصری را برطرف نموده  و قادر است محتوا با وضوح پایین را به کیفیتی نزدیک به Ultra HD ارتقا دهد همچنین پنل IPS 4K با کنتراست پایدار، رنگ‌هایی واقعی و زنده با زاویه دید گسترده  ارائه می‌دهد.
به گفته معاون و مدیر بخش تلویزیون و سرگرمی‌های خانگی ال‌جی: «نگرشی که در پس تلویزیون ۱۰۵ اینچ Ultra HD منحنی ال‌جی با نسبت تصویر ۲۱:۹ وجود دارد این است  که تجربه سینما را به خانه کاربران بیاورد. تلویزیون ۱۰۵UC9 ال‌جی با برخورداری از صفحه‌ نمایش 5K CinemaScope و سیستم بلندگوهای ۷٫۲ کانال  تلویزیون Ultra HD ال‌جی را بسیار جداب و منحصربفرد ساخته است .این تلویزیون با نوآوری بی نظیر خود محصولات صوتی تصویری را به مرحله جدیدی رسانده و زمانی که پیشرفته‌ترین فناوری‌های تلویزیون را در کنار هم قرار می‌دهید هر آنچه که امکان‌پذیر است را به نمایش می‌گذارد.»

این تلویزیون ال‌جی از طریق سیستم صدای ۱۵۰ وات ۷٫۲ کانال تعبیه‌شده در آن صدایی باورنکردنی ارائه می‌دهد. با بهره‌مندی از مفهوم ULTRA Surround و مشارکت با هارمان کاردون، سازنده محصولات صوتی مرغوب، این بلندگوها مجموعه‌ای  ‌از تجربه صدای غنی و قدرتمندی را ارائه می‌دهند.سیستم چندکاناله مکمل صفحه‌نمایش ۲۱:۹ CinemaScope تلویزیون با عملکرد صوتی، هم تراز با یک سینمای واقعی است.

تلویزیون۱۰۵UC9  با صفحه‌نمایشCinemaScope 21:9  با نسبت تصویر فیلم‌های هالیوودی، تجربه تماشای فیلم در خانه را از نو خلق می‌کند. انحنای نمایشگر برای افزایش محیطی غوطه‌ورکننده کالیبره شده است. علاوه بر این، هنگام مشاهده برنامه‌هایی که با فرمت ۱۶:۹ پخش می‌شوند، فضای اضافی موجود در کناره‌ها می‌تواند اطلاعات بیشتر یا جزییات پخش برنامه‌ها را نمایش دهد تا تجربه نمایش پیشرفته‌تری را ارائه دهد.

تلویزیون ۱۰۵UC9 از طریق Smart+TV ال‌‌جی، که مرکز پلت‌فرم پیشرفته webOS است، تجربه کاربری  رضایت‌بخشی را تضمین می‌کند. webOS ال‌جی همه چیز را سریع‌ و آسان می‌کند؛ چه تغییر بین محتوا باشد، یا کشف برنامه‌های جدید، برنامه‌های کاربردی و خدمات و یا اتصال به رسانه‌های ذخیره‌شده در دستگاه‌های جانبی. با کمک کاراکتر متحرک و دوستانه  BeanBird در webOS  روند اولیه نصب و اتصال سریع‌تر و لذت‌بخش‌تر از همیشه است. با ترکیب فناوری سه‌بعدی Film Patterned Retarder یا FPR با وضوح بسیار بالای تصویر، قابلیت 4K 3D+ ال‌جی تجربه تماشای سه‌بعدی خیره‌کنند‌ای را ایجاد می‌کند. به لطف وجود 4K 3D Upscaler، محتوای SD، HD و Full HD به کیفیتی عالی و وضوحی نزدیک به Ultra HD تبدیل می‌شود.

تلویزیون ۱۰۵UC9 از سه ماهه چهارم در دیگر بازارها عرضه می‌شود. قیمت و تاریخ دقیق دسترسی به صورت منطقه‌ای اعلام خواهد شد.

 
گردآوری: گروه خدمات و محصولات سیمرغ
seemorgh.com
منبع:روابط عمومی شرکت ال جی