حضور پر رنگ ال جی در نمایشگاه تبلکس
دومین نمایشگاه تبلکس با حضور شرکت های معتبر از جمله ال جی برگزار خواهد شد.

 نمایشگاه تبلکس و حضور پر رنگ ال

روابط عمومی- معاونت فروش و بازاریابی شرکت مدیا پردازش از حضور شرکت "مدیا پردازش" تنها نماینده رسمی موبایل و تبلت ال جی در دومین نمایشگاه ایران تبلکس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیاپردازش, "جعفر حیدری" با تاکید بر لزوم حمایت از نمایشگاه های تخصصی در حوزه تکنولوژی و موبایل خاطرنشان کرد: شرکت های واردکننده برندهای موبایل و تبلت می توانند با حضور در چنین نمایشگاه های تخصصی به ارایه و اطلاع رسانی درباره آخرین محصولات، تولیدات و دستاوردهای خود بپردازند.

وی یکی از ویژگی های حایز اهمیت برگزاری چنین نمایشگاه هایی را ارتباط موثر و مستقیم بازدیدکنندگان؛ و شرکت های حاضر در این نمایشگاه دانست و افزود:کاربران کالاهای دیجیتالی با بازدید از چنین نمایشگاه هایی می توانند به صورت مستقیم با تمامی برندهای موبایل و تبلت آشنا شوند و همچنین از نزدیک با نمونه های گوشی ها کار کنند و به جدیدترین های بازار فناوری دسترسی پیدا کنند .
معاونت فروش و بازاریابی شرکت مدیاپردازش با اشاره به حضور پررنگ ال جی موبایل در نمایشگاه تبلکس افزود: هدف اصلی این شرکت از حضور در این نمایشگاه نمایش تبلت سری G PAD  و جدیدترین های موبایل این برند کره ای است.
حیدری تصریح کرد: علاوه بر تبلت های ال جی سری GPAD , موبایل های این برند کره ای از جمله G3 و دیگر مدل های این برند به نمایش گذاشته می شود.
دومین همایش و نمایشگاه تبلت، نوت‎بوک، لپ‌تاپ، فبلت، اسمارت فون و تجهیزات جانبی( Iran Tablex 2014 )، همزمان با اولین نمایشگاه اپلیکیشن موبایل، تبلت و سیستم های هوشمند( Iran Appex 2014 ) ا ز ساعت 10 صبح تا 8 شب، در تاریخ 14 لغایت 17مرداد ماه در محل نمایشگاهی مصلی جنوبی تهران برگزار خواهدشد.
 
 
گردآوری:گروه خدمات و محصولات سیمرغ
seemorgh.com
منبع: روابط عمومی شرکت ال جی