رونمایی از اولین مانیتور فوق منحنی IPS  ال‌جی  در نمایشگاه IFA 2014
اولین مانیتور سینمادیجیتال 4K ال‌جی و پیشرفته‌ترین مانیتور بازی در نمایشگاه IFA 2014 به نمایش گذاشته شد.

مانیتور فوق منحنی ال جی

سئول ، 18آگوست 2014 – ال‌جی الکترونیکس جدیدترین مانیتور IPS فوق منحنی (مدل  34UC97)و نیز مانیتورهای جدید دیگر این شرکت را در جشنواره IFA در برلین ، آلمان رونمایی خواهد کرد .این محصول با ترکیبی از صفحه منحنی IPS با نسبت تصویر 21:9 ، با صفحه نمایش  34 اینچی اولین مانیتور چشمگیر دنیاست. این محصول کیفیت تصویر قابل ملاحظه و یک سری از گزینه‌های ارتباطی راحت را فراهم ساخته است.همچنین معرفی مانیتور سینمایی خیره کننده  دیجیتال مدل(31MU97) و مانیتور بازی ویژه مدل 24(GMU77) ، هر دو ترکیبی از اجرای خاص با ساختاری مدرن و عملکرد متنوع در جشنواره IFA 2014 خواهد بود.
منحنی 4K ال جی
 
پرچمدار ال‌جی یعنی مانیتور فوق منحنی، یک راه‌حل کامل بوده ، مطابق با نیاز مصرف کنندگان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به سرگرمی های خانگی با صفحه نمایش فوق العاده طراحی شده است. بنابراین مصرف کنندگان می توانند بیش از آنچه انتظارش را داشته اند در مدت زمانی کمتر بدست آورند.با افزودن یک انحنای ملایم با نسبت ابعاد 21:9 ، ال‌جی محصول بی نظیری را تولید کرده که  تجربه شگفت انگیزی را ارائه می دهد. صفحه نمایش چهارگانه با رزولوشن 3440x1440 این امکان را به عکاسان و فیلم‌سازان دیجیتال می دهد که به جزئی‌ترین سطوح  و ظرافت کاریشان دقت لازم را داشته باشند.این مانیتور سازگار با هر دو سیستم مک و ویندوز بوده و نیز مانیتور ال جی مدل 34UC97 با راحت کردن کار بوسیله نرم افزار تاندر بلت 2 با سرعت بالای انتقال داده‌ها، براحتی قادر به انجام گرافیک‌ها و ویدئوهای سنگین 4برابر سریعتر از USB 3.0 بوده و به شما اجازه می دهد تا دستگاههای دیگری را نیز بصورت دوار و زنجیره ای متصل کنید.این مانیتور همچنین دارای سیستم استریو  MAXX  و7W  در اجرای صداهای ارسالی از میان تمامی فرکانس‌ها می باشد.
مانیتور منحنی UltraWide
 
علاوه براین اولین مانیتور منحنی UltraWide با نسبت تصویر ۲۱:۹، ال‌جی از مانیتور سینمادیجیتال 4K خود برای اولین بار در IFA  امسال پرده‌برداری می‌کند. مانیتور سینما دیجیتال 4K ال‌جی مطابق با استانداردهای اولیه سینما دیجیتال برای نمایشگرهایی با وضوح 4K است و ۲۱۶۰×۴۰۹۶ پیکسل در صفحه‌نمایش ۳۱ اینچ دارد، تا وضوحی برابر با ۴ مانیتور Full HD ایجاد کند. مدل ۳۱MU97 به حرفه‌ای‌هایی مانند تدوین‌گران فیلم امکان می‌دهد تا محتوای 4K اصلی را همان گونه که هست تماشا کنند. مانیتور سینما دیجیتال 4K از نمایشگر IPS 4K ال‌جی برخوردار است که تصاویری شفاف با زاویه دید وسیع ایجاد می‌کند. این نمایشگر می‌تواند ۹۹ درصد از فضای رنگ Adobe RGB را بازتولید کرده و انتخابی ایده‌آل برای حرفه‌ای‌های فیلم و آنهایی که در طراحی و عکاسی فعالیت دارند باشد. مانیتور سینما دیجیتال 4K از لحاظ سخت‌افزاری به صورت کالیبره‌شده عرضه می‌شود و از Dual Color Space و نرم‌افزار اختصاصی کالیبراسیون True Color Pro ال‌جی برخوردار است.
 
علاقمندان به بازی مانیتور جدید مدل ۲۴GM77 ال‌جی را بسیار تحسین می‌کنند زیرا مخصوص بازی طراحی شده است و می‌تواند از پس اکشن‌های سریع در بازی‌های تک‌نفره جنگی بربیاید. نسبت تصویر ۱۴۴ هرتز شدیدترین اکشن‌ها را بدون پرش و کوچکترین لرزشی نمایش می‌دهد همچنین حالت Dynamic Action Sync)DAS) ال‌جی کندی ورود اطلاعات و فرمان‌ها را برطرف می‌کند و بازیکن می‌تواند در هنگام بازی سریع‌تر عکس‌العمل نشان دهد. ویژگی قابل ملاحظه دیگر شامل ۳ تنظیمات بهینه‌سازی است که می‌تواند با فشار یک کلید روی مانیتور به سرعت انجام شود و گزینه ایجاد تنظیمات سفارشی  Motion 240 منحصراً برای بازی تعبیه شده است که مات شدن تصویر را با سرعت پاسخ یک میلی‌ثانیه کاهش می‌دهد.
 
مانیتور جدید مدل ۲۴GM77
 

به گفته مدیر بخش سرگرمی‌های خانگی ال‌جی :

«بسیاری از افراد بیشتر زمان خود را جلوی مانیتورهای کامپیوتر می‌گذرانند تا دستگاه‌های تلویزیون. با این حال به نظر نمی‌رسد که، بزرگترین سازندگان مانیتور در صنعت به همان سرعت سازندگان تلویزیون ابتکار به خرج دهند. در شرکت ال‌جی، ابتکار در فناوری نمایشگر تنها محدود به محصولات تلویزیونی پیشگام نیست و فعالانه در مانیتورهای پیشرفته کامپیوتر نیز در حال فعالیت است. به همین علت است که ما افتخار می‌کنیم اولین مانیتور منحنی UltraWide با نسبت تصویر ۲۱:۹ و نمایشگر IPS منحنی را در نمایشگاه IFA امسال معرفی کنیم که با زاویه دید ۱۷۸ درجه تجربه مشاهده قوطه‌ور کننده‌ای را ارائه می‌دهد.»
 
نسل جدید مانیتورهای پیشرفته کامپیوتر ال‌جی در IFA 2014 در سالن مِس برلین از ۵ تا ۱۰ سپتامبر به نمایش گذاشته خواهد شد.
 
گردآوری: گروه خدمات و محصولات ال جی
seemorgh.com
منبع:روابط عمومی شرکت ال جی