Xperia M2 Aqua زیبا، ضدآب و اکنون به‌رنگ مسی
Xperia M2 Aqua با رنگ‌های مشکی، سفید و مسی همچنین به‌طور اختصاصی توسط Vodafone در بازارهای منتخبی مانند بریتانیا، آفریقای جنوبی و آلمان عرضه خواهد شد.

ریک گرشتن کانستین، مدیر هنری، Sony Mobile

ما در اوت گذشته Xperia M2 Aqua جدید، تلفن هوشمندی ضدآب* برای همگان، را معرفی کردیم.
اکنون خرسندیم که خبر جدیدی را دربارۀ این تلفن هوشمند ضدآب ردۀ متوسط به آگاهی شما برسانیم. مانند تلفن‌ هوشمند جدید پرچم‌دارمان Z3،‏ Xperia M2 Aqua هم با رنگ خیره‌کنندۀ مسی در دسترس خواهد بود که این برای کسانی به دنبال چیزی بیشتر از مشکی و سفید هستند، ایده‌آل است. 
 ایدۀ پشت استراتژی انتخاب رنگ ما نسبتاً ساده بوده و بر مبنای دو عنصر کلیدی است. نخست ارائۀ گزینه‌ای به کابرانمان برای نمایش شخصیت و سلیقۀ‌شان. دوم ارائۀ طیفی از رنگ‌ها و مواد که Sony Xperia را متمایز کند.
ما در نیمۀ پایانی امسال دو سری رنگ را در استراتژی طراحی‌مان برای کل محصولات به کار گرفته‌ایم- «سری گرم» و «سری جنگلی».. که همان‌ نام‌هایی هستند که در تیم طراحی به‌کار می‌بریم.
 «گرم» با از پایۀ مسی شروع شده و به سوی طیف رنگ هیجان‌انگیز و برانگیزانندۀ قرمز و نارنجی می‌رود. «جنگلی» رنگ زیبای سبز نقره‌ای است که از  فلز آبدیده الهام گرفته است و در این طیف رنگ، رنگ‌های سبز روشن و سبز فسفری هم وجود دارد.
 Xperia M2 Aquaمسی از آمیختن رنگ‌مایه‌های «فلز» و «زمین» الهام گرفته و  ظاهری حرفه‌ای را ایجاد کرده که متفاوت و متمایز است. فلزهای مس و برنج در چند سال گذشته به‌طور تدریجی در مدل‌های ممتاز مبلمان،تجهیزات نورپردازی، دکوراسیون وسایل جانبی، مد و حمل‌ونقل پدیدار شده‌اند. هدف ما ایجاد حس و ظاهری ممتاز بوده است که هم پیشرفته باشد و هم امروزی و همگام با تازه‌ترین مد روز نیز باشد.
Xperia M2 Aqua با رنگ‌های مشکی، سفید و مسی همچنین به‌طور اختصاصی توسط Vodafone در بازارهای منتخبی مانند بریتانیا، آفریقای جنوبی و آلمان عرضه خواهد شد.
 
برای اطلاعات بیشتر دربارۀ Xperia M2 Aqua به صفحۀ محصول ما بروید.
Xperia M2 Aqua در تطابق با IP65 و IP68 در برابرنفوذ گردوغبارمحافظت شده و ضدآب است. به شرطی که همۀ درگاه‌ها و روکش‌ها محکم بسته باشند، این تلفن (الف) در برابر گردو غبار نفوذناپذیربوده (ب) دربرابر پاشش کم‌فشار آب از همۀ جهت‌های ممکن در تطابق با IP65 مقاوم بوده و/یا (پ)می‌توان آن‌ها را به مدت حداکثر ۳۰ دقیقه تا عمق ۱٫۵ متری زیر آب شیرین در تطابق با  IP68 نگه‌داشت. این دستگاه برای غوطه‌ور شدن، شناور شدن یا کار در زیر آب در شرایطی خارج از طبقه‌بندی IP65 و IP68 طراحی نشده است. این کار می‌تواند‌ منجر به ابطال ضمانت‌نامه شود.
Xperia M2 Aqua در برابر گرد و غبار نفوذناپذیر بوده و ضدآب است (در تطابق با IP65/68).مشخصات توسط سرویس‌های SpecTRAX و PriceTRAX متعلق به Strategy Analytics در تاریخ ۱۷ اوت ۲۰۱۴ مورد تأیید قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر دربارۀ نتایج Strategy Analytics از پیوند زیر دیدن کنید:
 
 
گردآوری : گروه خدمات و محصولات سیمرغ
seemorgh.com
منبع: روابط عمومی شرکت سونی