معرفی Xperia™ E3 Dual
سونی تلفن هوشمند سریع و سرگرم‌کننده جدید خود را بدون هزینه‌ای گزاف به شما ارائه می‌دهد.

معرفی Xperia™ E3 Dual

 
طراحی نازک و سبک پرچم‌دار که برای استفاده با یک‌دست ایده‌آل است.
Xperia E3 Dual دوسیم‌کارته برای انعطاف‌پذیری بیشتر در دسترس است.
دوربین ۵ مگاپیکسلی با برنامه‌های دوربین Xperia™‎ برای تصاویری زیبا و نوآورانه
صفحه‌نمایش بزرگ ۴٫۵ اینچی با IPS برای تجربۀ مشاهده‌ای با کیفیت بالا از هر زاویه‌ای
عملکرد فوق سریع پردازشگر چهارهسته‌ای Qualcomm® Snapdragon™‎ و قابلیت‌های 4G LTE برای بارگیری بی‌درنگ محتوا
 

IFA، برلین، ۳ سپتامبر ۲۰۱۴

Sony Mobile Communications Sony Mobile امروز محصول جدید Sony، تلفن هوشمند Xperia™ E3 Dual را معرفی کرد. Xperia E3 Dual سرگرمی‌های بی‌همتایی را به همراه ویژگی‌های سرگرم‌کننده شامل برنامه‌های دوربین نوآورانه، ارائه می‌کند.
این تلفن هوشمند به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا از همۀ قابلیت‌هایش به‌طور کامل بهره ببرند. Xperia E3 Dual با طراحی بدنه‌ای با کیفیت و مشابه تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار، بهترین تلفن هوشمند برای مصرف‌کنندگان جوان است بدون اینکه هزینۀ گزافی داشته باشد.
کالوم مک‌دوگال، مدیر بازاریابی محصول در Sony Mobile، گفت: «ما از معرفی Xperia E3 Dual بسیار خرسندیم. این تلفن هوشمندی است که شکل ظاهری و عملکرد را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه با هم تطبیق می‌دهد. Xperia E3 Dual عملکرد سریع را با قابلیت‌های تأثیرگذار تلفیق می‌کند و همۀ این‌ها درون طراحی زیبای گوشی‌های پرچم‌دار سری Z که به نشان دادن آن افتخار می‌کنید، ارائه می‌شود». 

Xperia™ E3 Dual
 

ظاهری جذاب که هرگز کهنه نمی‌شود

Xperia E3 Dual که از همان سبک طراحی زیبای گوشی‌های پرچم‌دار جدید سری Z3 بهره می‌گیرد، به زیابیی صنعتگری شده است و از همان لحظه‌ای که آن را از جعبه بیرون می‌آورید، زیبایی‌اش را به رخ می‌کشد. E3 Dual که هم نازک و هم سبک است، طوری طراحی شده که به‌راحتی بتوان با یک‌دست با آن کار کرد. این به معنای از بین رفتن همۀ مشکلاتی است که تاکنون برای انجام هم‌زمان چند کار داشته‌اید. Xperia E3 Dual همچنین با داشتن رنگ‌های متمایز و جذاب شامل سفید، مشکی و سبز فسفری به شما اجازه می‌دهد سبک منحصر‌به‌فرد خودتان را نشان دهید.
برخلاف اغلب دستگاه‌های دیگر که به مرور زمان دچار فرسودگی می‌شوند، گوشه‌های Xperia E3 Dual طوری طراحی شده است تا از خش افتادن به هنگام ضربه‌های غیرمنتظره جلوگیری کند.E3 Dual که دارای نمایشگر ضدخش ساخته شده از شیشۀ آبدیدۀ بادوام نیز هست، برای مدت زمان بیشتری ظاهر زیبا و جذابش را حفظ خواهد کرد. بنابراین می‌توانید ظاهر زیبای آن را همچنان به رخ بکشید.
  

ویژگی‌های جلب نظر کننده‌‌ای که طوری طراحی شده‌اند تا شما را متمایز کنند

تک‌تک جزئیات Xperia E3 Dual طوری طراحی شده‌اند تا شما را متمایز کنند. این تلفن هوشمند همچنین فناوری پیشگام و قابلیت‌های اختصاصی سری Z ما را برای تجربه‌های سرگرم‌کنندۀ همیشگی به‌کار گرفته است.
دوربین ۵ مگاپیکسلی با HDR به شما اجازه می‌دهد عکس‌های شگفت‌انگیزی را حتی با نور پس‌زمینه بگیرید و ویدیوهایی با کیفیت HD ضبط کنید. برنامه‌های نوآورانۀ دوربین مانند Timeshift burst  و جلوۀ واقعیت‌افزوده عکس‌هایتان را به فراتر از فیلترهای قدیمی و تکراری گذشته می‌برد. جلوه‌های جدید واقعیت‌افزودۀ سرگرم‌کننده را دانلود کنید تا واقعیت را با جلوه‌های سه‌بعدی که با حرکت دادن دوربین تغییر می‌کنند،درهم‌آمیزید. ویدیوهایتان را به‌صورت زنده در Facebook با برنامۀ Social live یا در YouTube با برنامۀ Live on YouTube – by Xperia™، پخش کنید.
برنامۀ «shake to start» در E3 Dual با افزودن امکان کنترل از طریق تکان دادن، قابلیت کنترل را به سطحی بالاتر ارتقاء داده و به شما اجازه می‌دهد تا میان‌بر به هر برنامه‌ای را شخصی‌سازی کنید. تنها با یک تکان مچ دستتان می‌توانید Facebook را راه‌اندازی کرده یا باز کنید و دسترسی به برنامه‌های دلخواهتان را آسان‌تر از همیشه کنید. برنامۀ «shake to start» به شما اجازه می‌دهد تلفنتان را کنترل کرده و دوستانتان را به روش کاملاً جدیدی تحت تأثیر قرار دهید.

سرگرمی‌های سریع‌تر، طولانی‌تر و بهتر

Xperia E3 Dual مجهز به پردازشگر چهارهسته‌ای پیشرفتۀ ۳Qualcomm® Snapdragon™ 400 با سرعت ۱٫۲ گیگاهرتز است که به شما اجازه می‌دهد همۀ فیلم‌ها، آهنگ‌ها و بازی‌هایتان را بدون هرگونه اختلال آزاردهنده‌ای، بارگیری کنید. 
می‌توانید با تکنولوژی پیشروی تلویزیون Sony و IPS برای مشاهدۀ زاویۀ گسترده از همۀ این سرگرمی‌های شگفت‌انگیز روی صفحه‌نمایش بزرگ ۴٫۵ اینچی Xperia E3 Dual لذت ببرید و در عین حال باتری ۲۳۳۰ میلی‌آمپرساعتی با ماندگاری طولانی به همراه حالت Battery STAMINA کاری می‌کند تا این تلفن هوشمند بتواند ٪۱۴ بیشتر، مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین می‌توانید به پخش محتوای سرگرم‌کننده ادامه دهید.

ارتقاء لوازم جانبی برای هماهنگی با تلفن هوشمند شما

با مجموعۀ گستردۀ لوازم جانبی Sony و اتصال ‌آن‌ها به Xperia E3 Dual حتی می‌توانید تجربه‌هایتان را فراتر ببرید.  SmartBand SWR10 مچ‌بند نوآورانه‌ای برای ثبت رویدادهای زندگی است که سابقه‌ای از هرآنچه که انجام می‌دهید، نگه می‌دارد و گزارش فعالیت‌هایتان را با نمودارهایی زیبا در برنامۀ Lifelog نشان می‌دهد. با بلندگویBluetooth®  مدل BSP10 که یک بلندگوی Bluetooth® قابل حمل با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم Qi، صدایی برتر و طراحی ممتاز Sony است، طنین آهنگ‌هایتان را به نهایت برسانید. هدست Bluetooth® استریو مدل SBH60 هدستی با طراحی بی‌نظیر است که هم با سیم و هم بدون سیم کار می‌کند و قابلیت مدیریت تماس و عملکرد کنترل از راه دور رسانه برای استفادۀ روزانه را دارد.

Xperia E3 Dual از پاییز ۲۰۱۴ به بازارهای جهانی عرضه می‌شود.
برای مشخصات کامل از پیوند زیر دیدن کنید:
 
 
1 - سرویس‌های Sony Entertainment Network منوط به دسترسی منطقه‌ای است. برای جزئیات بیشتر از این وب‌سایت دیدن کنید: www.sonyentertainmentnetwork.com تعداد آهنگ‌های موجود از این کاتالوگ بسته به کشور متفاوت بوده و ممکن است کمتر از تعداد گفته شده باشد.
 
2 - ارائۀ محتوا منوط به موجود بودن در بازار است. پیشنهاد فیلم تنها در بازارهای منتخب موجود است.
 
3 - پردازشگر Snapdragon 400 محصولی از Qualcomm Technologies, Inc است.
 
گردآوری: گروه خدمات و محصولات سیمرغ
seemorgh.com
منبع: روابط عمومی شرکت سونی