XperiaTM Z3 Tablet Compact نازک‌ترین و سبک‌ترین تبلت جمع‌وجور جهان
سونی نازک‌ترین و سبک‌ترین تبلت جمع‌وجور جهان را وارد بازار کرد.

سونی XperiaTM Z3 Tablet Compact

نازک‌ترین (۶٫۴ میلی‌متر) و سبک‌ترین (۲۷۰ گرم) تبلت جمع‌وجور جهان۱ برای نهایت قابلیت حمل
تنها تبلت دارای قابلیت PS4™ Remote Play۲
ضدآب و نفوذناپذیر در برابر گرد و غبار (IP65/68) با توجه موشکافانه به جزئیات طراحی
صفحه‌نمایش درخشان TRILUMINOS ۸ اینچی Full HD با فناوری Live Colour LED
سریع‌ترین پردازشگر جهان در یک تبلت جمع‌وجور۳ (پردازشگر چهارهسته‌ای ۲٫۵ گیگاهرتزی Qualcomm® Snapdragon™ 801)
باتری بزرگ با حالت Battery STAMINA برای عملکرد طولانی باتری و ۱۳ ساعت پخش ویدیو
 
IFA، برلین، ۳ سپتامبر ۲۰۱۴- (Sony Mobile Communications (Sony Mobil امروز Xperia™ Z3 Tablet Compact را معرفی کرد. تبلتی که سبکی را دوباره تعریف کرده، سرگرمی را دوباره خلق کرده و تصوری نوین از قدرت به دست می‌دهد. نتیجۀ سال‌ها مهندسی Sony به ساخت تبلتی منجر شده است که توانایی‌هایش بسیار فراتر از ابعاد آن است.
Xperia Z3 Tablet Compact، نازک‌ترین و سبک‌ترین تبلت ضدآب جمع‌وجور در جهان۴، با توجه به جزئیاتی که تمایز ایجاد می‌کنند، بالاترین سطح طراحی ضدآب را ارائه می‌دهد. این تبلت که به قدرتمندترین پردازشگر در یک تبلت جمع‌وجور۳ مجهز است، درخشان‌ترین و واضح‌ترین صفحه‌نمایش ۸ اینچی Full HD را داراست. علاوه بر این تنها تبلت با قابلیت PS4™ Remote Play۲ است که رویای بازی واقعی موبایل را به واقعیت تبدیل می‌کند.
کالوم مک‌دوگال، مدیر بازاریابی Xperia در Sony Mobile Communications گفت: «ما به دنبال موفقیت تبلت برندۀ جایزۀ‌مان، Xperia Z2 Tablet، با عرضۀ این تبلت جمع‌جور که هیچ قابلیت مهمی را فدا نکرده است، به گسترش مجموعۀ تبلت‌هایمان ادامه می‌دهیم. Xperia Z3 Tablet Compact با آوردن قابلیت‌های سری پرچم‌دار Z3 ما به اندازه‌ای جمع‌وجور، مرزهای نوآوری در فناوری را درمی‌نوردد. ما با ارائۀ چنین محصولاتی به استاندارد جدیدمان در ارائۀ تجربه‌هایی ممتاز در شکل‌های ظاهری گوناگون به مصرف‌کنندگان ادامه می‌دهیم.»

نازک‌ترین و سبک‌ترین تبلت جمع‌وجور جهان۱

Xperia Z3 Tablet Compact که به‌طور شگفت‌آوری نازک و سبک است و موشکافانه صنعتگری شده است، نقطۀ عطفی در طراحی است. طراحی جمع‌وجور آن با تنها ۶٫۴ میلی‌متر ضخامت، برای کسانی که از تبلتشان در حال حرکت استفاده می‌کنند، ایده‌آل است. در عین حال فناوری‌های پیشرفتۀ Sony کاری کرده‌اند که ناچاربه چشم‌پوشی از قدرت به خاطر اندازۀ جمع‌وجور‌ نیستید. این تبلت با تنها ۲۷۰ گرم وزن قابلیت حمل فوق‌العاده‌ای داشته و حسی مانند بی‌وزنی در دستانتان دارد.
Xperia Z3 Tablet Compact که با موادی با بالاترین کیفیت ساخته شده است، دارای خطوط طراحی تمیز و طراحی بی‌همتای دکمۀ روشن/خاموش دستگاه است که این امر نمایانگر دقت موشکافانۀ Sony به جزئیات است.
گوشه‌هایی از جنس فولاد ضدزنگ، فریم گرد بسیار باریک و شیشۀ آبدیده در جلوی دستگاه ظاهری برازنده و بادوام به آن بخشیده است. Xperia Z3 Tablet Compact در رنگ‌های کلاسیک مشکی و سفید در دسترس خواهد بود.
اشتیاق Sony به کمال‌گرایی، طراحی این تبلت جمع‌وجور را فراتر نیز برده است و قابلیت ضدآب پیشرو در بازار را به طراحی زیبای آن افزوده است. رتبه‌بندی IP65/68 بدین معناست که دیگر لازم نیست نگران جلوگیری آب و گرد و غبار از کارکرد دستگاهتان باشید. تبلتتان را به کنار استخر ببرید، زیر باران مسیریابی کنید و کنار سینک آشپزخانه دستور غذا را مرور کنید. شرایط محیطی مرطوب که برای تبلت‌های جمع‌وجور دیگر به معنای پایان عمرشان است، برای Xperia Z3 Tablet Compact مشکلی به حساب نمی‌آید.

سرگرمی بی‌رقیب با تنها تبلت دارای قابلیت بازی از راه دور PS4™ Remote Play ۲

Sony با افزودن قابلیت PS4™ Remote Play به سری Xperia Z3 انقلابی را در فناوری بازی مهندسی کرده است. اکنون با PS4 Remote Play که مختص Xperia است، می‌توانید از Xperia Z3 Tablet Compact خودتان به‌عنوان نمایشگر راه دور برای متصل شدن به PS4 و کنترل بازی‌هایتان در کنسول بازی، استفاده کنید.  برای زمان‌هایی که تلویزیون در حال استفادۀ دیگری بجز بازی است، کافی است تبلتتان را با استفاده از شبکۀ Wi-Fi خانگی به PS4 متصل کنید و از کنترل‌کنندۀ بازی بی‌سیم DUALSHOCK®4 با نگهدارندۀ کنترل بازی مدل GCM10 برای ادامۀ بازی در هرکجا از خانه رویXperia Z3 Tablet Compact ، استفاده کنید. علاوه بر این برنامۀ PlayStation®App به شما اجازه می‌دهد از Xperia Z3 Tablet Compact خودتان برای مشاهدۀ بازی کردن دوستانتان در هنگام بازی یا به‌عنوان نمایشگر دوم برای بازی‌های PS4 خودتان استفاده کرده و با دوستانتان در PSN™ ارتباط برقرار کنید یا بازی‌های PS4 را خریداری کرده و روی کنسول PS4 دانلود کنید.
 
چه در حال بازی کردن باشید یا تماشای فیلم، سرگرمی‌تان با تازه‌ترین فناوری‌های صوتی و تلویزیونی Sony ارتقاء می‌یابد. این تبلت که به داشتن درخشان‌ترین صفحه‌نمایش در بین تبلت‌های Sony به خود می‌بالد، تجربۀ مشاهده‌ای فراتر از اندازه‌اش را ارائه می‌کند. این صفحه‌نمایش ۸ اینچی Full HD با بهره‌گیری از ترکیب صفحه‌نمایش TRILUMINOS™ برای موبایل با Live Colour LED متعلق به Sony، X-Reality برای موبایل و ارتقاء حسی کنتراست، تصاویری واضح و زنده را حتی در زیر نور شدید آفتاب پخش می‌کند.

به صدایی قدرتمند گوش فرادهید

تجربۀ موسیقی موبایل بار دیگر ابداع شده است. با فناوری صوتی با وضوح بالا، تخصص صوتی غنی Sony در هر ضرب‌آهنگ به‌کار گرفته شده است. بنابراین هنگامی که از هدفون سازگار با فناوری صوتی با وضوح بالا مانند سری هدفون‌های جدید MDR-1A متعلق به Sony استفاده می‌کنید، هر آهنگی را همان‌طوری که هنرمند در نظر داشته، می‌شنوید. برای آهنگ‌هایی که کیفیت وضوح بالا ندارند، فناوری پیشگام DSEE HX متعلق به Sony که اکنون برای نخستین بار در سری Z3 ما در دسترس قرار می‌گیرد، وفاداری به نسخۀ اصلی را در کلکسیون‌های موسیقی MP3 و AAC به نزدیکی کیفیت وضوح بالا ارتقاء می‌دهد. برای اینکه بتوانید از موسیقی‌تان بدون اختلال لذت ببرید، سریXperia Z3  فناوری حذف نویز دیجیتالی Sony را به تبلت می‌آورد. درصورتی‌که این تبلت را با هدست حذف نویز دیجیتالی مدل MDR-NC31EM جفت کنید، صدای محیط تا ٪۹۸ کاهش می‌یابد که این برای رفت‌وآمد در محیط‌های شلوغ یا حذف سروصدای مزاحم در دفتر کار ایده‌آل است. 


XperiaTM Z3 Tablet Compact
 

بهترین سرعت و ماندگاری باتری در بین تبلت‌های هم‌رده

Xperia Z3 Tablet Compact با بهره‌گیری از تازه‌ترین پیشرفت‌ها در عملکرد و سرعت، بهترین‌های سرگرمی‌ Sony را به شما ارائه می‌دهد. Xperia Z3 Tablet Compact به لطف داشتن پردازشگر چهارهسته‌ای ۲٫۵ گیگاهرتزی ۶Qualcomm® Snapdragon™ 801 به همراه ۳ گیگابایت رم، به سریع‌ترین پردازشگر جهان موجود در یک تبلت جمع‌وجور۳ مجهز بوده و موجب اطمینان از پخش محتوای سرگرمی با سرعتی سرسام‌آور می‌شود.  هر تعاملی با دستگاه فوق‌العاده روان انجام می‌گیرد، سرعت وبگردی در آن فوق‌العاده است و انجام هم‌زمان چند کار بدون دردسر امکان‌پذیر شده است. پردازشگر نامتقارن موجب اطمینان از نیرورسانی مستقل هر هسته می‌شود. این بدان معناست که هر زمان که به نیرو نیاز داشتید دقیقاً به همان اندازه نیرو دریافت می‌کنید و وقتی نیازی ندارید از اتلاف نیرو جلوگیری می‌شود. Xperia Z3 Tablet Compact به عنوان تنها تبلت با قابلیت PS4™ Remote Play۲ برای نهایت عملکرد گرافیکی که به طور شگفت‌آوری سریع و واقعی است، به پردازشگر گرافیکی یکپارچۀ Qualcomm® Adreno™ 330 با سرعت بهبودیافته که تا ٪۲۵ از نسل پیشینش بهتر عمل می‌کند، مجهز است و موجب می‌شود بیش از هر زمان دیگری مجذوب بازی‌تان شوید.
این زیبای جمع‌وجور با امکان پخش ۱۳ ساعت ویدیوی با کیفیت بالا، طوری مهندسی شده است تا حتی زمانی که در حال حرکت هستید، با شما همراهی کند. می‌توانید با حالت Battery STAMINA متعلق به Sony، از ماندگاری بیشتری هم بهره بگیرید. این حالت برای کمک به افزایش ماندگاری باتری‌تان، عملکردهای پس‌زمینه را وقتی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، خاموش می‌کند . بنابراین بازی‌تان پیش از آنکه بخواهید متوقف نخواهد شد و می‌توانید به تماشای چندین فیلم پشت‌سرهم بنشینید.

از تخصص دوربین Sony لذت ببرید

همۀ لحظه‌های ویژۀ‌تان را با دوربین ۸٫۱ مگاپیکسلی و برنامه‌های نوآورانۀ جدید دوربین Xperia ثبت کنید. با ExmorRS™ برای موبایل می‌توانید عکس‌هایی شگفت‌آور حتی در شرایط کم‌نور بگیرید و دوربین جلویی ۲٫۲ مگاپیکسلی با کیفیت ویدیوی HD برای گفتگوی ویدیویی با اعضای خانواده و دوستان ایده‌آل است. 
برنامه‌های جدید یکپارچه‌شدۀ دوربین اجتماعی تجربۀ کاربری بی‌همتایی را ارائه می‌دهند که برای اشتراک‌گذاری اجتماعی ایده‌آل بوده و تجربۀ دوربین شما را به سطح بالاتری ارتقاء می‌دهند. با Multi-camera می‌توانید با حداکثر سه دستگاه سازگار Xperia به‌طور ‌هم‌زمان از زاویه‌های گوناگون فیلم بگیرید. با Movie creator می‌توانید از عکس‌ها و ویدیوهایتان فیلمی بسازید. با Live on YouTube by Xperia ویدیوهایتان را به‌طور زنده پخش کنید. با واقعیت‌افزودۀ سرگرم‌کننده می‌توانید طرح‌های مبهم و پویانمایی‌هایی را به عکس‌هایتان اضافه کنید یا با Sound Photo به یک عکس صدا اضافه کنید. از Sticker creator برای استفاده از عکس‌هایتان به عنوان مهر استفاده کنید و با Face in یک رویداد و واکنشتان به آن رویداد را به‌طور هم‌زمان ثبت کنید.

قابلیت‌های اتصال و امنیت آسان

تغییر به Sony هیچ‌گاه تا این اندازه آسان نبوده است. با Xperia™ Transfer  می‌توانید راحت و آسان همۀ آهنگ‌ها، عکس‌ها، مخاطبین و چیزهای بیشتری را از تبلت Android یا iOS قدیمی‌تان منتقل کنید.
با برنامه‌های پیشرفتۀ Xperia Email، تقویم و دفترچه تلفن که می‌توانند با استفاده از Microsoft® Exchange ActiveSync®)EAS) همگام‌سازی شده و با برنامه‌های کسب‌وکار دلخواهتان از انجمن Android استفاده شوند، از هرکجا که می‌خواهید کار کنید. 
با سازگاری با NFC، اتصال دستگاه‌ها و اشتراک‌گذاری با بیش از ۱۶۰ محصول Sony با قابلیت تک‌لمسی آسان‌تر از این نبوده است. 
 
Xperia Z3 Tablet Compact  در دو مدل Wi-Fi  و LTE از پاییز ۲۰۱۴ در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.
 
برای آگاهی از مشخصات کامل از پیوند زیر دیدن کنید:
 
Strategy Analytics - 1 تبلت جمع‌وجور را به‌عنوان تبلتی با اندازۀ صفحه‌نمایش بیشتر از ۷ اینچ و کمتر از ۹ اینچ تعریف می‌کند. Xperia™ Z3 Tablet Compact نازک است (۶٫۴ میلی‌متر)، سبک است (۲۷۰ گرم) در برابر گردوغبار نفوذناپذیر است و ضدآب است (در تطابق با IP65/68). مشخصات توسط سرویس‌های SpecTRAX  متعلق به Strategy Analytics در تاریخ ۲۶ آگوست ۲۰۱۴ مورد تأیید قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر دربارۀ نتایج Strategy Analytics از این پیوند دیدن کنید: 
 
2- این عملکرد بر روی Sony Xperia Z3، Z3 Compact و Z3 Tablet Compact از نوامبر ۲۰۱۴ در دسترس خواهد بود. سیستم PlayStation®4، DUALSHOCK®4، Sony Entertainment Network و اینترنت پرسرعت مورد نیاز است. برخی بازی‌ها ممکن است از این قابلیت پشتیبانی نکنند.
 
Strategy Analytics-3 تبلت جمع‌وجور را به‌عنوان تبلتی با اندازۀ صفحه‌نمایش بیشتر از ۷ اینچ و کمتر از ۹ اینچ تعریف می‌کند. Xperia™ Z3 Tablet Compact در برابر گردوغبار نفوذناپذیر بوده و ضدآب است (در تطابق با IP65/68). این تبلت دارای پردازشگر چهارهسته‌ای ۲٫۵ گیگاهرتزی Qualcomm’s MSM8974AC و ۳ گیگابایت رم است.  مشخصات توسط سرویس‌های SpecTRAX  متعلق به Strategy Analytics در تاریخ ۲۶ آگوست ۲۰۱۴ مورد تأیید قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر دربارۀ نتایج Strategy Analytics از این پیوند دیدن کنید: 
 
Strategy Analytics-4 تبلت جمع‌وجور را به‌عنوان تبلتی با اندازۀ صفحه‌نمایش بیشتر از ۷ اینچ و کمتر از ۹ اینچ تعریف می‌کند. Xperia™ Z3 Tablet  نازک است (۶٫۴ میلی‌متر)، سبک است (۲۷۰ گرم) در برابر گردوغبار نفوذناپذیر است و ضدآب است (در تطابق با IP65/68). مشخصات توسط سرویس‌های SpecTRAX  متعلق به Strategy Analytics در تاریخ ۲۶ آگوست ۲۰۱۴ مورد تأیید قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر دربارۀ نتایج Strategy Analytics از این پیوند دیدن کنید:
 
5-سرویس‌های Sony Entertainment Network منوط به دسترسی منطقه‌ای است. برای جزئیات بیشتر از این وب‌سایت دیدن کنید: www.sonyentertainmentnetwork.com. تعداد آهنگ‌های موجود از این کاتالوگ بسته به کشور متفاوت بوده و ممکن است کمتر از تعداد گفته شده باشد.
 
6- پردازشگر Snapdragon 801  محصولی از Qualcomm Technologies, Inc است.
 
گردآوری:گروه خدمات و محصولات سیمرغ
seemorgh.com
منبع: روابط عمومی شرکت سونی