Sony با Xperia™ Z3 Dual و Xperia™ Z3 Compact استاندارد جدیدی را برای تجربۀ تلفن هوشمند پرچم‌دار وضع می‌کند
Xperia Z3 Dual با فریم آلومینیومی گرد بسیار نازک ۷٫۳ میلی‌متری، چشم همه مخاطبین را به خود جلب کرده است.

سونی و استانداردهای جدید

ماندگاری باتری بی‌رقیب، بهترین دوربین عکس‌برداری و فیلم‌برداری۱، PS4™ Remote Play۲ برای نخستین بار، با بالاترین رتبه‌بندی ضدآب۳ موجود در دو اندازه 
Xperia Z3 Dual با فریم آلومینیومی گرد بسیار نازک ۷٫۳ میلی‌متری، طراحی و مهندسی را با هم ترکیب می‌کند.
عملکرد بدون چشم‌پوشی از هیچ قابلیت مهمی در Xperia Z3 Compact که برای کار با یک‌دست ایده‌آل است.
تنها تلفن‌های هوشمند با  PS4™ Remote Play۲
بالاترین رتبه‌بندی ضدآب(IP65/68) ۳-ضدآب و نفوذناپذیر در برابر گردوغبار برای همراه بردن به هرکجا که می‌روید.
فناوری‌های بی‌همتای صرفه‌جویی در نیرو برای استفاده تا دو روز بدون نیاز به شارژ کردن۱
دوربین ۲۰٫۷ مگاپیکسلی با حسگر عکس ۲٫۳/۱ اینچی « Exmor™ RS برای موبایل»، لنز جدید ۲۵ میلی‌متری «G» و نخستین تلفن هوشمند با حساسیت  ISO 12800۱، برای عکس‌هایی برتر حتی در شرایط کم‌نور.
عملکرد صوتی بی‌هماورد با گزینه‌های صوتی با وضوح بالا، پشتیبانی از حذف نویز دیجیتالی و ارتقاء صوتی DSEE HX برای ارتقاء به کیفیت صوتی نزدیک به استاندارد صوتی با وضوح بالا.
درخشان‌ترین صفحه‌نمایش TRILUMINOS™ برای موبایل با Live Colour LED و X-Reality™ برای موبایل با بهبود حسی کنتراست برای مشاهدۀ بهتر حتی در روزهای آفتابی.
 
IFA، برلین، ۳ سپتامبر ۲۰۱۴- (Sony Mobile Communications» (Sony Mobile» امروز تلفن‌های هوشمند جدید پرچم‌دار سری Z خودش-  Xperia Z3 Dualو Xperia Z3 Compact را معرفی کرد. هر دو تلفن هوشمند ممتاز صرف‌نظر از اندازۀ ۵٫۲ اینچی فوق‌العادۀ تلفن هوشمند پرچم‌دار یا اندازۀ جمع‌وجور ۴٫۶ اینچی دیگری، همۀ جزئیاتی را که تلفن‌های هوشمند Xperia را عالی ساخته‌‌اند، در خودشان دارند. جزئیاتی مانند بالاترین سطح ضدآب بودن۳، تجربه‌ها و برنامه‌های دوربین ارتقاء یافته، تا دو روز ماندگاری باتری۴، بهترین کیفیت صوتی ما و PS4™ Remote Play۲.
کونیماسا سوزوکی، رئیس و مدیر ارشد اجرایی Sony Mobile Communications، گفت: «اکنون در Sony Mobile «پرچم‌دار» به معنای ارائۀ گزینه‌ای به مصرف‌کنندگان برای انتخاب از بین دو تلفن هوشمند فوق‌العاده است. Xperia Z3 Dual با صفحه‌نمایش بزرگ برای سرگرمی‌های همه‌جانبه و مدل جمع‌جورتر و سبک‌تر Xperia Z3 Compact که هیچ قابلیت مهمی را فدا نکرده است. مصرف‌کنندگان خواهان و سزاوار بهترین‌ها در تلفن هوشمندشان هستند- در طراحی، دوربین و ماندگاری باتری. این دقیقاً همان چیزی است که ما می‌خواهیم با ارائۀ Xperia Z3 Dual و Xperia Z3 Compact به آنان ارائه کنیم. علاوه بر قابلیت‌های پیشرو و نوآورانه‌ای مانند تجربه‌های بی‌همتای دوربین Sony، برای نخستین بار قابلیت PS4 Remote Play را در این دو تلفن هوشمند زیبا و کاملاً ضدآب ارائه می‌کنیم.»

در هم‌ آمیختن مهندسی و طراحی

Xperia Z3 Dual طراحی و صنعتگری مهندسی را برای ارائۀ زیبایی ماندگار درهم می‌آمیزد. فریم آلومینیومی آن گرد بوده و با ضخامت ۷٫۳ میلی‌متری بسیار نازک است. صفحه‌های شیشه‌ای از جنس شیشۀ آبدیدۀ بادوام نمایانگر صنعتگری برتر آن است و امکان انتخاب از بین رنگ‌های جدیدی شامل مشکی، سفید و مسی وجود دارد. وزن این دستگاه تنها ۱۵۲ گرم است و با رابط کاربری آسان برای استفاده و طراحی متقارن، امکان استفادۀ راحتی را در دستتان قرار می‌دهد.

Xperia Z3 Compact برای کسانی طراحی شده‌ است که تلفن‌های هوشمند جمع‌وجور را ترجیح می‌دهند. فریم آلومینیومی براق و گرد به همراه صفحه‌هایی از جنس شیشۀ آبدیدۀ بادوام به این تلفن هوشمند ظاهری باشکوه و ممتاز داده است. Xperia Z3 Compact تنها تلفن هوشمندی است که هیچ عملکرد مهمی را فدا نکرده و در عین حال طراحی جمع‌وجور فوق‌العاده‌ای را با تنها ۸٫۶ میلی‌متر ضخامت و ۱۲۹ گرم وزن ارائه می‌دهد که برای استفاده با یک‌دست ایده‌آل است. می‌توانید با انتخاب از بین گزینه‌های بی‌همتای رنگ Xperia Z3 Compact شامل نارنجی و سبز علاوه بر رنگ‌های کلاسیک مشکی و سفید، از سبک برجستۀ این تلفن هوشمند لذت ببرید. هم Xperia Z3 Dual و هم Xperia Z3 Compact با ارائۀ بالاترین رتبه‌بندی ضدآب، کاملاً ضدآب۳ (IP 65/68) هستند. بنابراین می‌توانید آن‌ها را باخودتان به هرکجا که می‌روید، ببرید. چه در حال پاسخگویی به یک تماس تلفنی در زیر باران باشید یا در حال عکس گرفتن در استخر.
این تلفن‌های هوشمند به لطف پردازشگر چهارهسته‌ای کاملاً یکپارچۀ Qualcomm® Snapdragon™ 801۱ با سرعت ۲٫۵ گیگاهرتز با مودم 4G LTE برای وب‌گردی سریع، تجربه‌های چندرسانه‌ای همه‌جانبه و گرافیک‌های خیره‌کننده، طراحی زیبا را با عملکرد پرقدرت همخوان کرده‌اند.
 
علاوه بر این با عملکرد باتری بهینه شده در Xperia Z3 Dual و Xperia Z3 Compact ، دیگر نیازی نیست نگران آماده‌بودن تلفن هوشمندتان در هنگام نیاز به آن باشید. باتری این تلفن‌های هوشمند پا را از قابلیت‌های متداول نیرورسانی فراتر گذاشته و به شما امکان می‌دهد تا دو روز شارژ۴ داشته باشید. یا حتی می‌توانید با حالت Battery STAMINA متعلق به Sony، از ماندگاری بیشتری بهره بگیرید. این حالت برای کمک به افزایش ماندگاری باتری‌تان، عملکردهای پس‌زمینه را وقتی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، خاموش می‌کند .

بهترین دوربین عکس‌برداری و فیلم‌برداری در یک تلفن هوشمند۱

لحظه‌هایی را که برایتان مهم هستند در هر زمان و در هر کجا با بالاترین کیفیت و جزئیاتی شگفت‌انگیز ثبت کنید.  Xperia Z3 Dual و Xperia Z3 Compact که بر مبنای سال‌ها تخصص برندۀ جایزۀ Sony در فناوری‌های Cyber-shot™ و Handycam™، طراحی شده‌اند، بهترین کیفیت عکس را به شما ارائه می‌دهند چه در شرایط کم‌نور باشید یا در حال حرکت یا حتی زیر آب. حسگر ۲٫۳/۱ اینچی ExmorRS™ برای موبایل و موتور پردازش BIONZ™ برای موبایل به‌منظور ارائۀ عکس‌ها و ویدیوهایی واضح و با جزئیات زنده با یکدیگر کار می‌کنند.  علاوه بر این با لنز جدید ۲۵ میلی‌متری با زاویۀ گستردۀ «Sony G» می‌توانید چیزهای بیشتری را در یک عکس جای دهید. اگر می‌خواهید از غروب آفتاب عکس‌های خیره‌کننده‌ای بگیرید، می‌توانید از مزیت نخستین حساسیت ISO 12800 در یک تلفن هوشمند۵ برای جزئیاتی بهتر حتی در شرایط کم‌نور، بهره ببرید.
 

در حال فیلم‌برداری هستید؟

فناوری جدید و بهبودیافتۀ SteadyShot™ متعلق به Sony با حالت هوشمند فعال با تحلیل تعداد زیادی از فریم‌های قبلی و بعدی برای پیش‌بینی گام‌های بعدی شما لرزش‌های ناخواسته را جبران می‌کند و حرکت فیلم را یکنواخت‌تر و تصاویر را پایدارتر می‌سازد. می‌توانید برای ثبت مهم‌ترین خاطره‌هایتان، کلیپ‌هایی با وضوح فوق‌العادۀ 4K، چهار برابر بیشتر از Full HD ، بگیرید. علاوه بر این حالت ویدیوی پیشرفته روی Xperia Z3 Dual و Xperia Z3 Compact بدین معنا است که می‌توانید فیلم‌برداری را به‌طور موقت متوقف کرده و دوباره از سر بگیرید. بنابراین می‌توانید از ثبت بهترین لحظه در یک فایل مطمئن باشید.
برنامه‌های جدید دوربین اجتماعی و قابلیت‌های ویرایش، تجربۀ دوربین شما را به سطح بالاتری ارتقاء می‌دهند. با Face in می‌توانید یک رویداد و واکنشتان به آن رویداد را به‌طور هم‌زمان ثبت کنید. با واقعیت‌افزودۀ سرگرم‌کننده می‌توانید طرح‌های مبهم و پویانمایی‌هایی را به عکس‌هایتان اضافه کنید. با Movie creator می‌توانید از عکس‌ها و ویدیوهایتان فیلمی بسازید. با Multi-camera می‌توانید با حداکثر سه دستگاه سازگار Xperia به طور‌هم‌زمان از زاویه‌های گوناگون فیلم بگیرید. همچنین می‌توانید با Sound Photo به یک عکس صدا اضافه کنید. همۀ این برنامه‌های جدید دوربین به مجموعۀ گسترده‌ای از برنامه‌های پرطرفدار دوربین Xperia مانند Background defocus ، Live on YouTube – by Xperia™ و Timeshift video، اضافه شده‌اند که به‌طور مستقیم از نمایاب دوربینتان قابل دسترسی هستند. 
 
سونی جدید

به صدایی قدرتمند گوش فرادهید

تجربۀ موسیقی موبایل بار دیگر ابداع شده است. با فناوری صوتی با وضوح بالا، تخصص صوتی غنی Sony در هر ضرب‌آهنگ به‌کار گرفته شده است. بنابراین هنگامی که از هدفون سازگار با فناوری صوتی با وضوح بالا مانند سری هدفون‌های جدید MDR-1A متعلق به Sony استفاده می‌کنید، هر آهنگی را همان‌طوری که هنرمند در نظر داشته، می‌شنوید. برای آهنگ‌هایی که کیفیت وضوح بالا ندارند، فناوری پیشگام DSEE HX متعلق به Sony که اکنون برای نخستین بار در سری Z3 ما در دسترس قرار می‌گیرد، وفاداری به نسخۀ اصلی را در کلکسیون‌های موسیقی MP3 و AAC به نزدیکی کیفیت وضوح بالا ارتقاء می‌دهد. سری Xperia Z3 برای اینکه بتوانید از موسیقی‌تان بدون اختلال لذت ببرید، فناوری حذف نویز دیجیتالی Sony را به تلفن هوشمند می‌آورد. درصورتی‌که این تلفن‌های هوشمند را با هدست حذف نویز دیجیتالی مدل MDR-NC31EM جفت کنید، صدای محیط تا ٪۹۸ کاهش می‌یابد که این برای رفت‌وآمد در محیط‌های شلوغ یا حذف سروصدای مزاحم در دفتر کار ایده‌آل است. هنگامی که می‌خواهید صدای دستگاهتان را در محیط رها کنید، بلندگوهای استریوی جلویی با S-Force Front Surround™ همه چیز را بلند و واضح پخش می‌کنند.
 

سرگرمی بی‌رقیب با تنها تلفن‌های هوشمند دارای قابلیت بازی از راه دورPS4™ Remote Play ۲

Sony با افزودن قابلیت PS4™ Remote Play به سری Xperia Z3 انقلابی را در فناوری بازی مهندسی کرده است. با تنها تلفن‌های هوشمند دارای PS4 Remote Play، می‌توانید از Xperia Z3 Dual یا Xperia Z3 Compact خودتان به‌عنوان نمایشگر راه دور برای متصل شدن به PS4 و کنترل بازی‌هایتان در کنسول بازی، استفاده کنید.  برای زمان‌هایی که تلویزیون در حال استفادۀ دیگری بجز بازی است، کافی است تلفن هوشمند Xperia خودتان را با استفاده از شبکۀ Wi-Fi خانگی به PS4 متصل کنید و از کنترل‌کنندۀ بازی بی‌سیم DUALSHOCK®4 با نگهدارندۀ کنترل بازی مدل GCM10 برای ادامۀ بازی در هرکجا از خانه روی Xperia Z3 Dual و Xperia Z3 Compact، استفاده کنید.
علاوه بر این برنامۀ PlayStation®App به شما اجازه می‌دهد از Xperia Z3 Dual و Xperia Z3 Compact خودتان برای مشاهدۀ بازی کردن دوستانتان در هنگام بازی یا به‌عنوان نمایشگر دوم برای بازی‌های PS4 خودتان استفاده کرده و با دوستانتان در PSN™ ارتباط برقرار کنید یا بازی‌های PS4 را خریداری کرده و روی کنسول PS4 دانلود کنید.

درخشان‌ترین صفحه‌نمایش در بین تلفن‌های هوشمند ممتاز پیشرو ۹

چه در حال بازی کردن باشید یا تماشای فیلم، سرگرمی‌تان با تازه‌ترین فناوری‌های تلویزیون Sony ارتقاء می‌یابد. هر دو تلفن هوشمند با صفحه‌نمایش بسیار روشن، نمایش فوق‌العاده‌ای را برای بهترین تجربۀ سرگرمی به معنای واقعی ارائه می‌دهند. هم تلفن هوشمند Xperia Z3 Dual با صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی و هم Xperia Z3 Compact با صفحه‌نمایش ۴٫۶ اینچی، با بهره‌گیری از ترکیب صفحه‌نمایش TRILUMINOS™ برای موبایل با Live Colour LED متعلق به Sony، X-Reality برای موبایل و ارتقاء حسی کنتراست، تصاویری واضح و زنده را حتی در زیر نور شدید آفتاب پخش می‌کنند.

Xperia Z3 Compact
 

قابلیت‌های اتصال و امنیت آسان

تغییر به Sony هیچ‌گاه تا این اندازه آسان نبوده است. تنها کافی است برنامۀ Xperia Transfer Mobile  را باز کنید و با چند اقدام سادۀ بعدی، همۀ آهنگ‌ها، عکس‌ها، مخاطبین و چیزهای بیشتری از تلفن هوشمند Android، iOS یا Windows قدیمی‌تان در Xperia جدیدتان حاضر و آماده در انتظار شما خواهند بود.
با سازگاری با NFC، اتصال دستگاه‌ها و اشتراک‌گذاری با بیش از ۱۶۰ محصول Sony با قابلیت تک‌لمسی از هدفون و  تلویزیون گرفته تا SmartWear شامل SmartBand Talk SWR30 جدید، آسان‌تر از این نبوده است. 
می‌خواهید از دستگاه خودتان برای کسب‌وکار استفاده کنید؟ از این ساده‌تر امکان‌پذیر نیست. با برنامه‌های پیشرفتۀ Xperia Email، تقویم و دفترچه تلفن که می‌توانند با استفاده از Microsoft® Exchange ActiveSync® (EAS) همگام‌سازی شده و با برنامه‌های کسب‌وکار دلخواهتان از انجمن Android استفاده شوند، از هرکجا که می‌خواهید کار کنید. 
Xperia Z3 Dual و Xperia Z3 Compact از پاییز ۲۰۱۴ در بازارهای جهانی عرضه خواهند شد.
برای مشخصات کامل Xperia Z3 Dual از پیوند زیر دیدن کنید:

برای مشخصات کامل Xperia Z3 Compact از پیوند زیر دیدن کنید:
 
گردآوری: گروه خدمات و محصولات سیمرغ
seeomrgh.com
منبع: روابط عمومی شرکت سونی