اهدای جوایز قرعه‌کشی جشنواره "بزن بریم برزیل"
اهدای جوایز قرعه‌کشی جشنواره "بزن بریم برزیل" توسط شرکت مدیاپردازش تنها نمابنده گوشیهای ال جی در ایران صورت گرفت

اهدای جوایز مسابقه ال جی

 
به گزارش روابط عمومی «شرکت مدیا پردازش تنها»، 10 برنده کمک هزینه سفر به برزیل از میان شرکت کنندگان این جشنواره مشخص شدند و به هر یک، کارت هدیه‌ای به ارزش 15 میلیون تومان تعلق گرفت.
شرکت مدیاپردازش به موجب استمرار مشتری مداری و حفظ رضایت‌مندی کاربران ال‌جی، همزمان با عیدسعید غدیرخم این مراسم را برگزار و جوایز را  به افراد برنده اهدا کرد.

"طاهره عرفانیان امیدوار" , "مهدی مروتی", "سهیلا پاکزاد" , "وثوقی", "نادر علیزاده", "محمد مهدی موحدی", "کامبیز زارع", "احمد زرگر", "سید حسین حسینی" و "بهنام  امینی" از جمله برندگان خوش شانس این جشنواره بودند که کارت هدیه 15 میلیون تومانی خود را دریافت کردند.
"طاهره عرفانیان امیدوار "53 ساله که معاون آموزش اداره کل آموزش و پروش استان خراسان رضوی است دریافت هدیه 15 میلیون تومانی ال‌جی را باور نکردنی عنوان کرد و گفت: "علاوه بر دریافت این هدیه بسیار خوشحالم که گوشی G2 ال‌جی را خریداری کردم چون این گوشی هوشمند با امکانات پیشرفته دارای کیفیت بالای دوربین عکاسی و حافظه بالا است."
 

اهدای جوایز-1
اهدای جوایز-2
اهدای جوایز-3
اهدای جوایز-4

اهدای جوایز مسابقه
 
"احمد زرگر" 38 ساله دکتر دندان پزشک با ابراز خوشحالی از انتخاب برند ال‌جی گفت که نکسوس 5 را از میان برندهایی همچون اچ تی سی , سامسونگ و هوآوی انتخاب کرده است.

"محمد مهدی موحدی" دانشجوی 21 ساله مهندسی عمران, گفت: که خرید نکسوس 5 ال‌جی نقش مهمی در تحصیل برایش به همراه داشته است چرا که به دلیل حافظه, پردازنده و کیفیت صفحه نمایش بالا توانستم در کلاس از پروژه های مختلف فیلمبرداری و از آنها استفاده کنم.

"مهدی مروتی" 49 ساله دارای سوپر مارکت در تهران که گوشی G PRO Lite را به مناسب تولد همسرش خریداری کرده بود خود را یکی از وفاداران برند ال‌جی عنوان کرد و گفت: علاوه بر گوشی موبایل تمامی لوازم خانگی ما نیز از محصولات ال‌جی است.

"سیدحسین حسینی" 30 ساله از تهران که مهندس تاسیسات است و گوشی G2 خریداری کرده, گفت: در هنگام شنیدن خبر برنده شدنم از شرکت مدیاپردازش باور این موضوع خیلی مشکل و غیرقابل پذیرش بود اما هم اکنون با حضور در شرکت مدیاپردازش باورم به یقین تبدیل شده که قرعه‌کشی‌های این شرکت به صورت واقعی انجام می‌شود.

"سهیلا پاکزاد" 31 ساله از یزد لیسانس حسابداری که مدیر فنی آژانس هوایپمایی است, با رضایت از انتخاب G PRO Lite ال‌جی, گفت: از انتخاب گوشی ال‌جی بسیار خوشحالم چرا که علاوه بر دریافت هدیه 15 میلیون تومانی از یک گوشی هوشمند برخوردار هستم.

"حمید وثوقی" فوق دیپلم مکانیک که کارمند شرکت نفت است با خرید نکسوس 5 ال‌جی بر این باور است که این گوشی مورد رضایت کامل همسرش قرار دارد چرا که این گوشی از دوربین و نرم افزارهای کاربردی مناسبی برخوردار است.

"بهنام امینی" 24 ساله لیسانس هوا و فضا با اشاره به اینکه از ابتدای خرید گوشی تلفن همراه از برند ال‌جی استفاده کرده است گفت: بر این باورم که هم اکنون چین در تولید بیشتر برندهای موبایلی نقش اساسی دارد و ال جی برند کره ای است که معتقدم چین در تولید و قطعات آن هیچ گونه نقشی نداشته است.

"نادر علیزاده" 43 ساله لیسانس مدیریت علوم بانکی با تاکید بر 3 آیتم برتر گوشی G2 گفت: پشتیبانی از نرم افزارهای مختلف, دوربین عکاسی و فیلمبرداری با کیفیت و لمس بالای این گوشی از جمله دلایل اصلی است که باعث می‌شود تا دیگران را به خرید این گوشی ترغیب کنم.
 
 
گردآوری:گروه خدمات و محصولات سیمرغ
seemorgh.com
منبع:روابط عمومی شرکت ال جی