سونی دومین نمایندگی رسمی خود را معرفی کرد
دومین نمایندگی رسمی سونی به نام «سوشیانت همراه فردا» از مهر ماه سال جاری فعالیت خود را در تهران آغاز کرده است.

سونی موبایل امروز دومین نمایندهٔ رسمی خود را در ایران معرفی می‌کند

 
Sony Mobile به‌منظور پاسخگویی به استقبال بی‌سابقه مصرف‌کنندگان ایرانی از محصولات این شرکت، دومین نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش تلفن‌های هوشمند خودرا در ایران معرفی کرد. 

شرکت «سوشیانت همراه فردا» از مهر ماه سال جاری فعالیت خود را در تهران آغاز کرده و بزودی در شهرهای شیراز، اصفهان، رشت، تبریز، اهواز، قم، مشهد، آمل، کرمان و کرمانشاه گسترش  خواهد داد. شرکت سوشیانت همراه فردا در نخستین گام، تازه‌ ترین محصولات پیشتاز سری Xperia Z3 یعنی Xperia Z3 Dual‏، Xperia Z3 Compact و Xperia Z3 Tablet Compact  و سپس سایر مدلها را در سراسر کشور به بازار عرضه خواهد کرد و به مناسبت ورود به بازار ایران برنامه‌های تبلیغاتی ویژه‌ای را برای مصرف‌کنندگان ایرانی تدارک دیده است. 
 
مصرف‌کنندگان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص مراکز خدمات پس از فروش این شرکت با شماره  تلفن ۶۶۷۶۹۲۷۸-۰۲۱ تماس حاصل کرده یا برای تائید صحت گارانتی  پیامک‌ به شماره ۱۰۰۰۴۴۴۶ ارسال نمایند. مراکز خدمات پس از فروش شرکت سوشیانت همراه فردا به‌ پیشرفته‌ترین ابزارهای فنی مجهز بوده و پرسنل متخصص این مراکز آموزش‌های لازم را برای ارائه سرویس‌هایی مطابق با استانداردهای Sony Mobile، دیده‌اند. 
 
رودریگر اودنباخ، مدیر کل منطقه خاورمیانه و افریقا Sony Mobile Communications، گفت: Sony Mobile با ارائهٔ محصولات و سرویس‌هایی بی‌رقیب جایگاه خود را به عنوان شرکتی پیشرو در بازار تلفن‌های هوشمند و لوازم جانبی ایران تحکیم بخشیده است و همواره خود را به کاربران ایرانی متعهد می‌داند. معرفی شرکت سوشیانت همراه فردا در کنار شرکت آرمان همراه آرین به عنوان دومین نمایندهٔ رسمی Sony Mobile‏، گام دیگری در راستای افزایش کمی و ارتقاء کیفی خدمات این شرکت به مصرف‌کنندگان است. 
 
مصرف‌کنندگان ایرانی می‌توانند از این پس محصولات اصلی Sony Mobile را با ضمانت‌نامهٔ رسمی یکی از دو شرکت سوشیانت همراه فردا یا آرمان همراه آرین خریداری نمایند.
 
گردآوری:گروه خدمات و محصولات سیمرغ
seemorgh.com
منبع:روابط عمومی شرکت سونی