بازاریابی به سبک تاو
اول فکر می‌کردم که هنر برنامه نویسی به خودی خود کافی است ولی خیلی طول نکشید تا متوجه شدم کارهای دیگری هم باید انجام دهم .

با روش های بازاریابی آشنا شوید

سلام ،من بابک تاواتاو هستم

بابک تاواتاو
 
سال‌ها پیش برنامه‌نویس بودم، برنامه‌نویس وب سایت. اول فکر می‌کردم که هنر برنامه نویسی به خودی خود کافی است ولی خیلی طول نکشید تا متوجه شدم کارهای دیگری هم باید انجام دهم .
 

پیدا کردن کسانی است که حاضر هستند این نرم‌افزارها و وب‌سایت‌ها را خریداری کنند.

برای همین سراغ بازاریابی رفتم، خیلی حس خوشایندی بود، انگار داشتم شطرنج‌ بازی می‌کردم. موفق شدم، آن‌قدر که بعد از یک مدت، حجم کارم افزایش پیدا کرد و مجبور شدم چند نفر دیگر هم به گروه خودم اضافه کنم. در ابتدای همکاری لازم بود من آموزش‌های لازم را به آن‌ها بدهم، اتفاق جالبی برای من افتاد:
هرچقدر بیشتر به آنها راه های بازاریابی را نشان می‌دادم راه های بیشتری برایم آشکار می شد.
برای همین بازاریابی جزء جدانشدنی زندگی‌ام شد. و یک شرکت و تیم جدا برای برای خدمات بازاریابی تاسیس کردم .
 
بازاریابی
 
تاو را از اول نام خانوادگی خودم برداشتم، حالا افراد و شرکت های زیادی به شرکت بازاریابی تاو می آیند ، آنها یا مشکل فروش دارند یا برنامه بازاریابی می خواهند تا سهم بیشتری از بازار را به دست بیاورند.
آنها من را یاد خودم می اندازند : بابک تاواتاو 8 سال پیش، گاهی وقت ها با خودم می گویم اگر کسی 8 سال پیش به من می گفت چه کاری انجام دهم چقدر خوب بود ، به هر حال الان من این کار را انجام می دهم.
اول این نکته را برای آنها جا می اندازم که باید برنامه بازاریابی داشته باشند (از هر 10 نفری که پیش من می آیند تقریبا فقط 1 نفر برنامه بازاریابی دارد) سپس برنامه بازاریابی را متناسب با خیلی موارد می نویسم ، نوشتن برنامه ای اجرا نشده 1 ریال هم نمی ارزد پس در کنار آنها برنامه بازاریابی و فروش را اجرا می کنیم. برای اینکار از تکنولوژی های جدید کمک می گیرم و بعد مهمتر از همه نتیجه هر فعالیت را بازبینی می کنیم و تغییرات را اعمال می کنیم.
تاو در حال حاضر خدمات متفاوتی ارائه می کند . مانند : بازاریابی ، مشاوره بازاریابی ، بازاریابی صنعتی، بازاریابی اینترنتی ، مشاوره تبلیغاتی ، طراحی سایت ، بهینه سازی سایت (سئو) ، طراحی گرافیکی با اهداف بازاریابی مثل طراحی لوگو و ...
 

در این سالها من کارهای دیگری هم کرده ام:

استفاده از روانشناسی:

روانشناسی آموختم چون بازاریابی و فروش یک رابطه آدمیزاد با آدمیزاد است، اگر علم این رابطه را بدانی بهتر می توانی به انسان ها کمک کنی.
 

استفاده از نگاه سنتی

سعی کردم از افراد قدیمی بازار فوت و فن تجارت را یاد بگیرم ، بسیاری از افراد قدیمی بازار ،کاربردی ترین روش ها را در بازاریابی می دانند ، آنها هیچگاه از کنار دانشگاه ها رد هم نشده اند ، کاربردی بودن مهمتر از دانشگاهی بودن است.
 

استفاده از اینترنت

اینترنت ، برای تجارت فضای عالی است ، ضریب نفوذ اینترنت در ایران خیلی زیاد تر از آن است که فکرش را بکنید. اگر برنامه بازاریابی کاربردی در این فضا داشته باشید خیلی کم هزینه و سریع موفق خواهید شد.
نکته جالب این بود که خیلی سریع متوجه شدم با تعریفی که خودم از بازاریابی دارم 95 درصد وب سایت های ایرانی مشکلات ساختاری زیادی دارند برای همین سعی کردم در زمینه طراحی سایت قوی تر شوم.
 

به سبک تاو

بازاریابی به سبک تاوبازاریابی به سبک تاو علم جدیدی نیست ، فقط من تجربه هایی که خودم در بازار ایران به دست آورده بودم را با علم روز بازاریابی در جهان تلفیق کردم و سعی کردم مدل ایرانی برای بازاریابی به وجود بیاورم ، واقعا بازار ایران با همه دنیا تفاوت های جالبی دارد شاید برای همین کار کردن در ایران ، برای من شیرین تر است.
برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی به سبک تاو می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

بازاریابی به سبک تاو
 
علاوه بر این ، در سایت کمپانی تاو با آدرس TAVcompany.com بخشی به عنوان وبلاگ تاو در نظر گرفته شده که هر روز با مطالب جدید در مورد بازاریابی ، تبلیغات و فروش به روز رسانی می شود.
کار جدیدی که اخیراً ارائه کردیم انتشار ویدئو های کوتاه است با موضوع بازاریابی و تجارت.برای مشاهده این ویدئو ها می توانید هشتگ #TAVTALK را در شبکه های اجتماعی جستجو کنید یا به این لینک مراجعه نمایید.
 
امیدوارم روابط و کسب و کارتان پر رونق و لذت بخش باشد.
تاو باشید
بابک تاواتاو
 
وب سایت شرکت تاو : www.tavcompany.com
تلفن تماس: 44273088-021
وب سایت شخصی بابک تاواتاو :www.BabakTavatav.com
 
 
گردآوری:گروه خدمات ومحصولات سیمرغ
seemorgh.com
منبع:روابط عمومی شرکت تاو