دیگر نگران فرزند خود نباشید، kizON ال‌جی به بازار جهانی می‌آید
دست‌بند kizON در لحظه به شما می‌گوید که فرزندان‌تان کجاست.

دست‌بند kizON ال جی

شرکتTÜV Rheinland  پیشرو صدور گواهینامه در جهان kizON ، گجت پوشیدنی ال‌جی را که برای کودکان طراحی شده، ، مورد ارزیابی قرار داد و وقتی متوجه شدند که این گجت پوشیدنی تمام دستورالعمل‌های ویژه زیست‌محیطی را رعایت کرده و برای محیط زیست هیچ خطری نخواهند داشت، بالاترین گواهینامه‌های خود را برایش صادر کردند. kizON که در حال حاضر فقط در بازار کره‌جنوبی وجود دارد از هفته جاری به بازار لهستان و در ادامه راهش به بازار سایر کشورهای اروپایی عرضه می‌شود.

kizON اولین گجت پوشیدنی است که گواهینامه Green Product را از TÜV ،که یکی از مهم‌ترین شرکت‌های ارزیابی و صدور گواهینامه اروپا است دریافت کرده است. شرکت 120 ساله UL آمریکایی هم بالاترین گواهینامه خود، "ECOLOGO"، را به این گجت پوشیدنی اهدا کرده است. گجت kizON برای دریافت این گواهینامه‌ها در فرآیندی نه چندان آسان مورد ارزیابی قرار گرفت؛ فرآیندی بر اساس چند پارامتر از جمله عدم استفاده از مواد شیمیایی و سمی خطرناک در قطعات، قابلیت بازیافت، بهره‌وری از انرژی و اثر گازهای کربنی.

دکتر جونگ سئوک پارک، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی در این باره می‌گوید:« ساخت گجت kizON پاسخی است به تمام مشتریانی که معتقدند فناوری باید در راه بهبود وضعیت زندگی تمامی کاربرانش مورد استفاده قرار گیرد و ما به همین خاطر به این نتیجه رسیدیم که بچه‌ها شاید بتوانند بهترین استفاده را از فناوری بکنند چرا که از همه آسیب‌پذیرترند. حالا که kizON موفق به دریافت گواهینامه شرکت‌های معتبر شده و بالاترین استانداردهای مخصوص محصولات مخصوص کودکان را رعایت کرده، والدین دیگر می‌توانند آسوده‌خاطر باشند که اولین فناوری پوشیدنی که در اختیار فرزندان‌شان قرار می‌گیرد، امن و بی‌خطر خواهد بود.»

گجت kizON
kizON گجتی پوشیدنی است که مخصوص کودکان پیش دبستانی و دبستانی طراحی شده و به والدین این فرصت را می‌دهد که از فاصله‌ای بسیار دور، بدون دسترسی به فرزندان خود، ردشان را از طریق گوشی‌های تلفن‌همراه خود داشته باشند. kizON به وسیله شبکه های 3G، wifi و GPS و با اتصال به هر گجت اندرویدی، ۴.۱ به بالا، موقعیت جغرافیایی کودکان را در لحظه برای والدین ارسال می کند. با این گجت والدین دیگر می‌توانند آسوده‌خاطر باشند که فرزندشان در لحظه سر از هر جایی درآورد، آن‌ها متوجه خواهند شد. فقط کافی است آن را به مچ دست فرزندان خود ببندند. البته این تنها کارآیی این دستگاه نیست؛ بچه‌ها هم می‌توانند با فشار دادن دکمه One Step Direct Call با والدین خود ارتباط صوتی برقرار کنند.

دستبند ال جی
kizON 87/42 گرمی، ضد آب و گرد و غبار است و رم ۶۴ مگابایتی دارد. باتری این دستگاه ۴۰۰ میلی آمپر بوده و به مدت ۳۶ ساعت دوام خواهد آورد که البته با رسیدن به شارژ ۲۵٪ دستگاه پیغامی را به والدین ارسال می‌کند. ابعاد kizON برابر است با ۳۴.۷ x ۵۵.۲ x ۱۳.۹ و در دو رنگ آبی و صورتی طراحی شده است. اطلاعات بیشتر از جمله قیمت این گجت در آینده نزدیک اعلام می‌شود.

ویژگی های کلیدی:

شبکه : 2G GSM (900MHz /1800MHz)
اتصالات: A-GPS, WPS (WiFi Positioning System)
حافظه: 64MB RAM / 128MB ROM
باتری: 400mAh
ابعاد: 34.7 x 55.2 x 13.9mm
وزن : 42.87g
رنگ‌بندی: آبی، صورتی
 
گردآوری:گروه خدمات و محصولات سیمرغ
seemorgh.com
منبع:روابط عمومی شرکت ال جی