عرضه یک گوشی شیک و متفاوت از سری Grand زد تی ای
یکی از ویژگی های این گوشی طراحی منحصر بفرد آن است.

گوشی های جدید ZTE

تحقیق های انجام گرفته درمورد گوشی های هوشمند حکایت از نیاز و تمایل جوامع به صفحه نمایش های بزرگ دارد. تاحدی که در دو سال اخیر سازندگان گوشی های هوشمند بیشتر به این مهم توجه نمودند تا بتوانند هرچه بهتر پاسخگوی تقاضای جوامع خود باشند. کمپانی عظیم ارتباطی ZTE نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با تمرکز بر خواسته های کاربران توانست در سال 2013 گوشی هوشمند اندرویدی را ارائه نماید که جایزه طراحی بین المللی( iF (iF International Design Award را از آن خود کند. این گوشی منحصر بفرد Grand S lite نام دارد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.
Grand S lite

طراحی

همان گونه که اشاره شد یکی از ویژگی های این گوشی طراحی منحصر بفرد آن است. ضخامت 6.9 میلیمتری و وزن اندک  این گوشی در کنار بدنه پلاستیکی با کیفیت آن موجب حمل آسان و آرامش هنگام استفاده می گردد.

ZTE

پشتیبانی از دو سیمکارت

یکی دیگر از ویژگی های مهم گوشی Grand S Lite پشتیبانی از دو سیمکارت است. ویژگی که نیاز به حمل دو گوشی را مرتفع ساخته و امکان تفکیک محیط کار از زندگی شخصیتان را در یک دستگاه برای شما فراهم می نماید. 

ZTE دو سیم کارته

صفحه نمایش

Grand S Lite دارای صفحه نمایش 5 اینچ با کیفیت Full HD است. این گوشی از تکنولوژی (OGS (One Glass Solution بهره گرفته که موجب کاهش ضخامت صفحه بدون کاهش کیفیت و مقاومت آن می گردد. همچنین محافظ گوریلا گلس موجود بر روی شیشه به مقاومت آن می افزاید.

کیفیت Full HD

سخت افزار و حافظه

پردازنده چهارهسته ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز ساخت کمپانی مدیاتک به همراه پردازنده قدرتمند گرافیکی و 2 گیگابایت رم موجود در این گوشی به شما امکان اجرای سریع  و روان  برنامه ها و بازی های دلخواهتان را می دهد.

قدرت گرافیکی

دوربین

دوربین قدرتمند 13 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی این گوشی لحظه های شاد و به یادماندنی شما را با تمام جزئیات ضبط می کند. علاوه بر آن نرم افزاری برای ویرایش و افزودن برخی حالات بر روی تصویر گرفته شده در اختیار شما می باشد که می تواند به زیبایی تصاویر شما بیفزاید.

سری Grand

خدمات متفاوت 

شرکت ZTE جهت ارائه خدمات ویژه و متفاوت به کاربران ایرانی، اقدام به ارائه گارانتی 2 ساله برای محصولات خود، انجام Quick Service و یا خدمات سریع در کمتر از 2 ساعت برای تمامی گوشی ها با هر نوع خرابی، استفاده از قطعات اوریجینال ZTE و بهره مندی از تکنسین های زبده و آموزش دیده ZTE کرده است تا آرامش خیال بالایی را برای کاربران این برند فراهم کند.
علاقه مندان می توانند این محصول را از تمامی فروشگاه ها و پاساژهای معتبر سراسر کشور با گارانتی پارس سامتل، نماینده انحصاری برند ZTE در ایران و قیمت تقریبی 910 هزار تومان تهیه کنند.

پارس سامتل
 
 
گردآوری:گروه خدمات و محصولات سیمرغ
seemorgh.com
منبع:پارس سامتل