تازه‌ترین به‌روزرسانی نرم‌افزاری تلفن هوشمند و تبلت سری Xperia™ Z2
سونی موبایل تازه‌ترین نرم‌افزار به روز رسانی شده تلفن هوشمند و تبلت را به بازار آورد.

تبلت سری Xperia™ Z2

تازه‌ترین ارتقاء نرم‌افزاری تجربهٔ کاربری Sony Mobile برای Xperia Z2 و Xperia Z2 Tablet منتشر شده است. این ارتقاء نرم‌افزار، Xperia Z2 و Xperia Z2 Tablet را همانند مدل‌های پرچم‌دار فعلی- Xperia Z3 Dual، Xperia Z3 Compact و Xperia Z3 Tablet Compact- به‌روز می‌کند.
Xperia Z2 و Xperia Z2 Tablet اکنون دارای بهترین تجربه‌ها، برنامه‌های اختصاصی و بسته‌های محتوای Sony Mobile هستند که بر روی مجموعه محصولات Xperia Z3 در دسترس است و به کاربران مجموعهٔ Xperia Z2 امکان به‌روز ماندن پیوسته با تازه‌ترین تجربه‌های Sony Mobile را می‌دهد.
 
تازه‌ترین ارتقاء نرم‌افزاری، PS4™ Remote Play، صدای با وضوح بالا و برنامه‌های دوربین اجتماعی هوشمند را به علاوهٔ قابلیت‌های دیگر ارائه می‌کند. این به‌روزرسانی شامل آخرین نسخهٔ قابلیت تحسین‌شدهٔ Battery STAMINA بوده و حالت Ultra STAMINA را هم به Xperia Z2۱ می‌آورد. این قابلیت تعدادی از عملکردهای تلفن را محدود می‌کند و مدت زمان استفادهٔ افزایش‌یافته‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد.
Sony Mobile به منظور ارتقاء تجربهٔ کاربری و قابلیت‌ها با تلاش فراوان توانسته است در کوتاه‌ترین زمان ممکن این به‌روزرسانی مهم را به کل مجموعهٔ Xperia Z بیاورد.
۱حالت Ultra STAMINA در Xperia Z2 تعدادی از عملکردهای تلفن را محدود می‌کند. 
PlayStation®، PS4، PS3، PS2 و PSP مارک‌های تجاری یا مارک‌های تجاری ثبت شدهٔ Sony Computer Entertainment Inc. هستند. Android, Lollipop و Kitkat مارک‌های تجاری یا مارک‌های تجاری ثبت شدهٔ Google Inc. هستند. همۀ مارک‌های تجاری یا مارک‌های تجاری ثبت شده متعلق دارندگان آنها است.
 
 
گردآوری:گروه خدمات و محصولات سیمرغ
seemorgh.com
منبع:روابط عمومی شرکت سونی