Sony Mobile از طراحی فروشگاه Xperia Aquatech رونمایی می‌کند
این فروشگاه مفهومی زیرآبی میزبان نخستین نمایش فناوری در عمق چهارمتری آب تاکنون است.

فروشگاه Xperia Aquatech سونی

دبی، 25 نوامبر ۲۰۱۴؛ امروز Sony Mobile خاورمیانه و آفریقا از طراحی سازهٔ آبی آینده‌نگرانهٔ نخستین فروشگاه Xperia Aquatech که  در زیر آب‌های جزیرهٔ جهان در کنارهٔ ساحل دبی  قرار دارد، رونمایی کرد. این فروشگاه مفهومی زیرآبی میزبان نخستین نمایش فناوری در عمق چهارمتری آب تاکنون است. بازدیدکنندگان تجربه‌ای بی‌همتا خواهند داشت و مجموعهٔ کامل تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و لوازم جانبی ضدآب Xperia را در زیر آب بررسی خواهند کرد.
 

اسپیروس گوستیس، مدیرکل بازاریابی Sony Mobile خاورمیانه و آفریقا در این خصوص گفت: 

« Sony Mobile همواره به داشتن طراحی برازنده و ممتاز شناخته شده است. ما می‌خواستیم با فروشگاه Xperia Aquatech فناوری پیشگام ضدآب Sony را در دستگاه‌های هوشمندش به شیوه‌ای فراموش‌نشدنی پیش روی میهمانان و هواداران قرار دهیم که هم بسیار چشم‌نواز باشد و هم احساساتشان را برانگیزد.»

Sony Mobile
ساسان سعیدی مدیرعامل FP7 دبی به نمایندگی از تیم طراحی این فروشگاه گفت: «ما همیشه از داستان پرمایهٔ Sony Mobile و تنوع نوآوری که در محصولات این شرکت جای داده شده است، الهام گرفته‌ایم. فروشگاه Xperia Aquatech به‌گونه‌ای شکل گرفته است تا به‌طور کامل با عناصر زیر آب، جایی که در آن قرار خواهد گرفت، متناسب باشد و واکنش احساسی کسانی که آن را خواهند دید، برانگیزد.»

FP7 دبی، آژانس تبلیغاتی منطقه‌ای Sony Mobile است که طرح مفهومی فروشگاه Xperia Aquatech را ارائه کرده است.
این فروشگاه قرار است در ۳ دسامبر در کنارهٔ ساحل دبی افتتاح شود و به مدت سه روز باز خواهد بود. فروشگاه Xperia Aquatech میزبان تعدادی از بازدیدکنندگان خوش‌شانس خواهد بود از برندگان مسابقهٔ بازدید از این فروشگاه گرفته تا افراد بسیار مهم و نمایندگان تعدادی از رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی.
 
گردآوری:گروه خدمات و محصولات سیمرغ
seemorgh.com
منبع:روابط عمومی شکرت سونی