ساعت موتو 360 وارد ایران شد
موتو 360 با طراحی کلاسیک و صفحه نمایش OLED تنها گجت پوشیدنی دایره ای است که حین کار با آن می توان به وضوح هوشمندی را احساس کرد.

بررسی ساعت هوشمند موتو 360

امتداد پارسه به عنوان یکی از سازمان های پیشرو در عرضه کالاهای دیجیتال  به تازگی یکی از  گجت های هوشمند جهانی پرتقاضا را به همراه خدمات پس از فروش, روانه بازار داخلی کرده است.
موتو 360 با طراحی کلاسیک  و صفحه نمایش  OLED  با قطر  ۴۶ میلی‌متر (معادل ۱.۸ اینچ) و و وزن  ۴۹ گرم تنها گجت  پوشیدنی  دایره ای است  که  حین کار با آن می توان  به وضوح هوشمندی را احساس کرد. علاوه بر طراحی زیبا , شیک و  جایگیری راحت بر روی هر  دو دست چپ و راست , از پوشش استیل ضد زنگ  گرفته تا چرم مشهور جهانی هاروین, تمامی قطعات به دقت انتخاب و مهندسی شده , همچنین  شیشه ضد خش کارنینگ گوریلا از دیگر ویژگی های منحصر به فرد موتو 360 محسوب میشود که در حفظ و نگهداری آن برای کاربر نقش موثری دارد. 
موتو ۳۶۰ دارای نمایشگری با رزولوشن ۳۲۰ در ۲۹۰ پیکسل و تراکم ۲۰۵ پیکسل در اینچ است که تنها یک دکمه و میکروفون در کنار آن تعبیه شده , و همچنین در زمره ساعت های ضد آب قراردارد د به ظوری که در عمق یک متری و تا ۳۰ دقیقه تحمل می آورد. این گجت پوشیدنی با تمام دیوایس هایی که اندروید 4.4. , 4.3 و همچنین اندرویدهایی که بلتوث آن ها 4 است سازگاری دارد و نه تنها با لمس منوی ساده آن میتوان از اپلیکیشن های متنوع آن استفاده کرد بلکه موتو 360 حساس به فرامین صوتی است و  تنها با گفتن " اوکی گوگل " می توان پیغام فرستاد, ایمل چک کرد, و یا حتی  برای پیدا کردن آدرس با جی پی اسی که بر روی دستگاه نصب است از آن بهره برد.
 
موتو360
 
از دیگر مزایای موتو 360 دو  قابلیت فیتنس –ترکینگ ( ننن) و هارت اکتیویتی اپ است , اولی با  نمایش کالری و میزان فعالیت فیزیکی حین ورزش و حتی شمارش گام ها در طول روز  به تناسب اندام  و مدیریت فعالیت های ورزشی یاری میرساند و دیگری با پیگیری روند روزانه و هفتگی علایم کمک می کند تا فعالیت قلب را نظارت کرده و از تغییرات آن آگاه شد . 
 
اما دیگر ویژگی منحصر به فرد موتو 360  شارژ بی سیم دستگاه است که برای اولین بار این تکنولوژی دریک گجت پوشیدنی روانه بازار شده است . برای شارژ موتو 360 کافیست آن را بر روی پایه مخصوص آن قرار داده و از حداقل یک روز شارژ کامل دستگاه لذت ببرید .
 

این محصول هم اکنون توسط امتداد پارسه به همراه یکسال خدمات پس ار فروش قابل دسترسی است . 


گردآوری:گروه خدمات و محصولات سیمرغ
seemorgh.com
منبع:شرکت امتدادپارسه