آپارات فیلیمو تقدیم می کند
طی دهه های گذشته تاثیر سینما و تلویزیون در زندگی بشر به شکل فزاینده ای رو به افزایش بوده است

فیلم های سینمایی را آنلاین ببینید

سایت آپارات همگام با پیشرفته ترین فناوری روز دنیا، آپارات فیلیمو را برای نخستین بار در ایران با ارائه طیف بسیار گسترده ای از فیلم های سینمایی ایران و جهان رونمایی کرد.
 
طی دهه های گذشته تاثیر سینما و تلویزیون در زندگی بشر به شکل فزاینده ای رو به افزایش بوده است، از ساخت نخستین فیلم ها و پخش آن توسط دستگاه آپارات بر پرده سینماهای قدیمی گرفته تا دنیای تلویزیون های سه بعدی، دی وی دی ها و ابزارهای هوشمند و اکنون همگام با پیشرفته ترین فناوری روز دنیا، آپارات فیلیموبرای نخستین بار در ایران با ارائه طیف بسیار گسترده ای از فیلم های سینمایی برتر ایران و جهان، اقدام به پخش آنلاین آنها نموده است. 
 
بر اساس این گزارشاین خدمات بر بستر آپارات (بزرگ ترین و سریع ترین سرویس اشتراک ویدیوی کشور) ارائه شده و شما به راحتی می توانید فیلمهای مورد علاقه خود را با استفاده از اینترنت بر روی تلفن همراه، رایانه شخصی، تبلت و تلویزیون های هوشمند مشاهده کنید.

آپارات
 
از نکات جالب توجه آپارات فیلیمو این است که کیفیت پخش را باتوجه به سرعت اینترنت شما به صورت هوشمند تنظیم می کند و با استفاده از این فناوری شما فیلم ها را بدون مواجه شدن با بافرینگ یاهرگونه قطعی درپخش،به صورت نرم وروان خواهید دید.
با توجه به نیاز این خدمات در کشور، آپارات اقدام به طراحی این سرویس و ارائه طیف بسیار گسترده ای از فیلم های سینمایی ایران و جهان نموده است.
آپارات فیلیمو قصد دارد علاوه بر فیلم های سینمایی، به زودی سریال های تلویزیونی، برنامه های شبکه خانگی و ... را نیز به خدمات خود اضافه کند.
لازم به ذکر است حق کپی رایت مولفان در aparatfilimo.comرعایت شده است.
ارائه ی این سرویس کاملا بر بستر وب و اینترنت (OTT) می باشد.
این خدمات بر رویwww.aparatfilimo.comقابل رویت است.
 

گردآوری : گروه خدمات و محصولات سیمرغ
seemorgh.com
منبع : گروه روابط عمومی سایت آپارات