این مدل کیک بسیار لوکس و کلاسیک می باشد چرا که از یک رنگ صورتی بسیار خاص و همچنین گل های رز بسیار زیبا برای تزئین آن استفاده شده است.
 
 در اینجا می توانید از انواع مختلف و زیباترین مدل های کیک عروسی دیدن کرده و لذت ببرید.

مدل پارچه ای به رنگ عاج فیل
این کیک چهار لایه با طرح پارچه می باشد که به صورت برجسته روی آن چین خورده و پلیسه شده است. از این پارچه ی شکلاتی روی آن گل های نیلوفر درست شده است و در نهایت روی یک پایه ی چوبی سیاه رنگ قرار داده شده است .
 
کیک سفید ستنی
این کیک همانطور که بسیار ساده می باشد از ظرافت خاصی هم برخوردار است.این کیک چهار طبقه با گل های نارنجی شکری تزئین شده است و دورتادور آن هم با این گل های زیبا پر شده است و به زیبایی آن افزوده گردیده است. 
 
کیک رنگی
این مدل کیک عروسی ترکیبی از سه رنگ سبز و زیتونی و کرم می باشد .طوری که هر طبقه به صورت لایه های رنگی می باشد.در هر طبقه یک لبه ایجاد شده است و در نهایت گل های زیبایی که شکری هم هستند و با ترکیبی از همین رنگ ها می باشد روی آنها قرار گرفته شده است و در آخر روی یک پایه ی سفید رنگ قرار گرفته شده است .دورتادور این کیک با شمع هایی زیبا تزئین شده است.
 
 
کیکی با ارکیده ی سبز
این کیک سفید رنگ بسیار ساده با گل هایی از ارکیده ی سبز روشن تزئین شده است و در نهایت روی هر لایه هم شکوفه های زیر و زیبایی که بسیار هم خوش طعم می باشند چسبانده شده است .

 
جعبه ی هدیه
این مدل کیک به مانند یک جعبه هدیه درست شده است و لایه ی رویی آن با خامه ی آبی رنگ تزئین شده است و داخل آن و هم چنین روبان آن از خامه ی سفید طعم دار شده است .این کیک بسیار زیبا و شیک درست شده و درنهایت روی یک سینی مربعی و ساده قرار داده شده است.
  
کاکائویی و صورتی 
رنگ های تشکیل شده برای این کیک از شکلات قهوه ای وصورتی می باشد و باید گفت این مدل کیک بسیار کلاسیک بوده و دورتادور آن هم با گل های رز تزئین شده است.
 
طبقات گرد 
این کیک چهار طبقه به صورت گرد گرد روی یکدیگر قرار گرفته اند و در نهایت دور هر طبقه یک روبان سبز بسته شده است و روی هر روبان هم یک گل شکری با ترکیبی از رنگ های کرم و سبز قرار گرفته شده است.
 
طلایی و باشکوه 
این کیک شکلاتی بسیار پیچیده می باشد .چرا که از بالا تا پائین آن ،گل های زیبای طلایی آویزان شده است و رنگ طلایی که برای این مدل کیک و هم چنین گل های رز طلایی که برای آن استفاده شده است باعث گردیده تا این مدل کیک بسیار با شکوه به نظر برسد. 
 
کیک حلزونی
برای این مدل کیک از یک طرح خاصی که حلزونی می باشد استفاده شده است.این مدل کیک بسیار مناسب با مجالس عروسی می باشد چرا که کلا سفید رنگ بوده و برای عروسی بسیار زیبا است.
 
صورتی و لوکس
این مدل کیک بسیار لوکس و کلاسیک می باشد چرا که از یک رنگ صورتی بسیار خاص  و همچنین گل های رز بسیار زیبا برای تزئین آن استفاده شده است.
 
 
 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : مدل کیک عروسی به رنگ طلایی

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ