یكی از خوراك‌های ایده آل و اصیل آمریکایی در این مطلب ضمیمه شده است. اسكوت پیكوك سر آشپز معروف با روشی آسان و اصیل این خوراك را درست می‌كند


اسكوت پیكوك سر آشپز معروف استاد پخت و عرضه خوراك‌های اصیل آمریكایی است.
یكی از خوراك‌های ایده آل و اصیل او در این مطلب ضمیمه شده است. اسكوت پیكوك با روشی آسان و اصیل این خوراك را درست می‌كند. و دارای تركیباتی مثل، ذرت شیرین، لوبیای نازك، گوشت ران درشت، تكه كره و كرم و مواد انتخابی مثل گوجه فرنگی تازه، كدو، گیاهان بوته ای كه در منزل دارید.

مواد لازم:
- 2 فنجان لوبیای تازه
- نمك پاك شده
- 2خوشه ذرت درشت
- روغن بدون نمك
- فلفل سیاه
- 4/1 فنجان سس غلیظ یا(سس بشامل)
- 4/1 فنجان گوشت ران ریز شده

 

بیشتر بدانید : خوراک مرغ و مایونز فرانسوی

دستور العمل
1- لوبیای نازك را در یك ماهی تابه ریخته و آن را با آب بپوشانید. 1 قاشق چای خوری نمك اضافه كنید و بگذارید بجوشد. آن را به طور سطحی از صافی رد كنید و به اندازه 30 تا 40 دقیقه بپزید تا این كه نازك و نرم شود. لوبیا‌های تغییر شكل داده را از صافی جداگانه رد كنید.


2- ذرت را پوست بكنید. از پارچه حوله ای آشپزخانه استفاده كرده و آن را به آرامی به ذرت بمالید تا نخ‌های آن پاك شود و از بین برود. از چاقوی تیز استفاده كرده تا دانه‌های ذرت را از چوبش جدا كنید.
 

3- ماهی تابه را داغ كرده و كره را در آن بیندازید، زمانی كه آب شد و حباب زد، ذرت را اضافه كرده و برای 1 تا 2 دقیقه با نمك و فلفل تفت می‌دهیم، خوب كه تفت خورد لوبیا را اضافه كرده و برای 1 دقیقه با دقت آن را هم بزنید تا پخته شود.

4- گوشت و سس را اضافه كرده و بگذارید خوب بپزد و شعله را كم كنید. سپس غذا را به 8 قسمت كرده و سرو كنید.
 
 
ارزش غذایی
- كالری 141
- چربی 6 گرم
- چربی‌های اشباع 4 گرم
- كلسترول 20 میلی گرم
- سدیم 246 گرم
- كربوهیدرات 18 گرم
- فیبر 3 گرم
- پروتئین 5 گرم
- ویتامین C 7%
- كلسیم 2%
- آهن 4%
- در صد ارزش روزانه مبنی بر كالری 2000

تهیه و ترجمه:گروه سبک زندگی سیمرغ
semorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ