به کارگیری طرحهای گلدار لزوماً به معنای استفاده از پارچه های کتان گلدار نیست اما اگر در پی رسیدن به چشم اندازی خیلی مدرن در اتاقتان هستید، از عناصر سنتی بپرهیزید
 چیدمان خانه ویلایی

به کارگیری طرحهای گلدار لزوماً به معنای استفاده از پارچه های کتان گلدار نیست. پارچه های طرح دار امروزی با اکثر چیدمان ها هماهنگی دارند ، اما اگر در پی رسیدن به چشم اندازی خیلی مدرن در اتاقتان هستید، از عناصر سنتی بپرهیزید.

 در این جا می یبینید که دیوارهای سفید زمینه ای ساده و یکدست پدید آورده اند و کف پوشهای چوبی، با گرمای طبیعی خود، رنگ اتاق را متعادل کرده اند. اگر از طرحهای گلدار استفاده می کنید، یک طرح گل درشت را در کنار طراحی با گلهای ریز نظیر کوسنهای این اتاق نشیمن قرار دهید. حتی می بینیدد که در اینجا از سه نوع پارچه مختلف کوسن استفاده شده و متکاهایی کوچک برای روی کاناپه سفید تهیه شده است. مراقب باشید محیط را شلوغ نکنید؛ حداکثر چهار نوع طرح کافی است.

روکش گلدار مبل دسته دار، واحد بزرگتری با گلهای درشت را به اتاق افزوده و چشم انداز اتاق نشیمن را به سادگی دگرگون کرده است. می توان اجزای کوچک تر، مثل عسلیها را با پارچه های ساده تر روکش کرد. اما در این طراحی، به منظور مدرن کردن فضا از میزهای سفید استفاده شده که به خوبی با رنگ زمینه اتاق و دیوارها در هماهنگی اند. پارچه های توری فانتزی جلوه ی زیباتری نسبت به پرده های ساده رومی یا رولی دارند. یک حاشیه ی راه راه برای پرده ی گلدار، به محض ورود به اتاق، توجه را به سمت پنجره معطوف میکند.

 گردآوری: گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع:forum.p30download.com