واکنش دفتر ریاست جمهوری
دفتر رییس جمهور به سخنان روز گذشته رییس جمهور پیشین کشورمان واکنش نشان داد.



سید محمد خاتمی، در دیدار با جمعی از آزادگان گفته بود: ما با رشد صنعتی 14 درصدی و رشد کشاورزی 11 درصدی و رشد بالای سرمایه گذاری توانستیم 600 هزار شغل ایجاد کنیم. اما الان چطور ممکن است رشد اقتصادی زیر 2 درصد باشد اما 2 میلیون شغل ایجاد شود؟! مگر اینکه معجزه شود.

اما الان با این همه درآمد، تورم بالا می‌رود و بیکاری زیاد شده است.پس از انتشار این بخش از اظهارات سیدمحمد خاتمی، خبرگزاری فارس گفت و گویی با مدیرکل امور سیاسی دفتر رییس جمهور انجام داد که در آن مجید امیدی شهرکی با بیان اینکه دشمن از طریق برخی افراد داخل کشور آمارهای دولت را زیر سوال می‌برد، اظهار داشت: این هجمه ها به این دلیل است که نشان دهند فشارهای موجود کشورهای خارجی موثر واقع شده است.

وی با اشاره به برخی سخنان درخصوص تشکیک درباره آمار اشتغال و رشد اقتصادی کشور گفت: این سخنان فقط نشانه بی توجهی به زحمات دولت در خصوص تلاش برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور است.

وی افزود: امروز دولت حتی در سال آخر با تمام توان برای سازندگی هر چه بیشتر کشور تلاش می کند و این در حالی است که برخی در سال های آخر دولت را رها کرده بودند، اما امروز و در این دولت ما خلاف این قضیه را شاهد هستیم.

مدیر کل امور سیاسی دفتر رییس جمهور در پایان تاکید کرد:چنین سخنانی هچ تاثیری در اراده دولت برای خدمت به مردم ندارد.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: alef.ir



مطالب داغ سایر بخش ها:
پیام وزیر علوم به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید
سختگیری آمریکا بر استاد بازداشت شده ایرانی
جزئیات تازه از طرح جدید ارزی دولت
هیچ سایت همسر یابی مجوز ندارد
قیمت تمام‌شده مرغ بالاتر از قیمت‌بازار