همسر قالیباف
همسر قالیباف با تاکید بر اینکه خلق حماسه سیاسی نیازمند حضور زنان است، گفت: عمل‌گرایی قالیباف یکی از نقاط قوت وی بوده و همین امر نقطه تخریب برخی قرار گرفته و عنوان تکنوکرات بودن را به قالیباف نسبت می‌دهند.
همسر قالیباف با تاکید بر اینکه خلق حماسه سیاسی نیازمند حضور زنان است، گفت: عمل‌گرایی قالیباف یکی از نقاط قوت وی بوده و همین امر نقطه تخریب برخی قرار گرفته و عنوان تکنوکرات بودن را به قالیباف نسبت می‌دهند.

 زهرا مشیر دقایقی پیش در جمع بانوان حامی قالیباف در محل یکی از ستادهای تبلیغاتی وی در مشهد اظهار کرد: در طول تاریخ بشریت از زمان بعثت حضرت رسول(ص)، مسئله حکومت اسلامی براساس شریعت دینی مطرح شد.

وی افزود: در سایه حکومت دینی ارزش‌هایی احیا و محقق می‌شود که به واسطه آن انسان‌ها به رشد و تعالی می‌رسند.

مشیر با بیان اینکه رزمنده بودن در تمام زندگی خواسته قالیباف در ابتدای زندگی از من بود، خاطرنشان کرد: سال 62 که با محمدباقر قالیباف ازدواج کردم، وی شرط این تشکیل زندگی را رزمنده بودن در کنار خودش توصیف کرد.

وی ادامه داد: قالیباف به من گفت این تفکر اسلامی نیست که انسان در زمان جنگ زندگی نکند، بلکه باید در متن زندگی، جنگ و جهاد کرد.

همسفر قالیباف با اشاره به اینکه برای نظام و انقلاب اسلامی تاکنون هزینه‌های زیادی داده‌ایم، گفت: به آسانی نظام اسلامی و انقلاب اسلامی را به دست نیاورده‌ایم که به آسانی آن را از دست دهیم و باید در مسیر پاسداشت آن از جان مایه گذاشت.

خلق حماسه سیاسی نیازمند حضور زنان

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با تاکید بر اینکه حضور بانوان در عرصه‌های اجتماعی یکی از مطالبات مقام معظم رهبری است، یادآور شد: حضور زنان مسئله‌ای است که امروز با عنوان نیاز مطرح شده و تمام علما، حکما و عقلا بر سر این مسئله اتفاق نظر دارند.

وی افزود: امروز خلق حماسه سیاسی نیازمند حضور زنان بوده و از همین حیث زنان غیور و انقلابی این مرز و بوم باید با شناخت دقیق کاندیداها رئیس جمهور خود را انتخاب کنند.

مشیر از تئوری قالیباف مبنی بر حضور جدی زنان در این عرصه یاد کرد و اذعان داشت: قالیباف تاکید زیادی بر حضور زنان در صحنه داشته و با ایجاد ساختارهای جدید در شهرداری تهران صحنه را برای حضور بانوان پویا و فعال کرد.

توجه جدی قالیباف به حوزه آموزش و پرورش

همسر قالیباف از توجه جدی قالیباف به حوزه آموزش و پرورش یاد کرد و ادامه داد: قالیباف معلمی را شغل برتر دانسته و در برنامه‌های خود یکی از اولویت‌ها را آموزش و پرورش می‌داند.

وی خاطرنشان کرد: اشتغال‌زایی بانوان نیز در عرصه‌های مناسب برای حضور زنان از دیگر برنامه‌های قالیباف بشمار می‌رود.

منتقدان عمل‌گرایی قالیباف وی را تکنوکرات می‌خوانند

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با تاکید بر اینکه منتقدان عمل‌گرایی قالیباف وی را تکنوکرات می‌خوانند، گفت: قالیباف مردی عمل‌گرا بوده که همواره با روحیه جهادی پای کار آمده است.

همسر قالیباف یادآور شد: عمل‌گرایی قالیباف یکی از نقاط قوت وی بوده و همین امر سبب نقطه تخریب برخی قرار گرفته و عنوان تکنوکرات بودن را به قالیباف نسبت می‌دهند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com


مطالب داغ سایر بخش ها:
فراخوان مشمولان دیپلم و زیردیپلم برای اعزام به سربازی
رحیمی: دولت احمدی‌نژاد سرآمد دولتهای پس از انقلاب است
شلیک 11 گلوله به خودرو پدر و پسر سارق
گنج مخفی میلیاردی «قذافی» کشف شد
دستور فیلتر خبرگزاری مهر صادر شد