عکس مشترک هاشمی با بابک زنجانی و...چرا؟
اخیراً بعضی سایت‌های خبری و خبرگزاری‌ها، اقدام به انتشار عکسی مربوط به دیدار شخصی به نام بابک زنجانی یا آیت‌الله هاشمی رفسنجانی کردند و تلاش می‌نمایند...
 روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور اطلاعیه‌ای درباره عکس منتشر شده از دیدار هاشمی رفسنجانی با بابک زنجانی توضیحاتی ارایه کرد.

در توضیحات روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است: اخیراً بعضی سایت‌های خبری و خبرگزاری‌ها، اقدام به انتشار عکسی مربوط به دیدار شخصی به نام بابک زنجانی یا آیت‌الله هاشمی رفسنجانی کردند و تلاش می‌نمایند به جامعه چنین القاء نمایند که این دیدار اخیراً انجام شده است.

جهت تنویر افکار عمومی، به اطلاع می‌رساند که عکس منتشر شده در رسانه‌ها مربوط به «دیدار اعضای شرکت‌کننده در اولین جشنواره ملی تولیدکنندگان جوان» روز چهارشنبه، 30 آبان 1386 است که خبر این دیدار جمعی نیز در رسانه‌های آن زمان از جمله خبرگزاری فارس به شماره 8608300733 منتشر شده بود.

در آن دیدار با معرفی رئیس هیأت مدیره خانه صنعت و معدن جوانان ایران، به 47 نفر از تولیدکنندگان نمونه و جوان کشور لوح تقدیر اهدا شد که آقای بابک زنجانی یکی از آنها بود و عکس مربوط به همان مراسم است.

سوءاستفاده برخی رسانه‌ها از تصاویر بایگانی برای مستندسازی اخبار جعلی و القاء شایعات جای تأمل و تعجب دارد.



گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی:
دردسر عکس‌های جنجالی دختر آقای رئیس‌جمهور
مرگ اسرارآمیز دختر ایرانی در هتل دوبی
مرگ دردناک عابر در بزرگراه امام علی (ع)
ممنوعیت نشستن زنان روی صندلی!
ثروت میلیاردی که در میان زباله‌ها کشف شد