خاتمی: ممنوع بودن من بی اساس است
سید محمد خاتمی باردیگر درباره ممنوع التصویر بودن خود واکنش نشان داد.
حجت الاسلام سید محمد خاتمی در ضیافت افطار جمعی از ایثارگران که در حسینیه جماران برگزار شد در پاسخ به پرسشی درباره اظهار نظر 9 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره ممنوع التصویر بودنش، گفت: «خودشان هم می دانند که این حرف پایه و اساسی ندارد.»

چندی پیش برخی از نمایندگان در نامه ای به وزیر دادگستری خواستار ممنوع التصویری، ممنوع الخروجی و ممنوع البیانی خاتمی شده بودند که البته واکنش های مختلفی را در جامعه برانگیخت. این نمایندگان در پاسخ به انتقادات از مصوبه شورای امنیت ملی در این باره سخن می گفتند که سید محمد خاتمی پیش از این گفته بود:چنین حکمی وجود ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی که در حاشیه مراسم ختم پدر محسن آرمین در مسجد جامع شهرک غرب تهران، در جمع خبرنگاران سخن می گفت:ر واکنش به این پرسش که “آیا از سوی شورای عالی امنیت ملی نامه‌ای در مورد ممنوع‌البیانی و ممنوع‌التصویری به شما ابلاغ شده است؟” گفت: اصلاً همچین چیزی نیست.

رئیس بنیاد باران همچنین در برابر پرسشی درباره ارزیابی‌اش از انگیزه‌های احتمالی افرادی که چنین مباحثی را مطرح می‌کنند، اظهار کرد: این پرسش را باید از خود آنها پرسیده شود.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: khabaronline.ir

مطالب پیشنهادی :
پرواز مرگ «ام اچ 17» مالزی قبل از سقوط + عکس
بازار داغ اجاره روزانه خانه مبله در تهران + جدول
واکنش قیمت دلار به اخبار مذاکرات
اخبار مذاکرات هسته‌ای ایران با 1+5: موضوعات حل‌ نشده در مذاکرات از نگاه گاردین
دیدار ظریف با جان کری در وین +عکس