خاطره مهم از احمدی‌نژاد در انتخابات84
الان هدفتان القای اختلاف فکری رهبری و مرحوم حاج احمد آقاست؟! که چه شود؟! بهتر است شما که اینروزها خیلی علاقمندید نزدیک به احمدی نژاد معرفی شوید، کمی بجای پرداختن به گذشته، از اسرار دهه 80 سخن بگویید!
همانگونه که پیش بینی می‌شد، جریان احمدی نژاد در انتشار خاطرات بریده شده آیت الله منتظری به منظور ایجاد و القای اختلاف در بین مسئولان نظام در دوران امام(ره) باعث شد که یکی از نزدیکان رسانه‌ای آیت الله هاشمی رفسنجانی پرده از یک راز بزرگ بردارد.

 در همین راستا مصطفی فقیهی از اعضای تیم رسانه‌ای آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و مدیرمسئول سایت انتخاب در واکنش به اقدام اخیر عبدالرضا داوری مشاور احمدی‌نژاد در انتشار خاطرات تحریف و بریده شده آیت‌الله منتظری نوشته است:

الان هدفتان القای اختلاف فکری رهبری و مرحوم حاج احمد آقاست؟! که چه شود؟! بهتر است شما که اینروزها خیلی علاقمندید نزدیک به احمدی نژاد معرفی شوید، کمی بجای پرداختن به گذشته، از اسرار دهه 80 سخن بگویید! مثلا اینکه چه شد احمدی‌نژادی که تا چند ماه قبل از انتخابات، "محضر آیت‌الله هاشمی" می‌رفت تا در مورد کاندیداتوری‌اش "کسب تکلیف" کند، یکباره چنان چرخید که چرخندگانی حرفه‌ای چون شما را هم مبهوت فرمود!

فقیهی در ادامه به پرسش خود از آیت‌الله هاشمی اشاره می‌کند و می‌گوید: یکبار از آیت‌الله این مسئله را پرسیدم که "وقتی احمدی‌نژاد ماهها پیش از انتخابات ریاست جمهوری ۸۴، به حضورتان رسید و برای حضور در انتخابات کسب تکلیف کرد، واکنش شما چه بود؟"

مدیر سایت انتخاب اضافه کرد: آیت‌الله در واکنش به این سوالم، خنده‌ای کرد و گفت: "اصلا او را این اندازه نمی‌دانستیم، برای همین گفتم این همه که کاندیدا شده‌اند، خب تو هم بیا کاندیدا شو!... البته او خود بنای آمدن داشت"

آیت‌الله این را هم گفت که " او بعدتر، اما با حمایت‌های ناگهانی و یکباره‌ای که به سویش سرازیر شد توانست رای آورد و پیروز شود..." و در واقع شگفتی‌ساز شود

مصطفی فقیهی در پایان نوشت: کاش روزی بشود این موارد را کامل‌تر منتشر کرد تا مشخص شود آقای احمدی‌نژادی که تا چند ماه مانده به انتخابات ۸۴، آنقدر شیفته آیت‌الله بود که طبق روال، به حضورش می‌رسید و کسب تکلیف می‌کرد، یکباره بر موج "ضد هاشمی" (ساخت مشترک گنجی و تندروهای سرمست اصلاحات) سوار شد و شد آنچه شد!

شاید این موارد را خود آقای داوری که ان ایام از حامیان آیت‌الله محسوب می‌شد و در ستاد ایشان نیز فعال بود، به خوبی به یاد داشته باشد!



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: roozno.com

مطالب پیشنهادی :
وزیراطلاعات سابق برای همکاری با احمدی نژاد شرط گذاشت
باد خنک صلواتی در راهپیمایی!+ عکس
فوتبال حرفه ای زنجانی و ضراب...
امروز ،گرمترین روز پایتخت در سال جاری
نقشه بیست ساله برخی برای تکیه زدن بر مسند ریاست !