مدیر مسئول روزنامه ی مغرب پس از 2 ماه در خیابان پیدا شد !
هادی امامی ناصری در تماسی با خبرنگار ایلنا گفته است: بعد از گذشت حدود دو ماه بی خبری از برادرم، حوالی ظهر دوشنبه گذشته وی توانست که با خانواده تماس گرفته و بگوید در تقاطع گیشا - چمران [در تهران] منتظر ما است.
برادر محمد مهدی امامی ناصری، مدیر مسوول روزنامه ی مغرب ضمن طرح ادعایی درباره ی «پیدا شدن برادرش پس از 2 ماه بی خبری»، از بستری شدن برادر خود در یکی از بیمارستان های تهران خبر داد.

 هادی امامی ناصری در تماسی گفته است: بعد از گذشت حدود دو ماه بی خبری از برادرم، حوالی ظهر دوشنبه گذشته وی توانست که با خانواده تماس گرفته و بگوید در تقاطع گیشا - چمران [در تهران] منتظر ما است.
 
وی با بیان اینکه «به محض اطلاع در آن مکان حاضر شدیم»، مدعی شد که «وضعیت جسمانی امامی ناصری مناسب نبود» و افزود: پس از اینکه برادرم را به منزلش رساندیم به خاطر احساس درد شدید در قفسه سینه او را به یکی از بیمارستان‌های تهران رساندیم که هم اکنون نیز مراحل درمان وی در حال پیگیری است.
 
این ادعا در حالی مطرح می شود که محسنی اژه ای، سخنگوی قوه قضاییه 9 تیرماه یعنی یک ماه پیش در کنفرانسی خبری در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره ی ادعای خانواده ی سردبیر روزنامه مغرب که مدتی است مفقود شده است، گفت: ایشان بازداشت نشده‌اند بلکه تصادف کرده و به بیمارستان منتقل شده‌اند؛ بنابراین این فرد مفقود نیز نشده است.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: ilna.ir

مطالب پیشنهادی :
زمان رفع‌ حصر موسوی و کروبی فرا رسیده
ترافیک کم‌سابقه در جاده فیروزکوه
افتخار به قتل 13 کودک فلسطینی! +عکس
فریاد این پدر دل سنگ را آب می کند + عکس
اعلام حالت آماده‌ باش برقی در تهران