تشکر ویژه محمد خاتمی از روحانی
سوانحی از این دست در کشور ما کم نیست که البته در بسیاری از موارد طبیعی است و احیاناً ناشی از قصور و تقصیر، ولی به هر حال بر مسؤولان ذی ربط است که
 سید محمد خاتمی در پیامی فاجعه سقوط هواپیمای ایران ۱۴۰ و درگذشت مرحوم ماشاء الله شکیبی را تسلیت گفت و ضمن تشکر ویژه از اقدام عاجل رئیس محترم جمهوری در تعطیلی پروازهای این نوع هواپیما آرزو کرد اجازه تکرار قصور و تقصیری که این حادثه را رقم زده داده نشود و با تقصیر و مقصر برخورد جدی و عادلانه صورت گیرد.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

در حادثه و فاجعه سقوط هواپیمای ایران ۱۴۰ که منجر به کشته شدن ده ها تن از هموطنان عزیز و زخمی شدن عده ای دیگر شد، انسانی شریف و با اخلاق و خدمتگزار صادق انقلاب و ایران و غمخوار مردم، جناب آقای ماشاءالله شکیبی، نماینده اسبق مردم طبس در مجلس شورای اسلامی نیز جان باخت و ما را با غمی مضاعف دمساز کرد. ضمن عرض تسلیت به همه بازماندگان این سانحه تلخ، خدمت همه دوستداران آقای مهندس شکیبی عزیز و خانواده محترم و بازماندگان ایشان تسلیت ویژه دارم.

سوانحی از این دست در کشور ما کم نیست که البته در بسیاری از موارد طبیعی است و احیاناً ناشی از قصور و تقصیر، ولی به هر حال بر مسؤولان ذی ربط است که با تدبیر و برنامه ریزی و جدیت برای پیشگیری از این حوادث و به حداقل رساندن آن تلاش کنند و اگر قصوری نیز بوده است اجازه تکرار آن را ندهند و با تقصیر و مقصر نیز برخوردی جدی و البته عادلانه شود.

امری که کم و بیش در همه دورانها (از جمله دوران مسؤولیت خود ما) آنگونه که باید و شاید صورت نگرفته است. در این مورد خاص به طور ویژه از ریاست محترم جمهور تشکر می شود که علی العجاله دستور تعطیلی پروازهای هواپیمایی از این نوع و رسیدگی به امر را صادر فرمودند امیدوارم به نتیجه ای درست برسند و مردم ما در آینده کمتر شاهد چنین فاجعه ای خسارت باری باشند.

برای مجروحان حادثه نیز از خداوند شفای عاجل طلب می کنیم و به ارواح پاک جان باختگان بخصوص برادر عزیزمان جناب آقای مهندس شکیبی درود می فرستیم.

خداوند رحمت خود را نصیب آنان می فرماید.

سید محمد خاتمی

21 مرداد 1393

هواپیمای آنتونوف (ایران ۱۴۰) شرکت سپاهان ایر روز یک شنبه ۱۹ مردادماه با ۴۸ سرنشین لحظاتی پس از برخواستن از باند فرودگاه مهرآباد تهران به مقصد طبس با از دست دادن یک موتور خود بر فراز شهرک آزادی دچار سانحه شد و در شمال جاده مخصوص کرج سقوط کرد.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

مطالب پیشنهادی :
شکایت احمدی‌نژاد از روحانی!
کمپین سیب گاز بزن ، علیه پوتین! +عکس
یک سانحه هوایی دیگر ، هواپیما به تهران بازگشت!
زمان واریز یارانه نقدی مرداد ماه اعلام شد
مرگ بالای تیر چراغ برق + عکس