انتقاد تند مدیر دولت احمدی نژاد از روحانی
بنابراین به نظر می‌رسد پشت پرده اینگونه گلایه‌های تند و مکرر و همچنین برخوردهای تند بی‌سابقه با منتقدین واقعیت‌های دیگری پنهان می‌شود!
 محمود عباس زاده مشکینی از مدیران دولت احمدی نژاد در وزارت کشور در مقاله ای در روزنامه کیهان در واکنش به انتقاد رئیس جمهور از صداوسیما نوشت: یکی از ظرفیت‌هایی که دولت یازدهم نسبت به دولت پیش از خود، بیشتر از آن برخوردار است ظرفیت رسانه‌ای است به طوری که گفته شد اولا از ظرفیت رسانه‌ ملی بیشتر بهره‌مند است (به طوری که حتی در جریان ثبت‌نام یارانه خود دولت عملکرد افراط‌گونه رادیو و تلویزیون را یکی از دلایل عدم انصراف مردم از ثبت‌نام عنوان کردند!) ثانیا غالب نشریات و روزنامه‌هایی که با حمایت دولت اصلاح‌طلب متولد شده و متکثر شدند کاملا در اختیار دولت یازدهم هستند و از طرف دیگر رسانه‌های خارجی هم که طبق اذعان خودتان خدمات دولت یازدهم را تبلیغ می‌کنند فضای مجازی هم همین‌طور!

بنابراین به نظر می‌رسد پشت پرده اینگونه گلایه‌های تند و مکرر و همچنین برخوردهای تند بی‌سابقه با منتقدین واقعیت‌های دیگری پنهان می‌شود!

آقای رئیس‌جمهور! بیش از یک سال از شروع به کار دولت سپری شده و نظام هم استثنائا فضای بیشتری، به ویژه در بعد سیاست خارجی برای دولت باز کرده است ولی در هفته دولت که اصولا باید خدمات دولت به مردم بازگو شود شاهد طرح مطالب مناقشه‌برانگیز هستیم، آیا این رفتار و تحرکات (با عرض پوزش) رفتار فرافکنانه نیست؟ چون در حوزه اقتصاد مقاومتی شاهد هیچ طرح و برنامه اجرایی و عملیاتی نیستیم، برای خروج کشور از وضعیت رکود اقتصادی بعد از یک سال فقط شاهد تهیه یک لایحه هستیم که دو فصل مهم آن (بخش مالیات و بخش گمرک) در قبل از این دولت تهیه شده بود قیمت مایحتاج ضروری مردم البته با شیب ملایم بالا رفته است در بخش ایجاد اشتغال قدمی برداشته نشده است و در سیاست خارجی هم دشمنی غرب نه تنها کاسته نشده بلکه بیشتر و مرموزانه‌تر هم شده است و...!

آیا نمی‌توان حدس زد که دولت محترم به دلیل ناکامی در اجرای شعارهای خود و در شرایطی که کمتر از یک و نیم سال به انتخابات مجلس زمان باقی مانده و بعد از انتخابات مجلس هم فضای کشور به سمت فضای انتخابات ریاست‌جمهوری حرکت خواهد کرد، می‌خواهد با طرح موضوعات مناقشه‌برانگیز «حس عمومی رقابت زمان انتخابات» را داغ نگه داشته و در زمان انتخابات از این حس بهره‌برداری کند؟



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: khabaronline.ir

مطالب پیشنهادی :
دیدار ظریف با عمار حکیم
هشدار فرجی دانا در مراسم تودیع
قیمت جدید املاک نوساز تهران +جدول
رونمایی از 4 دستاورد دفاعی با حضور روحانی
این بار نوبت خواهر است، فاطمه هاشمی فردا به دادگاه می رود