خبرنگاران‌ برای‌ سوال‌ از روحانی چگونه انتخاب می شوند؟
خبرنگاران در سامانه الکترونیکی که در محل نشست تدارک دیده شده است در هنگام ورود ثبت‌نام می کنند و رسانه‌ها بر اساس نوبت ثبت‌نام در سامانه الکترونیکی انتخاب خواهند شد.
مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور با اشاره به نحوه انتخاب رسانه‌ها برای سوال در نشست خبری رئیس جمهور که شنبه هشتم شهریور ماه برگزار می شود، گفت: خبرنگاران بر اساس نوبت ثبت‌نام در سامانه الکترونیکی برای سوال از رئیس جمهور انتخاب می‌شوند.

محمدرضا صادق در حاشیه مراسم ختم پدر اکبر ترکان مبنی بر اینکه انتخاب رسانه‌ها برای سوال از رئیس جمهور در نشست خبری شنبه هشتم شهریور ماه بر چه اساس است اظهار داشت: خبرنگاران در سامانه الکترونیکی که در محل نشست تدارک دیده شده است در هنگام ورود ثبت‌نام می کنند و رسانه‌ها بر اساس نوبت ثبت‌نام در سامانه الکترونیکی انتخاب خواهند شد.

وی تصریح کرد: همچنین رسانه‌هایی که در نشست خبری گذشته رئیس جمهور نتوانستند سوال بپرسند نیز در اولویت خواهند بود. مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه رابطه دولت با قوه قضائیه چگونه است؟، گفت: همانطور که بارها خود رئیس جمهور تاکید کردند، این رابطه خوب بوده هست و خواهد بود.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com

مطالب پیشنهادی :
یادداشت رهبر انقلاب در دفتر یاد بود ...
ورود ماموران به برج های سعادت آباد برای جمع آوری ماهواره
استفاده از عابر بانک حرام است!
جشن و شادمانی در غزه برای آتش بس طولانی + تصاویر
به لطف پالم، شیر، ماست و کره سنتی چند؟