دولت از مسئولان دولت قبل شکایت کرد
مشاور ارشد رئیس‌جمهور از بازنگردانده شدن اموال دولتی توسط برخی مسئولان دولت دهم گلایه کرد و گفت: دولت این موضوع را برای رسیدگی به دستگاه قضایی ارجاع داده است.
 اکبر ترکان ، با بیان اینکه "خودرو‌ها، اموال و ساختمان‌ها که توسط برخی مسئولان دولت سابق در اختیار گرفته شده، هنوز به دولت بازگردانده نشده است"، اظهار کرد: هم‌اکنون این پرونده در دستگاه قضایی در نوبت رسیدگی قرار دارد.

وی درباره اینکه "آیا خودرو‌ها، اموال و برخی ساختمان‌هایی که پیش‌تر اعلام شده بود در اختیار برخی مسئولان دولت گذشته است، پس از گذشت یکسال هنوز هم بازگردانده نشده است؟" افزود: متأسفانه همچنان خودرو‌ها، اموال و ساختمان‌ها که اعلام شده بود توسط برخی مسئولان دولت گذشته مورد استفاده قرار می‌گیرد، با گذشت بیش از یکسال از آغاز به کار دولت یازدهم، هنوز در اختیار این افراد قرار دارد و به دولت بازگردانده نشده است.

مشاور ارشد رئیس‌جمهور تاکید کرد: این موضوع از سوی دولت به قوه قضائیه ارجاع شده است تا شاهد بازگشت اموال دولتی به بیت‌المال باشیم. تا جایی که بنده اطلاع دارم، هم‌اکنون این پرونده در نوبت رسیدگی قرار دارد.

 اکبر ترکان پیش‌تر گفته بود برخی مسئولان در دولت محمود احمدی‌نژاد تعدادی از خودروها و ساختمان‌های دولتی را در اختیار گرفته‌اند و با پایان کار دولت دهم هنوز هم حاضر نیستند این اموال را به دولت بازگردانند؛ موضوعی که حمید بقایی، معاون اجرایی دولت دهم به آن واکنش نشان داد، اما پس از رد و بدل شدن دیالوگ‌هایی در رسانه‌ها بین ترکان و بقایی، این غائله خوابید و دیگر خبری از این موضوع منتشر نشد. حال مشاور ارشد رئیس‌جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور صفحه جدیدی از این موضوع را ورق زده و می‌گوید که ماجرا به دستگاه قضایی ارجاع شده است تا از طریق قانون نسبت به بازگرداندن اموال دولتی اقدام شود. موضوعی که باید واکنش مسئولان دستگاه قضا را درباره آن بزودی دید.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

مطالب پیشنهادی :
دبیر کل سازمان ملل و اقدام ضدایران
وقتی داعشی‌ها به جان یکدیگر می‌افتند
افتتاح مسیری که مسافر ندارد!
ازدواج عماد هاشمی رفسنجانی جنجالی شد
هنوز مزاحم تلفنی وجود دارد؟!