قرارگاه عمار هم به منتقدان «انصار» پیوست
روز گذشته طائب اما نه تنها از نفس كار آنان انتقاد كرد كه اعلام كرد اصلا نیازی به حضور نیروهای انصار حزب‌الله در خیابان برای مبارزه با بدحجابی نیست.
انصار حزب‌الله و عزمی كه برای مبارزه با بدحجابی دارند مخالفان و موافقان زیادی دارد. روز گذشته اما فردی از این اقدام انتقاد كرد كه شاید با توجه به قرابت فكری كه با انصار حزب‌الله داشت چنین واكنشی از او دور از انتظار به نظر می‌رسید. با این همه مهدی طائب، رییس قرارگاه عمار هم به صف مخالفان عزم جدی انصار حزب‌الله پیوست.

روزنامه اعتماد: روز گذشته طائب اما نه تنها از نفس كار آنان انتقاد كرد كه اعلام كرد اصلا نیازی به حضور نیروهای انصار حزب‌الله در خیابان برای مبارزه با بدحجابی نیست.

انصار حزب‌الله اما قرار است كه مبارزه خود با بد حجابی را از همین هفته در خیابان‌ها با چهار هزار نیرو آغاز كند. رییس قرارگاه عمار كه در این یك مورد نظر متفاوتی دارد در همین مورد  گفته است نیازی به حضور نیروهای انصار حزب‌الله برای امر به معروف و نهی از منكر نیست.

مهدی طائب این استدلال را كه ارایه تذكر لسانی نیازی به مجوز ندارد را رد می‌كند و در همین مورد می‌گوید: «هر فعالیتی از سوی هر ارگانی باید طبق قوانین جامعه انجام شود و تنها فعالیت‌های قانونمند موفق هستند.»

او در واكنش به صحبت‌های دبیركل انصار حزب‌الله مبنی بر اینكه «انصار برای فعالیتش نیازمند مجوز نیست» می‌گوید: «به نظر نمی‌رسد این حرف جدی باشد و قطعاً فعالیت بدون مجوز قانونی بی‌احترامی به قانون اساسی كشور است.»

طائب اما به نكته جدیدی اشاره كرده است كه شاید همفكرانش نظر متفاوتی با او داشته باشند. اشاره به حضور گشت‌های ارشاد نیروی انتظامی كه به نظر طائب كافی می‌رسد. او در همین مورد ادامه می‌دهد: «با وجود فعالیت نیرو‌های انتظامی برای مقابله با بدحجابی، نیازی به برادران انصار حزب‌الله و گروه‌های سیار امر به معروف و نهی از منكر نیست.»

حال با مواضع جدید همفكران انصار حزب‌الله باید دید كه انصار حزب‌الله كه چند روزی است در سكوت به سر می‌برد چه تصمیمی می‌گیرد؟


گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: etemaad.ir

مطالب پیشنهادی :
ادعای شرط ایران برای همکاری با آمریکا
زمان تشییع پیکر حجت‌الاسلام دعاگو
بذل و بخشش میلیاردی در دولت قبل
دستورالعمل عجیب و غریب اجرایی گشت ارشاد و انصار
زیباکلام: نمی گذارند روحانی با اوباما دیدارکند