کارناوال جشن تولد برای احمد‌ی نژاد در راه است
رییس تشکیلات «هما» یعنی عبدالرضا داوری که مشاور رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد هم محسوب می‌شود، از اواخر دهه اول مهر با اعلام این خبر پروژه تبلیغ برای جشن تولد را کلید زد
این‌روزها جشن‌تولدگرفتن یکی از برنامه‌های تبلیغاتی هواداران محمود احمدی‌نژاد شده است. آنها که سال گذشته مراسم جشن 57سالگی او را ترتیب داده بودند، امسال هم کارناوال تولدهای خود را با تولد هاشمی‌رفسنجانی کلید زدند اما در اجرای آن ناکام ماندند؛ مراسمی که قرار بود به‌جای جشن، به نقد دیدگاه‌های هاشمی‌رفسنجانی پرداخته شود؛ فردی که احمدی‌نژاد او را همواره رقیب خود می‌داند.

اکنون بعد از ماجرای تولد 80سالگی هاشمی، هواداران احمدی‌نژاد یا همان تشکیلات «هما»، بنا دارند تا سالروز 58سالگی احمدی‌نژاد را جشن بگیرند و از آنجا که ششم آبان روز تولد احمدی‌نژاد با ایام ماه محرم تلاقی کرده است آنها قرار خود را بر این گذاشته‌اند تا آنچه آن را «تولد رییس‌جمهور قلب‌های خود» می‌دانند پنجشنبه همین هفته یکم آبان‌ماه در «میدان 72» منطقه «نارمک» برگزار کنند.

رییس تشکیلات «هما» یعنی عبدالرضا داوری که مشاور رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد هم محسوب می‌شود، از اواخر دهه اول مهر با اعلام این خبر پروژه تبلیغ برای جشن تولد را کلید زد. حالا با نزدیک‌شدن به اول آبان، سایت «میدان 72» متعلق به هواداران احمدی‌نژاد، در خبری از هواداران رییس‌جمهور سابق خواسته است «تا با رعایت اصول اخلاقی همه سخنان، درددل‌ها، اشعار، انتقادات و مطالب مدنظر خود را آزادانه با دکتر احمدی‌نژاد مطرح کنند.»

طبق این فراخوان از هواداران خواسته‌ شده تا آثار خود را در سه قالب ارسال کنند. این قالب‌ها بر اساس این فراخوان عبارتند از متن سخنان منتشرنشده یا سخنان مهم و کلیدی دکتر محمود احمدی‌نژاد در موضوعات مختلف، فیلم و صوت سخنرانی‌ها، نشست‌ها، دیدارها و حاشیه‌های حضور دکتر احمدی‌نژاد در مکان‌های مختلف از جمله سفرهای استانی و عکس‌ها، پوسترهای دلنواز، دلنوشته‌ها، کلیپ‌های تصویری، پادکست و تصاویر هنری تهیه‌شده مرتبط با خادم ملت.

 نکته جالب آنکه در ابتدای این فراخوان تاکید شده است که این آثار برای پرشور‌تربرگزارشدن پاسداشت سرباز راستین انقلاب‌اسلامی و رهبری قبل از محرم‌الحرام جمع‌آوری خواهد شد اما در پایان فراخوان آمده است که «این فراخوان ارتباطی با مناسبت خاصی نداشته و دلیل اصلی آن جمع‌آوری و تجمیع آثار مربوط به دکتر احمدی‌نژاد می‌باشد. به فضل الهی همه نظرات، انتقادات، دستنوشته‌ها و کلیپ‌های تصویری شما پس از عاشورای حسینی تحویل شخص دکتر محمود احمدی‌نژاد خواهد شد.»

از این فراخوان- به‌استثنای بندهای پایانی آن - چنین برمی‌آید که آنها قصد دارند امسال تولد متفاوتی را برای احمدی‌نژاد بگیرند. آنان، سال گذشته مراسمی را برگزار کردند که خیلی شبیه به جشن تولد نبود. شیرینی پخش می‌کردند و افراد حاضر هم پلاکاردهایی را درباره حمایت از محمود احمدی‌نژاد در دست داشتند. احمدی‌نژاد هم با ماشین وارد کوچه محل سکونت خود شده و روی سقف آن می‌ایستد و برای دقایقی درباره «بهار» می‌گوید و «انسان کامل».

بعد از آن دیگر سخنانی از احمدی‌نژاد منتشر نشد و او سیاست «سکوت» را در پیش گرفت، هرچند که در مراسم‌های ختم بستگان سیاسیون حضور جدی به‌هم رساند و گاهی در ارسال پیام‌های تبریک و تسلیت، حتی از مقام‌های دولت کنونی پیشی گرفت. اما وظیفه اطلاع‌رسانی و فضاسازی رسانه‌ای را به هواداران خود و البته عبدالرضا داوری سپرد.

بعد از آن داوری خیلی پرتلاش ظاهر شد و از طریق فضاهای مجاز مختلف کوشید تا بابهانه و بی‌بهانه، نام و یاد احمدی‌نژاد حاشیه‌نشین را در فضای رسانه‌ای کشور زنده نگه دارد؛ تلاشی که گاهی به انتشار خبرهای هیجانی اما بدون پشتوانه عملی منتهی می‌شود.

همین چندروز پیش بود که داوری در صفحه «توییتر» خود به اعلام ترکیب احتمالی کابینه دوازدهم پرداخته بود. اگرچه او تاکید کرد که نظر شخصی‌اش را عنوان کرده اما ظاهرا این موضوع چندان به مذاق علی‌اکبر جوانفکر، مشاور رسانه‌ای وقت احمدی‌نژاد خوش نیامده است.

او در این رابطه تاکید کرده که سیاست احمدی‌نژاد درباره مسایل سیاسی فعلا سکوت است و درباره انتخابات هیچ برنامه‌ای ندارد و اگر در مواردی نیاز به روشنگری باشد، «دفتر» احمدی‌نژاد، اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

 البته، «دفتر» احمدی‌نژاد هم مثل خود او در سکوت کامل به‌سر می‌برد و در این میان تنها هواداران احمدی‌نژاد هستند که با ترفندها و تدابیر مختلف درصددند، تنور سرد احمدی‌نژاد را نزد افکار عمومی، گرم کنند.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: sharghdaily.ir

مطالب پیشنهادی :
عراقچی: توافق در مسایل اساسی حاصل نشده است
حاشیه های یک انتخاب ، دام برای پروفسور سمیعی است؟
اتفاق شوم برای اوباما در یک رستوران
بازهم یک زن خیانت کار ، بازهم قتل همسر
از ترس سرتیپ، به جسد مرده هم شلاق می زدند