روحانی : مسرورم در آستانه ماه محرم میهمان زنجانی‌ها هستم
رئیس‌جمهور در فرودگاه زنجان با اشاره این‌که مردم زنجان به‌عنوان عاشقان مکتب اباعبدالله الحسین شهره هستند، گفت: مسرورم که در آستانه ماه محرم میهمان زنجانی‌ها هستم.
رئیس جمهور صبح امروز با استقبال رسمی مسئولان استانی و خیرمقدم ‌گویی دختر شهید نجفی از شهدای گلگون کفن دفاع‌مقدس، وارد فرودگاه زنجان شد و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای بنده و سایر اعضای هیئت دولت جای خوشحالی است که برای سفری دو روزه در جمع مردم بزرگوار زنجان حاضر شویم.

حسن روحانی خاطرنشان کرد: مردم بزرگوار زنجان به‌عنوان عاشقان مکتب ولایت و اهل بیت، بویژه اباعبدالله الحسین شهره هستند و دسته‌های عزاداری سالار شهیدان در زنجان، همواره مورد تجلیل ملت ایران بوده است.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: با انجام این سفر در آستانه ماه محرم، در واقع عطر حسینی از استان زنجان به مشام ما می‌رسد و مسرورم که آستانه ماه محرم میهمان زنجانی‌ها هستیم.

روحانی با بیان اینکه امیدواریم مردم استان زنجان در سایه ایمان و نور ولایت، مسیر توسعه را شتابان طی نمایند، اظهار کرد: این سفر فرصت مناسبی برای بررسی نزدیک مسائل استانی و طرح آن با مسوولین و همچنین اجرایی کردن طرح‌هایی است که مورد درخواست و مطالبه مردم استان است.

رئیس‌جمهور در پایان تعالی نظام اسلامی را یکی از خواسته‌های مسوولین و بزرگان انقلاب دانست و گفت: یکی از بزرگان نظام و انقلاب اسلامی، مرحوم حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی بود که به‌روح پرفتوح ایشان درود فرستاده و برای سایر بزرگان نظام و مسوولین آروزی طول عمر و توفیق خدمت‌گزاری دارم.


گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

مطالب پیشنهادی :
زنجان میزبان حسن روحانی شد
بازهم قتل شوهر در پی یک خیانت ، رسم جدید به جای طلاق !!!
اجاره خانه 20 میلیونی برای هر شب در تهران
ادعای پیشنهاد ایران و 1+5 برای مصالحه
جزئیات مراسم تشییع و ختم آیت‌الله مهدوی کنی