نظر نمایندگان درباره کارنامه محمود نیلی چه بود؟
به گفته سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، نمایندگان عضو این کمیسیون رضایتی نسبت به نیلی نداشتند.
قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، در این باره، گفت: محمود نیلی در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حاضر شد و به سئوالات نمایندگان درباره سوابق کاری،  شخصی، همچنین سیاسی و عملکرد مدیریتی خود پاسخ داد.
 
وی ادامه داد: با این حال نظر عمومی کمیسیون درباره نیلی این بود که وی نتوانست نظر نمایندگان حاضر در جلسه را به طور کامل جلب کند.
 
به گفته جعفری، سایر نمایندگان مجلس هم نگاه خاصی به جمع بندی کمیسیون آموزش درباره گزینه پیشنهادی وزارت علوم دارند.
 
نیلی در دیدار با نمایندگان عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت به گفته یکی از اعضا اعلام کرده بود از کسانی که موضع‌گیری شفاف در قبال فتنه ندارند، در وزارت علوم استفاده نخواهم کرد.
 
این درحالی است که یکی دیگر از اعضای کمیسیون آموزش درخصوص جلسه روز گذشته اعضای کمیسیون با نیلی احمد آبادی گفت: روز گذشته دکتر نیلی احمد آبادی در کمیسیون حاضر شد و برنامه های خود را در وزارت علوم که منتشر نیز شده است اعلام کرد.
 
وی افزود: برنامه هایی که ارایه شد فرقی با برنامه هایی که دکتر میلی منفرد و دکتر فرجی دانا ارایه کرده بودند نداشت.
 
این نماینده عضو کمیسیون آموزش درمورد موضع دکتر نیلی احمد آبادی درباره فتنه گفت: با وجود اینکه اعلام شده بود وی در دیدار با نمایندگان عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت عنوان کرده است از کسانی که موضع‌گیری شفاف در قبال فتنه ندارند، در وزارت علوم استفاده نخواهم کرد در دیدار با نمایندگان کمیسیون آموزش درخصوص موضع خود در قبال فتنه سکوت کرد و صحبتی در این زمینه نکرد.
 
دکتر محمود نیلی احمد آبادی روز گذشته با حضور در مجلس شورای اسلامی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیدار داشته و برنامه های خود را تشریح کرد.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com

مطالب پیشنهادی :
طرح کسر حقوق از کارمندان بدحجاب
بازداشت فرد مشکوک در اصفهان + عکس
فروش قسطی آپارتمان در منطقه 22+ جدول
ایرانسل سالانه چه قدر به دولت پول می‌دهد؟
طلسم تحریم‌های 35 ساله شکسته شد