صلاحیت محمد فرهادی در مجلس امروز بررسی می شود
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) برنامه و صلاحیت محمد فرهادی را برای تصدی وزارت علوم بررسی می‌کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) برنامه و صلاحیت محمد فرهادی را برای تصدی وزارت علوم بررسی می‌کنند. در جلسه علنی امروز مجلس همچنین طرح دائمی کردن برخی از احکام بودجه، انتخاب ناظرین مجلس شورای اسلامی در شورای حقوق و دستمزد و طرح اصلاح ماده 5 قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

دفاع روحانی از وزیر پیشنهادی علوم در مجلس


 رئیس‌جمهور که دقایقی پیش برای دفاع از وزیر پیشنهادی علوم وارد صحن علنی مجلس شده بود سخنرانی خود را در دفاع از محمد فرهادی آغاز کرد.

این برای پنجمین بار است که حجت‌الاسلام و المسلیمین برای دفاع از وزیر علوم به مجلس می‌آید.

پیش از این رییس‌جمهور جهت معرفی پنج گزینه پیشنهادی خود برای وزارت علوم (میلی‌منفرد، فرجی‌دانا، نیلی محمودآبادی و دانش‌آشتیانی) در مجلس حاضر شده بود.

نمایندگان مجلس 29 مردادماه رای به استیضاح فرجی‌دانا دادند و از آن پس رییس‌جمهور محمدعلی نجفی را به عنوان سرپرست وزارت علوم انتخاب کرد که با پایان دوره سه ماهه سرپرستی وی در 29 آبان ماه، رییس‌جمهور با دریافت حکم حکومتی از رهبر معظم انقلاب این مدت را تا تعیین تکلیف نهایی تمدید کرد.


گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

مطالب پیشنهادی :
لطفا کمی مثل روحانی فکر کنید!
همه‌ جانشینان احتمالی وزیر دفاع آمریکا
ماجرای لیست محرمانه کالاهای آسیب‌رسان چیست؟
حسن روحانی و عکس معنی دار اینستاگرام
امدادخودروها ساماندهی می‌شوند