اخبار داغ از پرمخاطب‌ترین چهره هفته
ظریف: ان‌شاءالله اوضاع خوب می‌شود + ویدئو» ویدیویی که وزیر امور خارجه در آن از بالکن محل اقامت خود چند کلمه‌ای به روزنامه‌نگارانی که در خیابان از او عکس و فیلم می‌گرفتند گفت.
فضای خبری ایران در هفته گذشته تحت تأثیر اخبار مربوط به مذاکرات هسته‌ای بود و پرمخاطب‌ترین اخبار ایسنا را به خود اختصاص داد؛ با این همه، خبری که چهارشنبه از مجلس در آمد توانست با وجود این که آخر هفته آمده بود، در فهرست پربازدیدترین ها قرار گیرد.

5- «ششمین روز مذاکرات و آخرین تحلیل‌ها و خبرها» خبری بود که دوم آذر منتشر شد. این خبر مجموعه‌ای از اخبار و تحلیل‌ها و مصاحبه‌هایی بود که در آن روز درباره مذاکرات منتشر شده بود. این خبر پنجمین خبر پربازدید ایسنا در هفته‌ای که گذشت بود.

4- «مجلس به "محمد فرهادی" رای اعتماد داد» خبری بود که به کشاکش مجلس و دولت بر سر وزیر علوم پایان داد. دولت محمد فرهادی را برای وزارت علوم به مجلس معرفی کرد و مجلس پس از آن که به دو نفر «میلی منفرد و دانش آشتیانی» رای نداده بود این بار باز ریاست بر وزارت علوم بر شانه‌های فرهادی نشست و مجلس نیز بر آن صحه گذاشت. به هر حال خبری که ایسنا در این باره منتشر کرد، در هفته‌ای که گذشت توانست چهارمین خبر پربازدید ایسنا باشد.

3- «ظریف: ان‌شاءالله اوضاع خوب می‌شود + ویدئو» ویدیویی که وزیر امور خارجه در آن از بالکن محل اقامت خود چند کلمه‌ای به روزنامه‌نگارانی که در خیابان از او عکس و فیلم می‌گرفتند گفت. این خبر که کمی از شکل رسمی اخبار مذاکرات فاصله گرفته بود توانست در روز اول مذاکرات بیشترین مخاطبان اخبار مذاکره را کسب کند و در هفته‌ای که گذشت سومین خبر پربازدید ایسنا را نیز به خود اختصاص داد.

2- «ظریف: دیگر منتظر آخرین لحظه نمی‌مانیم» جالب است که دومین خبر پربازدید ایسنا هم ربط به ظریف و مصاحبه او دارد اما با این تفاوت که این مصاحبه در روز پایانی و بعد از مذاکره پایانی انجام شد و در آن ظریف بر ادامه مذاکرات تاکید کرد. این مصاحبه در دوشنبه شب انجام شد اما در بامداد سه‌شنبه منتشر شد و توانست رتبه دومین خبر پربازدید ایسنا را از آن خود کند.

1- پربازدیدترین خبر ایسنا در هفته‌ای که گذشت خبری بود که ایسنا از نتایج و دستاوردهای این دور از مذاکرات در دوشنبه شب منتشر کرد. این خبر مهر پایانی بود بر این دور از مذاکرات و طبعا برای مخاطبان کشورمان که بیشتر از سایر اخبار ، اخبار مربوط به مذاکرات را پیگیری کرده بودند، نتایج آن از همه اخبار جذاب‌تر بود.

چهره رسانه‌ای این هفته بی‌شک محمدجواد ظریف است که توانست پربازدیدترین اخبار این هفته را به تلاش‌های خود و همکارانش در مذاکرات اختصاص دهد.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

مطالب پیشنهادی :
وزیر بهداشت: عدم تحریم دارو یک دروغ بود
تندر 90 در بازار نیست!
نماز جمعه تهران از این هفته در مصلا برگزار می‌شود
سند اشرافی‌گری هاشمی رفسنجانی! + عکس
نحوه پرداخت و رقم یارانه نقدی در سال 94